Téma: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
 
19.11.2015 v 13:43


Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.1.2016 v 22:06 | Nahoru | #361
Koudy01> Tak to udelas prakticky s jakymkoliv UL.. joo musis sundavat kridlo. Ale ze by to melo kratsi startovaci nebo pristavaci .. me nejak neprislo.
Si pamatuj ujednyn zavody UL na kterych jsem delal kdysi rozhodciho , pristavani do ctverce atd. a celkove to nejak nevybocovalo z prumeru.

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.1.2016 v 23:38 | Nahoru | #362
Chci rozhodně vidět video, kde se s tím pokusí vzlétnout! Bylo by ale dobré, aby to natáčela nějaká druhá osoba, co nám to sem pak dá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

13.1.2016 v 23:56 | Nahoru | #363
gugo> když má vírník předočení rotoru, tak má vzlet fakt krátkej. Přistání jsem viděl při silnějším větru se zacouváním...
Ale jinak to je divná věc

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 08:34 | Nahoru | #364
Pher> jako ze to ma nejakej pohon rotoru a rotor se neroztaci pohybem vpred....nojo to pak musi bejt rychly. To za me takovy veci nebyly.
Ale tak zas co , couvat se da i s Andulou (nejen)

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 10:43 | Nahoru | #365
Vírníky se vyráběly i u nás za totáče. Načerno. A byli letuschopné. Dokonce i můj táta pomáhal s výrobou jednoho. Ten ani neměl motor a tahali ho za autem. Ty stavby byli velmi urputně vyhledávány policií a StB, protože hlavní důvod k výrobě býval odlet do kapitalistické ciziny . Vírník je na létání super věc, Je podstatně jednodušší i levnější jako vrtulník, je velice obratný a snese toho dost.Zabere málo místa a hlavně je velmi bezpečný. Rotor je neustále v autorotaci a tak i při vysazení motoru je přistání jednoduché a relativně velmi bezpečné v porovnání s letadlem. V současnosti zažívají vírníky celkem renesanci ( a to i v ČR) a já jim držím palce. Mrkněte na videa na trubce třeba na Calidus. Je to krásný stroj a i dobře létá. . Tohle by měl Romus zkusit vytvořit místo toho koaxiálu, je to jednodušší a bezpečnější .

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 11:42 | Nahoru | #366
MrHip> Ted koukam, ze Calidus pro dva za 1,5 mio zere cca 14l Naturalu 95 /hodinu letu. V techhle vecech se vubec nevyznam, ale prijde mi to vyborny

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 15:19 | Nahoru | #367

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 15:24 | Nahoru | #368
Romus00> hele jen čistě moje zvědavost - když ti tu několik lidí napsalo že tě to pravděpodobně zabije, proč v tom pokracujes?

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 15:40 | Nahoru | #369

dva_hrnce píše: Romus00> hele jen čistě moje zvědavost - když ti tu několik lidí napsalo že tě to pravděpodobně zabije, proč v tom pokracujes?

asi to nepoletí,ale je to zábava na zimu já bych to rozhodně nedokázal postavit ani takhle

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 16:16 | Nahoru | #370
totalstop je spinac svetel skoda 120, nemelo to nahodou 2 polohy ?
nebylo by dobry drzet se zavedenych pravidel a dat tam klasickou kolibku zapnuto ve smeru letu ?

kdyz uz neco takovyho do letajiciho zarizeni davas ?

4 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 18:23 | Nahoru | #371
Romusi, když ten motor nechtěně zdechne, tak jsi mrtvý. Tady žádná autorotace nehrozí, to spadne na zem jako kámen. Proto bych byl nesmírně opatrný na všechno, co může zdechnutí motoru způsobit. Takže použij velice kvalitní ( nejlépe letecký) spínač. A doufám, že ho máš zapojen tak, že vypínat motor bude spojením kontaktů, ne rozpojením !!

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 19:13 | Nahoru | #372

dva_hrnce píše: Romus00> hele jen čistě moje zvědavost - když ti tu několik lidí napsalo že tě to pravděpodobně zabije, proč v tom pokracujes?



ja mám pocit že ma už tá Enya zabije. A stále to pozerám, prečo?
Total stop je fajn, myslí sa tu aj na bezpečnosť, čo je len dobre.
Nejaká rotorová brzda nebude?

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 19:20 | Nahoru | #373
MrHip> myslis jako skratovanim obvodu?to bych u tohohle motoru nedoporucoval pac by odrovnal alternator(tady je opravdu altik). Jinak nad autorotaci jsem u tehle poletuchy taky premyslel a opravdu nehrozi kdyby mel aspon mezi motorem a rotorem volnobezku....ale i tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 20:04 | Nahoru | #374

MrHip píše: Romusi, když ten motor nechtěně zdechne, tak jsi mrtvý. Tady žádná autorotace nehrozí, to spadne na zem jako kámen. Proto bych byl nesmírně opatrný na všechno, co může zdechnutí motoru způsobit. Takže použij velice kvalitní ( nejlépe letecký) spínač. A doufám, že ho máš zapojen tak, že vypínat motor bude spojením kontaktů, ne rozpojením !!



Autorotaci ani zdechnutí neřešte, tohle nikdy nevzlétne. To se rozpadne na kusy už před dosažením sil nutných pro vzlet. Tady jde o to, aby ta destrukce byla dobře natočená a aby ji Romus přežil ve stavu, kdy to video bude schopen dát na youtube pro naše pobavení.

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 20:39 | Nahoru | #375
Deadman> ja myslim, ze natom nic k pobaveni nebude. Ja kdyz tady diky tomuhle vlaknu obcas juknu na utube tak docela obdivuju ty co tam u tech vrtulnicku stojej nebo klecej a jako by se nebali, ze se jim to rozpadne nad hlavou

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 20:51 | Nahoru | #376

MrHip píše: Romusi, když ten motor nechtěně zdechne, tak jsi mrtvý. Tady žádná autorotace nehrozí, to spadne na zem jako kámen.


Když to zdechne dá dvojku a nahodí to přes spojku ne?

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

14.1.2016 v 20:54 | Nahoru | #377

MrHip píše: Romusi, když ten motor nechtěně zdechne, tak jsi mrtvý. Tady žádná autorotace nehrozí, to spadne na zem jako kámen. Proto bych byl nesmírně opatrný na všechno, co může zdechnutí motoru způsobit. Takže použij velice kvalitní ( nejlépe letecký) spínač. A doufám, že ho máš zapojen tak, že vypínat motor bude spojením kontaktů, ne rozpojením !!



Osobně bych řekl že u tohoto stroje je nebezpečnější režim když motor pracuje a ne když stojí..

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

15.1.2016 v 13:21 | Nahoru | #378
Ten total stop som dal preto, aby sa dal motor vypnúť pri štarte keď to stojí na mieste /problém s rotorom, stret listov../ . Ten po ľavej ruke ostal, ale pridal som do série ešte jeden na pravo, aby bol viac po ruke. Presne tak je to škoda 105. Má dve polohy, myslím že svoj účel to splní.

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

15.1.2016 v 13:24 | Nahoru | #379
A zabudol som ešte, že prečo v tom pokračujem? Asi preto, že ma to už veľa práce a času stálo, preto to chcem dokončiť. Asi 5 mesiacov.

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

15.1.2016 v 13:24 | Nahoru | #380

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

15.1.2016 v 22:46 | Nahoru | #381
R

Naposledy editováno 17.01.2016 22:05:11

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

15.1.2016 v 23:00 | Nahoru | #382
Romus00> mohl bys to aspon pro náš klid testovat na odlehlém místě a dálkově to ovládat z odolného úkrytu?
Video jako důkaz vítáno

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 07:03 | Nahoru | #383
Muzika na posledním videu od depešáku ma spojitost....doufám že né náhodnou
-Personall Jesus-
Romus by měl udělat Remix Personal Heli coax

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 07:05 | Nahoru | #384
Jinač chválim výběr materialu....pružiny z campingových plátěnych křesel

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 08:43 | Nahoru | #385
Hosi ja myslim ze naopak...dokazal to, ze vyrobci letadel jako jsou boeing nebo airbus nas pekne tahaj za nos.....pouzivaji predrazenej marerial i kdyz by bohate stacili zasoby materialu JZD levoca

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 09:05 | Nahoru | #386

HornisGSX píše: Hosi ja myslim ze naopak...dokazal to, ze vyrobci letadel jako jsou boeing nebo airbus nas pekne tahaj za nos.....pouzivaji predrazenej marerial i kdyz by bohate stacili zasoby materialu JZD levoca

když levoča,tak JRD

2 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 10:52 | Nahoru | #387
Oni maj jen rolniky, oni nemaj zemědělce?
Jinak jo, máš pravdu že asi dokázal postavit víc než já nebo ty.
Ale ty bys věnoval spoustu práce a peněz na stavbu něčeho, čemu nerozumíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 11:04 | Nahoru | #388

dva_hrnce píše: Oni maj jen rolniky, oni nemaj zemědělce?
Jinak jo, máš pravdu že asi dokázal postavit víc než já nebo ty.
Ale ty bys věnoval spoustu práce a peněz na stavbu něčeho, čemu nerozumíš?


Hrnku, za socíku se to prostě u nás jmenovalo JZD, na slovači JRD, to je prostě fakt.
Zemedělci říká akorát Babiš
Čau, Tom

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 11:25 | Nahoru | #389
Babiš toho nakecá..
Jinak já bych to teoreticky mohl pamatovat, ale asi jsem se v pěti letech málo zajímal o Slovensko

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

16.1.2016 v 13:38 | Nahoru | #390

dva_hrnce píše: Oni maj jen rolniky, oni nemaj zemědělce?
Jinak jo, máš pravdu že asi dokázal postavit víc než já nebo ty.
Ale ty bys věnoval spoustu práce a peněz na stavbu něčeho, čemu nerozumíš?

já bych do toho nesed ani kdyby to stavěl nejlepší profík na světě,takže by mi to bylo k hovnu
Téma je zamknuto


TOPlist