2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Hele argument, "přeci požár je stejný problém u letadla jako u auta" mě dorazil.
Podle toho, jak se tu projevuješ, jsi tedy expert konstruktér na nádrže plechové/plastové, odborník na návrhy ráfků, letecký poradce pro inovativní směry letectví. Chlape ty musíš být v neskutečném balíku.
Vývojový tým Exelu se nahradí max. 10. minuty tvé práce.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: laos> Super. Lituju ty, kdo si jí nikdy nepořídí, protože jsou zásadoví a radši si koupí "mr..ku s charakterem"
Tech> Kefalín,a čo si predstavujete pod pojmom " "mr..ku s charakterem"?
Jakože renomované značky produkují mrdky?Co není Honda je mrdka?To jsou přesně ty věci které mi znechucují premianty.
Naposledy editováno 08.01.2016 21:21:14
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Hele argument, "přeci požár je stejný problém u letadla jako u auta" mě dorazil.
Podle toho, jak se tu projevuješ, jsi tedy expert konstruktér na nádrže plechové/plastové, odborník na návrhy ráfků, letecký poradce pro inovativní směry letectví. Chlape ty musíš být v neskutečném balíku.
Vývojový tým Exelu se nahradí max. 10. minuty tvé práce.
Ja jsem nerikal ze rafek navrhnu - ale ze ho vymodeluju - pro ucel vypoctu - takze sis to prekroutil aby ses do me mohl trefovat.
Studoval jsem konstrukci letadel na CVUT a konstruuju plasty.
Pozar mi prijde jako zasadni problem jak pro auto tak pro letadlo, minimalne co se tyka naroku na obal nadrze, muzes mi vysvetlit jaka je v tomto smeru v me uvaze chyba a jake nebezpeci pro letadlo vyplyva kdyz se pouzije na nadrz plast? Z ceho se teda podle tebe vyrabi letecke nadrze?
Jo a jestli jsem s necim v svem soucasnem zivote spokojeny tak je to muj plat
Naposledy editováno 09.01.2016 10:48:10
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bulldogbiker píše: konec keců o nádrži,nebo to pokračuje ???
Nebude pěkný jak ti dám za plechovou nádrž pivo z kroměřížského pivovárku?Naposledy editováno 09.01.2016 16:35:18
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ono bavili jsme se tu o nadrzich na motorce a ty sem jako priklad placnes 1400litru nadrz z nakyho hitech zemedelskyho stroje - takze ty o tech zcestnejch prikladech mas co rikat.
Ja svoji kvalifikaci dokazuju lidem co me za to plati. Ty mi za to fakt nestojis - klidne urazej dal.
Naposledy editováno 09.01.2016 17:58:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Ja neznam moc stroju kde by nadrz mela nejakou extra tvarovou slozitost - jak rikam, u te co jsi sem dal jsou prolisy nitnost kvuli nizke pevnosti plastu - ne neco co tam musi byt z hlediska funkcnosti nadrze. A i ty prolisy jdou vylisovat z plechu - tam je s konstrukci plastu docela velka podobnost. Se podivej na vylisky casti karoserie ...
A treba letadla mela vzdy nadrze v kridlech, vedou jimi hlavni nosniky, zebra, tahla atd a rozhodne se nedelaly z plastu - to jsou asi tvarove nejslozitejsi nadrze co znam ...
Tech: hele a zda se mi, ze jsem se nechal zatahnout do pasti - nevim proc me tu kamenujete jako kdybych tvrdil ze velka letadla maji slozite nadrze z plastu - kdyz jsem vlastne hned jako prvni prispevek co tuhle debatu spustil uvedl to co je vyse - nejslozitejsi tvarove nadrze a rozhodne nejsou z plastu
Takze si to dvakrat precti a zamysli se z koho tu delas blbce, at nad tim premyslim jak dlouho chci, me prijde ze ze sebe
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Tech: hele a zda se mi, ze jsem se nechal zatahnout do pasti - nevim proc me tu kamenujete jako kdybych tvrdil ze velka letadla maji slozite nadrze z plastu - kdyz jsem vlastne hned jako prvni prispevek co tuhle debatu spustil uvedl to co je vyse - nejslozitejsi tvarove nadrze a rozhodne nejsou z plastu
Takze si to dvakrat precti a zamysli se z koho tu delas blbce, at nad tim premyslim jak dlouho chci, me prijde ze ze sebe
já osobně s tebou plně souhlasím a bude nás určitě víc,ale nemá smysl se tady do nekonečna dohadovat.
znám to,taky se občas zapletu do takové diskuze,kde rozumné argumenty nemají váhu a dotyčný si mele pořád tu svou.......je to boj s větrnými mlýny.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Důvod proč jsem nadhodil tu nádrž řezačky bylo, že jsi tvrdil že tvarově složitější nádrž se dá vyrobit z plechu, což možná je pravda, ale v praxi se to neděje kvůli náročnosti výroby, které by se musela dělat ručně, svářet z mnoha částí, spoustě forem na jednotlivé výlisky, ze kterých by se skládala atd...bylo by to oproti plastu velmi drahé a výrobně zdlouhavé včetně dalších výhod plastu, korozivzdornosti...Když už je někde nádrž z plechu, třeba na hydrauliku, má jednoduchý tvar. Tohle jsem tvrdil a ty jsi do toho začal plést letadla, která mají obrovské nádrže zakomponované do prostoru, co poskytuje trup a křídla, prostě nesrovnatelné s pozemní technikou a tvůj argument byl toto:
assassin píše: Jses si jist ze u ketadel je ten rozdil teplot tak zasadne vetsi nez u pozemni techniky? Tzn kdyz u auta musi dat s dejme tomu 80C na slunicku a -20(30) mrazu - tak ze u toho letadla je treba dvakrat vetsi to rozpeti? Tznze je treba ve 3km -60 v zime a 160 v lete?
V aute plast nestarne? Pozar u auta nevadi a u letadla jo?
Mě opravdu nemusíš dokazovat své vzdělání, věřím ti. Chodím na vysokou a z vlastní zkušenosti vím, že "studoval jsem to a to" ještě nic neznamená. Ve 3km fakt -60 není, to by se na GG asi na motorce nejezdilo. Víš, nejde o léto a zimu, letadlo zažívá změny teploty například z -50 na +30 v průběhu pár minut i vícekrát denně, nevím jak by to dělalo dobře mega plastové nádrži a jak by si zachovala při -50 pružnost při průhybu s křídly. A jak by jsi do ní zakomponoval výztužná žebra draku letadla.
Pokud ti mé argumenty přijdou směšné, je to oboustranné a už toho tedy nechme, jsem tady jak v parlamentu.
Naposledy editováno 09.01.2016 19:14:02
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
dovolte abych Vám oznámil, že nám dnes dorazila očekávaná Africa Twin.
Rád Vás přivítám na saloně, přijďte se podívat.
Pěkný den
....ja jen tak
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |