globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 22:56 | Nahoru | #931
Tech> Skutečně jsi si tou odolností jistý?

Ona ta plastová nádrž je z materiálu co nedělá jisrky, při deformaci se vrátí zpátky, nemá sváry které by mohly protékat. Plastová nádrž také nezrejzne, je odolná nejen benzínu, ale i soli, vodě…
Navíc argument cenou je možná trošku nesmysl - kovová nádrž nemusí být vůbec drahá, dokonce bych si tipnul, že plastové budou klidně i dražší. Na druhou stranu se bude kovová nádrž asi lépe recyklovat než plastová a asi bude lepší v odolnosti proti ohni

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 23:14 | Nahoru | #932
_zdenda_> Jsem, plech je odolnější než plast. Sice se po deformaci nevrátí zpátky, ale prorazit ho je těžší. Taky se asi o něco lépe opravý v tramtarii. Tohle jsou i důvody, proč Honda nepoužila lehčí hliníkový rám, někde tu to už bylo...

Plastová nádrž určitě dražší na seriovou výrobu nebude.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 23:39 | Nahoru | #933

Anti píše: Mě se tahle diskuze líbí.Nikdy bych nevěřil že existují lidi kteří na tom neseděli a neví jak to pojede a jaký to bude mít podvozek,ale rozhodují svou případnou koupi na základě materiálu nádrže


Jasný
Já to beru at je nádrž jakákoliv,je to totíž nejlepší Japonský výrobek desetiletí!!
Rozuměj žádná italsračka

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 23:41 | Nahoru | #934
Tech: podle me je plastova nadrz odolnejsi - a vubec si nejsem jistej tim ze je lehci - ma pomerne tluste steny, kdezto ta plechova je fakt tenounka, pri padu do sutru bych skoro vsadil, ze to driv odsere ta plechova - ale mereni/testy kterejma bych to podlozil nemam. Ale daji se najit videa s ruznejma plastovejma helmama kde se ji snazi prorazit kladivem atd a moc to nejde.
O tom opravovani v tramtarii taky nejsem uplne presvedcenej - ono zavarit benzinovou nadrz neni legrace - prazdna ti bouchne, naplnena benzinem taky nejde varit tak snadno - nehorlavou kapalinou to same - vypary probublavaji svarem a chladi ho - svarit to aby to neteklo je fakt na profi svarece. Inertni atmosfera v nadrz - opet naroky na techniku. Navic takhle tenkej plech je obtuzne varitelnej nejakym "humpolackym" COckem, elektrodou asi beznsance - no a uz vidim jak nekde v tramtarii uprostred pouste vari nakej cmoud froniusem za ctvrt mega :)

Co se vyroby tyka - nadrz z plastu bude muset byt z 1kusu - tzn vnejsi tvar musi jit vyndat z formy - ukosy, zadnej vycnelek do negativu - tzn dost podobne co plati pro tvareni plechu. To ze je uvnitr dutina = nemuze tam byt forma = formuje se to tlakem nejakeho media opet vznasi technologicke pozadavky na tvar - pri tehle technologii vyroby uz opravdu nejde vyrobit co si vymyslis...
U te plechove je vyhoda ze ji muzes svarit z vice casti - kazda cast se tvari zvlast a tudiz dokazes ve vyslednem svarenci i tvary ktere v te plastove nedokazes.
Ta nadrz u toho kombajnu vypada slozite - ale je jen dost clenita - kvuli tuhosti - ale jsou to pomerne jednoduche prolisy, plechova by sla takhle udelat taky, jen by nejspis ty prolisy nebyly treba tak vyrazne.

