Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
carlos323 píše: Másm WBP stomp Zdravím všimol som si dosť veľkú vôľu na sekundárnom koliečku aj hriadeľ trošku vybehuje zhruba 2mm je to v poriadku?Tie šrouby na koliečku sú dotiahnuté.
To je normální, na řetězovym kolečku musí bejt vždycky malá vůle.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 04.01.2016 16:15:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jelikož tam toho může bejt špatného více, tak možná lepší koupit novej motor a máš klid.
Například zde:
http://www.epitbike....or-lifan-125ccm.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 06.01.2016 17:10:53
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Koupila jsem stompa po GO s vymenou hlavnich dilu, ale i tak to nebylo ono. Zlobila prevodovka na 2.
Pri rozpuleni motoru jsme museli vymenit prevodove hridele, jinak opravdu vse bylo vymene dle dolozenych faktur, ale na to se nelze spolehat.
czmabek píše: Zdendys75> No prijde mi zbytecny opravovat tenhle kdyz stejne do budoucna premyslis o Lifanu. Zbytecne vyhozeny penize. Tedy aspon pro me.
Koupila jsem stompa po GO s vymenou hlavnich dilu, ale i tak to nebylo ono. Zlobila prevodovka na 2.
Pri rozpuleni motoru jsme museli vymenit prevodove hridele, jinak opravdu vse bylo vymene dle dolozenych faktur, ale na to se nelze spolehat.
No nejde zatím o to jestli tenhle, nebo jinej. Tenhle určitě plánuji zachovat a mít ho v kupě. Jak jsem psal, tak mám dva kluky, které za pár let na tom začnou lítat. Já si pořídím časem novou. Tu ale nebudu půjčovat, takže tahle se určo užije, tak jen aby byla v cajku.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
pitbike díly
a samozřejmě jsou možné i díly nové pitbike díly Thumpstar
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Pak ještě k řídítkům. Nevím, jestli se pozná rozdíl z fotek, ale tyhle snad budou větší http://www.thumpsta...r-s-hrazdou-104-158. Vadí mi jak při otáčení drbu do kolen a v terénu by mě to asi mohlo stát pěknou držku. Možná zkusím i větší kola, ale to uvidím časem.
Naposledy editováno 07.01.2016 22:16:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Kovboy píše: hele, už jsem pár těch Ducarů nedávno generálkoval a dá se i lecos nahradit. Také jsem pár takových pitů rozebral a nechávám z nich i starší díly, udělal jsem na to stránky:
pitbike díly
a samozřejmě jsou možné i díly nové pitbike díly Thumpstar
Díky za tip. Spíš mě napadá. Pokud na Moravě neseženu někoho slušného na možnou generálku. Co kdybych sundal motor (možná bych to přivezl i celé, nevím) a hodil ti to do Cítova? Pokud si teda najdeš čas. Koukám dle příspěvků, že se tím dost zabýváš.
Naposledy editováno 07.01.2016 22:20:01
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Zdendys75 píše: SuperSic58> Koukám, co to máš za plyn, s tím lankem? Viděl jsem to na Alíku i s karbecem asi za šedesát dolarů. Jinak pěkně vymazlenej stroj.
Díky Taky už ho mam 8 let Rukojeť jsem koupil tady, proti tý starý, která furt trhala lanka nebe a dudy http://www.epitbike.cz/157-plynove-rukojeti
Ten tvuj motor asi nebude moc rozšířenej, ale je možný, že na něj pujdou díly z lifanu 125, ale to ti spíš řekne kovboj, ten se v tom vyzná víc, než kdokoli tady Podobnej problém měl brácha na svym pitu, měl tam motor Shineray 150 a na ten se díly sháněly setsakra špatně. Je lepší mít motor, kterej je rozšířenější, už jen kvůli dostupnosti dílů, takže Lifan, YX, Zongshen atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SuperSic58 píše: Zdendys75> Jinak ten "odfukující benzín" u karbece by mohly dělat rozozený ventily. Sací ventil je zakleplej a zůstává lehce pootevřenej při kompresi, pak se část směsi vrací do karbece. Stačí seřídit ventily, ale u studenýho motoru.
Až mi přijde ten karbec a zapalování, tak se na ventily určitě mrknu. Dík za tip.
To Kovboy> super, můžeš mi na sebe napsat kontakt do SZ? Zároveň bych ti možná občas cinknul pro odbornou radu, když se v tom budu vrtat. Dík!
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
http://www.motorkari...ader.php?cfile=skiee
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Zdendys75> kontakt máš na těch odkazech - www.thumpstar.cz nebo www.pnkmotors.cz
Ještě k tomu flusání benzínu zpět přes filtr. Dosti často se to děje, když je např. pootočené magneto na klínku. Ono stačí málo a pak je efekt, kdy pondělní jiskra jde až ve středu a tím neshoří vše palivo. Dost se to stává na motorech YX a hlavně na YX140, tam se až ukroutí klika. Ono se vlastně ani na klínku magneto nehne, ale začne magneto ukrucovat tu část kliky, kde je klínek.