Co se ceny tyka - to asi nejde tak snado odhadnout. Prilis mnoho vlivu. Rozhodne nedokazu rict ze jedna je urcite drazsi nez druha - naradi na lisovani i na odstriknuti plastu je oboji velice drahe - pak zalezi na spouste dalsich vlivu - kdyz je v nadrzi cerpadlo - musi tam byt odstriknuta priruba, nejake "inmold" prvky - matice pro prisroubovanincerpadla - casto take slozitejsi uzavery s prepadama atd nejdou do plastove nadrze snadno integrovat (ostra endura maj jednoduchou zatku s prepadem hadickou co z ni trci..) atd atd.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.1.2016 v 23:46 | Nahoru | #935

assassin píše: Tech: podle me je plastova nadrz odolnejsi - a vubec si nejsem jistej tim ze je lehci - ma pomerne tluste steny, kdezto ta plechova je fakt tenounka, pri padu do sutru bych skoro vsadil, ze to driv odsere ta plechova - ale mereni/testy kterejma bych to podlozil nemam. Ale daji se najit videa s ruznejma plastovejma helmama kde se ji snazi prorazit kladivem atd a moc to nejde.
O tom opravovani v tramtarii taky nejsem uplne presvedcenej - ono zavarit benzinovou nadrz neni legrace - prazdna ti bouchne, naplnena benzinem taky nejde varit tak snadno - nehorlavou kapalinou to same - vypary probublavaji svarem a chladi ho - svarit to aby to neteklo je fakt na profi svarece. Inertni atmosfera v nadrz - opet naroky na techniku. Navic takhle tenkej plech je obtuzne varitelnej nejakym "humpolackym" COckem, elektrodou asi beznsance - no a uz vidim jak nekde v tramtarii uprostred pouste vari nakej cmoud froniusem za ctvrt mega :)

Co se vyroby tyka - nadrz z plastu bude muset byt z 1kusu - tzn vnejsi tvar musi jit vyndat z formy - ukosy, zadnej vycnelek do negativu - tzn dost podobne co plati pro tvareni plechu. To ze je uvnitr dutina = nemuze tam byt forma = formuje se to tlakem nejakeho media opet vznasi technologicke pozadavky na tvar - pri tehle technologii vyroby uz opravdu nejde vyrobit co si vymyslis...
U te plechove je vyhoda ze ji muzes svarit z vice casti - kazda cast se tvari zvlast a tudiz dokazes ve vyslednem svarenci i tvary ktere v te plastove nedokazes.
Ta nadrz u toho kombajnu vypada slozite - ale je jen dost clenita - kvuli tuhosti - ale jsou to pomerne jednoduche prolisy, plechova by sla takhle udelat taky, jen by nejspis ty prolisy nebyly treba tak vyrazne.

Co se ceny tyka - to asi nejde tak snado odhadnout. Prilis mnoho vlivu. Rozhodne nedokazu rict ze jedna je urcite drazsi nez druha - naradi na lisovani i na odstriknuti plastu je oboji velice drahe - pak zalezi na spouste dalsich vlivu - kdyz je v nadrzi cerpadlo - musi tam byt odstriknuta priruba, nejake "inmold" prvky - matice pro prisroubovanincerpadla - casto take slozitejsi uzavery s prepadama atd nejdou do plastove nadrze snadno integrovat (ostra endura maj jednoduchou zatku s prepadem hadickou co z ni trci..) atd atd.


Dlouhý text
Ve zkratce řečeno , nádrž není Italská ,takže špičková .

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:01 | Nahoru | #936
Bulldogbiker: je to mozny. Prestoze se mi tahke afrika libi nekoupil bych si ji kvuli fanouskum - presne duvod proc jsem nechtel KTM - priznivci znacky jsou onanisti co by si klidne v priplatkovy vybave koupili i hovno kdyby bylo oranzovy nebo na nem byly hondi kridla... To si radeji po svem dodelam nejakej min "dokonalej" stroj hlavne kdyz ho nebude mit kazdej trouba :)

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:06 | Nahoru | #937
assassin> Souhlasím až na. Ta nádrž je na řezačku, ne kombajn a vyrobit něco takového z plechu by byl velký problém a určitě by to bylo hodně pracné a drahé, nemluvě o vzhledu. Nádrž je nejreálnější vařit TIGem, kterých asi opravdu moc na vesnici v Mongolsku nenajdeš. Stejně bych se radši potýkal s děravým plechem než plastem, ikdyž čistě z tohohle je to dosti jedno.

Jednu nezpochybnitelnou výhodu plech přeci jen má. Magnetický tankvak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:07 | Nahoru | #938

assassin píše: Bulldogbiker: je to mozny. Prestoze se mi tahke afrika libi nekoupil bych si ji kvuli fanouskum - presne duvod proc jsem nechtel KTM - priznivci znacky jsou onanisti co by si klidne v priplatkovy vybave koupili i hovno kdyby bylo oranzovy nebo na nem byly hondi kridla... To si radeji po svem dodelam nejakej min "dokonalej" stroj hlavne kdyz ho nebude mit kazdej trouba :)


Nejsem fanoušek značky,jsem praktický uživatel který chce jen jezdit,měnit olej a minimálně vidět kokoty v servizu jak mi kurv..j motorku
A proto JAPAN

http://www.motorkari.cz/tema/?t=174288

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:10 | Nahoru | #939
bulldogbiker> V tomhle s Tebou úplně souhlasím.

assassin> Na značkové věcičky si potrpí BMWčkáři, to si pleteš. Uživatelé Hond bývají naopak skromní obyčejní lidé.

Vlastně nejen Hondy, ale japončíci všeobecně. Proč mám takový pocit, že Japonské motorky fungují, kdežto evropské sice mají o pár koní více a kilo méně, zato pořád stojí po servisech.

Jako tenhle pán http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=104338

Naposledy editováno 08.01.2016 00:14:44

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:11 | Nahoru | #940
tohle je kvalita za super cenu
http://www.motorkari.cz/tema/?t=174288

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:14 | Nahoru | #941
Tech: jak rikam nemuzu souhlasit - ta plechova by sla vyrobit i v kusove vyrobe - prototyp - narezat kousky plechu a posvarovat do sebe jak mozaiku - ostatne se tak hlinikove nadrze na ruzne zavodaky a stavby delaly - nez prisel do mody karbon...
Z plechu by stacila obalka toho tvaru - tak aby vyplnila zastavbovy prostor - neni nutne tam mit ty kvanta prolisu, ty jsou kvuli zpevneni - svarena plechova muze mit vevarena zebra atd - mnohem jednodussi tvar.
Plastovou nadrz musis odstriknout - tam jina cesta nevede - 3dtisk jeste nadrz asi neda a kdyz jo tak SLS kterej neni levnej, dalsi zpusoby pro prototypy - silikonova forma - opet nejsou pro tuhoe technologii vhodne..
A naradi se zaplati az v obrovske serii - tam proste litaj desetitisice euro za kazdou tvarovou komplikaci vzduchem...

Jasne ze ta plastova tam vysla bud levneji, nebo ma pro danej ucel lepsi vlastnosti - ale tam je tolik kriterii, ze podle nich nejde rozlousknout, ze plast je lepsi nez ocel a naopak...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:18 | Nahoru | #942

assassin píše: Tech: jak rikam nemuzu souhlasit - ta plechova by sla vyrobit i v kusove vyrobe - prototyp - narezat kousky plechu a posvarovat do sebe jak mozaiku - ostatne se tak hlinikove nadrze na ruzne zavodaky a stavby delaly - nez prisel do mody karbon...
Z plechu by stacila obalka toho tvaru - tak aby vyplnila zastavbovy prostor - neni nutne tam mit ty kvanta prolisu, ty jsou kvuli zpevneni - svarena plechova muze mit vevarena zebra atd - mnohem jednodussi tvar.
Plastovou nadrz musis odstriknout - tam jina cesta nevede - 3dtisk jeste nadrz asi neda a kdyz jo tak SLS kterej neni levnej, dalsi zpusoby pro prototypy - silikonova forma - opet nejsou pro tuhoe technologii vhodne..
A naradi se zaplati az v obrovske serii - tam proste litaj desetitisice euro za kazdou tvarovou komplikaci vzduchem...

Jasne ze ta plastova tam vysla bud levneji, nebo ma pro danej ucel lepsi vlastnosti - ale tam je tolik kriterii, ze podle nich nejde rozlousknout, ze plast je lepsi nez ocel a naopak...


Ale italská není? Že né??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:19 | Nahoru | #943
assassin> Neznám žádný stroj, který má jakkoli tvarově složitější nádrž vyrobenou jinak než z plastu. To asi nebude náhoda. Možná by šla vyrobit i z plechu, ale nikdo by to nezaplatil, páč by se to muselo dělat pracně ručně. Takhle udělají jednu sice drahou formu, ale ta už vydrží napořád a je jedna nádrž jako druhá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:19 | Nahoru | #944

Tech píše: bulldogbiker> V tomhle s Tebou úplně souhlasím.

assassin> Na značkové věcičky si potrpí BMWčkáři, to si pleteš. Uživatelé Hond bývají naopak skromní obyčejní lidé.

Vlastně nejen Hondy, ale japončíci všeobecně. Proč mám takový pocit, že Japonské motorky fungují, kdežto evropské sice mají o pár koní více a kilo méně, zato pořád stojí po servisech.

Jako tenhle pán http://www.motorkar.../?mid=104338 [/quote]

To jasne ukazuje uz jen tohle vlakno ...

Ja jsem sveho casu dost japonsky motorky opravoval - takze o neporuchovosti tech stroju vim svoje.
Obvykle kdyz japonskej stroj vycniva spolehlivosti nad evropskeho konkurenta, je to obvykle zapricineno konstrukci v duchu "kde nic neni ani smrt nebere" ano nekomu vyhovuje mit misto napr. tlumice kus roury s dirou kterou tece olej - tam se fakt nema co rozbit, ale jsou zas lide co oceni komplexni technicke reseni i za cenu vyssich naroku na udrzbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:21 | Nahoru | #945
assassin> Nevím no...DCT od Hondy je celkem spolehlivé, alespoň ve VFR a je to složitější než celý BMW quickshifter, se kterým převodovka nevydrží ani 20tis. km.

Naposledy editováno 08.01.2016 00:21:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:24 | Nahoru | #946

Tech píše: assassin> Neznám žádný stroj, který má jakkoli tvarově složitější nádrž vyrobenou jinak než z plastu. To asi nebude náhoda. Možná by šla vyrobit i z plechu, ale nikdo by to nezaplatil, páč by se to muselo dělat pracně ručně. Takhle udělají jednu sice drahou formu, ale ta už vydrží napořád a je jedna nádrž jako druhá.



Ja neznam moc stroju kde by nadrz mela nejakou extra tvarovou slozitost - jak rikam, u te co jsi sem dal jsou prolisy nitnost kvuli nizke pevnosti plastu - ne neco co tam musi byt z hlediska funkcnosti nadrze. A i ty prolisy jdou vylisovat z plechu - tam je s konstrukci plastu docela velka podobnost. Se podivej na vylisky casti karoserie ...

A treba letadla mela vzdy nadrze v kridlech, vedou jimi hlavni nosniky, zebra, tahla atd a rozhodne se nedelaly z plastu - to jsou asi tvarove nejslozitejsi nadrze co znam ...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:26 | Nahoru | #947

Tech píše: assassin> Nevím no...DCT od Hondy je celkem spolehlivé, alespoň ve VFR a je to složitější než celý BMW quickshifter, se kterým převodovka nevydrží ani 20tis. km.



Hondi prevodovky s quickshifterem umiraj uplne stejne - ono srovnavat automat u toureru a rychlorazeni okruhovky je fakt trosku mimo nemyslis?

Oni v tom pripade inzenyri vsech firem na svete co stavi zavodni auta jsou uplni kreteni, honde dct ve vfr najezdi mraky km a jim se zivotnost dogboxu pocita v hodinach...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:32 | Nahoru | #948
assassin> Ono to z obrázku tak nevypadá, v reálu je ještě složitější a nejde o nějaké prolisy pro vyztužení, ty vidím sám. Neřekl jsem, že by to nešlo, jen že by to nikdo nezaplatil a vůbec je to hloupost tak vyrábět.

Letadla sem vůbec nemíchej, tam je plast absolutně nevhodný. Už jen kvůli velkým změnám teplot klidně -60°C. Nebo kvůli požáru, či stránutí a milionu dalších...

EDIT: Odkdy je GS okruhovka ?

Naposledy editováno 08.01.2016 00:37:39

3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 00:43 | Nahoru | #949
Tech: ok objednej 3ty plastove nadrze a 3 plechove, kdyz ty plastove budou levnejsi zaplatis to cele ty a kdyz ty plechove tak ja, placnem si?

Jses si jist ze u ketadel je ten rozdil teplot tak zasadne vetsi nez u pozemni techniky? Tzn kdyz u auta musi dat s dejme tomu 80C na slunicku a -20(30) mrazu - tak ze u toho letadla je treba dvakrat vetsi to rozpeti? Tznze je treba ve 3km -60 v zime a 160 v lete?
V aute plast nestarne? Pozar u auta nevadi a u letadla jo?

Jde o system - a predpokadam ze u gs je klasicka prevodovka a qs ve stylu preruseni zapalovani - tzn system preneseny z okruhovejch stroju.. Ja to nesleduju ale novy gs maj takovej qs a prevodovka u nich tradicne nevydrzi ani 20tis?

Jinak me tahle hra nebavi, ja nekopu za zadnou znacku - urcite bych u hondy nasel i pruserovy stroje kde se neco sype (treba rada VF byla povestna zadiranim) a ja bych si u hondy asi zadnou motorku nebybral - u bwm uz nejspis jo....

A novou afriku nehanim, at si kazdej jeji fanousek koupi treba 2. Jen mi prijde zvlastni ze se tu vytahne ze plast je na nadrz lepsi protoze to tak ma afrika, rozhodne je na pohon lepsi retez protoze to tak ma afrika, urcite je spolehlivejsi fi protoze to tak ma afrika ... Atd atd...

Naposledy editováno 08.01.2016 00:46:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 01:10 | Nahoru | #950
assassin> Pro ad-blue se používají plastové nádrže právě z důvodu možnosti deformace při jeho zamrznutí dokonce mají i přepážky a jsou i podélně vařené,nebo lepené? ze dvou a více kusů ale váhově bude určitě těžší než plechová (al.)

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 01:21 | Nahoru | #951

CAG píše: assassin> Pro ad-blue se používají plastové nádrže právě z důvodu možnosti deformace při jeho zamrznutí dokonce mají i přepážky a jsou i podélně vařené,nebo lepené? ze dvou a více kusů ale váhově bude určitě těžší než plechová (al.)



Tipuju nejakou formu svarovani - asi vibracni - dalsi technologicka a materialova komplikace.

Ja nerozporuju, ze plast neni vhodnej pro vyrobu nadrzi - pro zninene aplikace samozrejme je, jinak by se to z nej nedelalo - ale neda se rict, ze je obecne lepsi nebo horsi co se vyroby nadrzi tyka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 06:12 | Nahoru | #952
[quote=assassin> Na značkové věcičky si potrpí BMWčkáři, to si pleteš. Uživatelé Hond bývají naopak skromní obyčejní lidé. ... [/quote]

Cha,nic si neplete,Honda je na pozér žebříčku na čtvrtém místě.Byla před nedávnem odsunuta ze třetího místa značkou KTM.Typický "bojový pokřik" je: "Honda je Honda".
Mám to podobně jak Assasin:Tahle Afrika by mi mohla koncepčně vyhovovat,nicméně ta hysterie kolem mě absolutně znechucuje.Tak jako někdo vybírá podle materiálu nádrže,silentbloku na stojanu nebo jiných "důležitých" veličin ,já zohledňuji "pozér efekt" a tyhle značky to mají u mě těžké.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 06:23 | Nahoru | #953
Anti> to vymezovani je poza jeste vetsi, protoze kvuli ni vedome zavrhujes objektivne lepsi vec :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 06:45 | Nahoru | #954
Stev> A kefalín,čo si predstavujete pod pojmom "objektivne lepsi vec"?
Já dávám na subjektivní dojmy.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 06:47 | Nahoru | #955
Tech:Takže už sme zjistili,že v odlehlých oblastech světa nejsou vhodný svářečky,že oxidující plech zasírá vstřiky,že plech ve svárech praská a stejně meleš kraviny.Na tu tvojí popelnici stejně nejde dát každej magnetickej tankvak,páč má debilně vymyšlený plastový kryty a stejný to bude i u CRF,jestli bude opravdu kovová,takže už nám zbejvá fakt jen cena..
Nádrž na tom pracovním stroji je plast nejspíš pouze z důvodu vyšší odolnosti.Vyrobit jí z plechu by opravdu nebyl problém.
Buldoček:Ty si uplnej trouba,vždyť Honda většinu evropský produkce už designuje a vyrábí v Itálii.Tam je japonskej jen investor a znak.
A hoši sorry,ale přestože v mym okolí neni většina Hond,tak se jich na různejch cestách ale většina zastavila a to i lidem,co moc nejezděj a servisujou preventivně.

Věřím tomu,že ta Afrika bude opravdu dobrá motorka.Nicméně stejně nesplnila očekávání.Opustila koncepci motoru a neváží do 200kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 06:55 | Nahoru | #956
Anti> ja si nic predstavovat nemusim. Sam jsi napsal ze africa by ti mohla koncepcne vyhovovat. A i kdybys ji povazoval funkcne za nejlepsi tak ji nevezmes protoze je to honda. I to z toho co jsi psal vyplyva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 07:07 | Nahoru | #957
Stev> Ale že by mě mohla vyhovovat je jen teorie.A i kdyby mi vyhovovala,neznamená to že by to nutně byla lepší koupě.
Z praxe ti můžu uvést modelovou situaci:I předchozí Afrika je považována za etalon ve své třídě.Já na ni seděl a neobjevil nic vyjímečného.Jsem nenáročný uživatel,a to co mi mohla dát ona,mi dal i třeba ten Elefant.Jako bonus to je oproti Africe exotika a za třetinovou cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 07:13 | Nahoru | #958
Anti> to uz je zase rec trochu o necem jinym, takze kdyby tenkrat africa byla levnejsi nez elefant tak by nevadilo ze je to honda a bral bys ji? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 09:10 | Nahoru | #959

assassin píše: Bulldogbiker: je to mozny. Prestoze se mi tahke afrika libi nekoupil bych si ji kvuli fanouskum - presne duvod proc jsem nechtel KTM - priznivci znacky jsou onanisti co by si klidne v priplatkovy vybave koupili i hovno kdyby bylo oranzovy nebo na nem byly hondi kridla... To si radeji po svem dodelam nejakej min "dokonalej" stroj hlavne kdyz ho nebude mit kazdej trouba :)



Když si nechceš koupit dejme tomu dobrý stroj jen kvůli fanouškům tak to jsi sám trouba..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.1.2016 v 13:02 | Nahoru | #960

assassin píše: Tech: ok objednej 3ty plastove nadrze a 3 plechove, kdyz ty plastove budou levnejsi zaplatis to cele ty a kdyz ty plechove tak ja, placnem si?

Jses si jist ze u ketadel je ten rozdil teplot tak zasadne vetsi nez u pozemni techniky? Tzn kdyz u auta musi dat s dejme tomu 80C na slunicku a -20(30) mrazu - tak ze u toho letadla je treba dvakrat vetsi to rozpeti? Tznze je treba ve 3km -60 v zime a 160 v lete?
V aute plast nestarne? Pozar u auta nevadi a u letadla jo?



Když sám nepoznáš absolutní nevhodnost plastové nádrže do dopravního letadla, nemá diskuze s Tebou o této problematice cenu. Tvé argumenty jsou s prominutím směšné.

zmulin> Jestli tou popelnicí myslíš TAčko, tak tam magnetický tankvak bezproblému používám. Že se vše dělá v Italii ? Když desing dělal Ital a bude se tam vyrábět opravdu neznamená, že Honda je jen investor. Ty taky řekneš o VW Touareg, že je to slovenské auto ? Nebo že Veyron je slovenský, když desing dělal slovák ? Než něco vykřikneš, zamysli se. Na netu je i video jak ji tým konstruktérů navrhoval a ani jeden mi jako Ital fakt nepřipadal.

Naposledy editováno 08.01.2016 13:04:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist