globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: laděný výfuk - zkušenosti
 
5.1.2016 v 23:01
Ahojte , uvažuju o jiném výfuku , jaké máte zkušenosti s tímhle výfukem ? http://www.vyfuky-d...ovky-kratke-gp1.html , chtěl bych mít o hodně brutalnější výfuk než mám , jinak jsem uvažoval vyvést jeden výfuk na bok , u R1 ale asi blbost , měl by někdo nějaký nápad :) za každé rady budu rád , možná tady mě ukamenujete už tím že mám akrapy na co je měnit a tak :) ale prostě když kamarád přijede vedle mě s farošem který má yoshimuru , tak to je slast poslouchat , u mě nic moc .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 15:35 | Nahoru | #61
Rebel83> jo jo,myslím tu spojivací trubku.U čtyřtaktu je nějaký výfuk jedno,myslím že to nemá vliv na pruběh chodu motoru,má přece ventyly a nebo se pletu?

1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 15:40 | Nahoru | #62
Dejavue - díky
Jinak jako chtěl bych to poresit alespoň v té stejně cenové kategorie takže třeba může být i jiný než dominator. U těch dominatoru gp1 akorát jsou celkem krátké, mají tak 20centaku, ptal jsem se prodejce kde mi to bude končit a on říkal těsně za objimkama, takže ty výfuky budou utopene pod sedlovkou, nedovedu si představit jak to bude vypadat, a jak bych řešil blinkry a SPZ když budou laufy utopene Mě i hodně baví předělávat nebo něco upravovat na motorce takže kombinuju co bych na ni něco vymyslel, když už v té zimě se nedá jezdit

(reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 16:17 | Nahoru | #63

takjanevim píše: Rebel83> jo jo,myslím tu spojivací trubku.U čtyřtaktu je nějaký výfuk jedno,myslím že to nemá vliv na pruběh chodu motoru,má přece ventyly a nebo se pletu?



pleteš se a opravdu hodně.

o tom ti pak možná poví i lukasbarva po tom co dá místo výfuku holé trubka,vykope kat i přívěru a totálně si rozdupe spodek a naseká pořádné díry v křivce krouťáku.....

(reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 16:48 | Nahoru | #64
Lukasbarva> jo a uplne nejvic bude kdyz ti vyfukove plyny a horko od vyfuku rozpusti podsedlovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 17:05 | Nahoru | #65

Fidouš. píše: Ke sportovní motorce řev patří. Míra hluku vydávaná motorkama je nesrovnatelně nížší než ostatní provoz.


To snad nemůže nikdo myslet vážně. Motorka s uřvanou rourou je KURVA slyšet...

Naposledy editováno 07.01.2016 17:12:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 17:26 | Nahoru | #66

Barney píše: To snad nemůže nikdo myslet vážně. Motorka s uřvanou rourou je KURVA slyšet...



Vnímání zvuku je jen subjektivní pocit. Co jednomu nepříjemně řve, to pro druhého je rajská hudba.

Takže ano, motorka je slyšet, ale pro mě příjemně. Mě třeba zase vadí všudypřítomné kamiony a hluk, co dělají. A že ho, podle mě, nadělají mnohem víc, než motorky. Navíc celoročně, pořád. A co nadělám? Nic. Taková je už doba.

PS - ale, že zrovna majitelům motorek vadí jiní majitelé motorek s výfukem, to moc nechápu. I když, asi i chápu. Protože dneska držkuje každej na každýho a na všechno.

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 18:13 | Nahoru | #67
Nenech se odradit a klidne do toho Dominatora jdi.S homologaci si hlavu nelam.Śikovny kovorytec ti tam okopiruje tolik ecek co si budes prat a pokud te ramus omrzi nebo te budou bolet usi,tak se k vyfukum prodava tlumivka a proste ji namontujrs a razem je to utlumene.Sam to mam a ani na STK nemam sebemensi problem.Nasadim tlumivku a je vymalovano.ty dominatory jsou velmi pekne zpracovane a zvuk je take pekny.V pomeru zvuk-cena -kvalita je to velice sikovna volba.

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 18:28 | Nahoru | #68
Pokud jsou ty Akrapoviče tak tiché, budou nejspíše splňovat homologaci. Prohlídni je, jestli na nich není značka. Žádné papíry k homologaci nepotřebuješ. Výměna za Dominátory je samozřejmě krokem zpět a to nemluvím o tom, že pokud budou do půlky podsedlovky, tak to bude hnusné a propálí ti to plasty. Pokud se chceš posunout nejen zvukově dále, udělej to pořádně a kup celý systém, např. od Yoshimury nebo Akrapoviče.

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 18:36 | Nahoru | #69
Fidouš: Od doby, co jsem začal motorku používat i k jiným účelům, než jen vyčistit palici to vidím jinak. Když na ní jedu do práce (což je start v 5:30 ráno), nebo na ní jedu celej den a vrátím se klidně i po půlnoci, nebo za hranice, chci být tolerantní i klidem okolo a sám k sobě. To, že to zvyšuje bezpečnost je kec a že v ideálním případě přidá 5koní a sníží 5 kilo na silnici je absolutně k ničemu. Netvrdím ,že jsem ze sériovýho zvuku odvařenej a že mi to dunění, někdy nechybí, ale jsem moc rád, že brzo jezdit bez homologovanejch výfuků, nebo DBkillerů bude stát majitele buď raketu a nebo ztrátu technické způsobilosti.

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 18:52 | Nahoru | #70
přesne tak,no problém a nebejt vysranej že te v rajchu stahnou z kuuuže,tos trefil

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 19:31 | Nahoru | #71
No ty krátké mě právě odradili v tom že to bude v polovině a bude to zapuštěné pod sedlovkou, tak nevím, no. A zase ty dlouhé....teď jsem na vazkach

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 19:34 | Nahoru | #72
ja bych si na moto nikdy ladak nedal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 19:42 | Nahoru | #73
Fidouš.> K rychlým strojům mohutný zvuk patří, ne že ne.

Ale pěkný zvuk neznamená nekonečný řev z uřízlé trubky.

1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 19:59 | Nahoru | #74
u starší moto na lítání kolem domu je to fuk,ale u nové s katošem v serii u silnice,koncovka,svody,kn filtr,power comander,přeladení map,práce kolem je moc penízu,a moc to nepřidá,co u r1 na výkonu pozná jen pilot na okruhu,př.ze 180k to dá max 190 ,mínus nějaké to kilčo se vám zdá málo,aj ten výkon nevyužijete,nebo jo

(reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 20:48 | Nahoru | #75

Barney píše: Fidouš.> K rychlým strojům mohutný zvuk patří, ne že ne.

Ale pěkný zvuk neznamená nekonečný řev z uřízlé trubky.



Však já taky žádnou uřízlou trubku nemám, ale krásně udělaný svody a rozvětvený 60tky roury ke karbonovým koncovkám. Krásná práce, krásný zvuk.
V podstatě mi kolikrát stačí se zajít jen pokochat do garáže, jen tak si nastartovat, shodit tím pár skleniček z regálu, vzbudit pár dětí v okolí, zas to vypnout a ani nemusím nikam jet. Stejně mě to v tom provozu už nebaví.

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 20:48 | Nahoru | #76
Jak to tady tak vidím napadlo tě vyndat homologační vložku aby splnily limity mají vložku a ta se většinou dá odstranit neznám všechny laďáky pokud ji máš venku a je ti to málo tak buh s tebou... a pak nechápu kde by se mohl zvuk víc tlumit u levnějších výfuků se připrav na horší zpracování a asi i horší zpracování materiálu (osobně mi přijde komplet akrap nesmyslně drahý a šel bych do levnější verze ale pokud na moto je???)...Jo a poslední sladké tajemství už loni to policajti řešili a letos to bude jen horší budou šťourat ve výfuku a když se drátek nezastaví tak pojedeš domu autobusem. tak to funguje v rakousku(pro čechy) je jen otázka času než na to přijdou i u nás...

(reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 20:48 | Nahoru | #77

Rebel83 píše: ta reakce byla na Rybíze kdy u něj je potřeba sehnat dvě koncovky a Y svod. A vzhledem k tomu jaká je zx10r 06/07 tuctovka tak jich každej má zajisté na půdě plnej sklep

Jo,ty výfuky mám.Dostal jsem je komplet k motorce

1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 20:52 | Nahoru | #78
At si tam dá každej co chce...Každej druhej tady radí že ladáky k ničemu nejsou mimo váhy a když i komplet svody adt že přidají i výkon To ano ale snad jde taky o zvuk...Ne technicky ale pocitově.Já si nechal udělat taky víc uřvanej protože to mám prostě rád a chci jí mít k obrazu svému Až budu chtít jezdit potichounku atd,budu jezdit autem

Naposledy editováno 07.01.2016 20:53:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 21:02 | Nahoru | #79

rybíz5 píše: At si tam dá každej co chce...Každej druhej tady radí že ladáky k ničemu nejsou mimo váhy a když i komplet svody adt že přidají i výkon To ano ale snad jde taky o zvuk...Ne technicky ale pocitově.Já si nechal udělat taky víc uřvanej protože to mám prostě rád a chci jí mít k obrazu svému Až budu chtít jezdit potichounku atd,budu jezdit autem


Naprostý souhlas! Zvuk umocňuje zážitky z jízdy a o uřízlé trubce tu mluví akorad sluníčkáři.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 21:12 | Nahoru | #80

dejavue píše: Naprostý souhlas! Zvuk umocňuje zážitky z jízdy a o uřízlé trubce tu mluví akorad sluníčkáři.



Tak na jedny strane pises at si tam kazdej da co chce, ale na druhy pro kratkozraky soudy nechodis daleko. Ja mam hlasitej vyfuk a kdybych nasel koncovky ktery maj zvuk jako origo a zachovaj hmotnost a vykon, dam je tam hned.

(reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 21:15 | Nahoru | #81

rakttr píše: u starší moto na lítání kolem domu je to fuk,ale u nové s katošem v serii u silnice,koncovka,svody,kn filtr,power comander,přeladení map,práce kolem je moc penízu,a moc to nepřidá,*co u r1 na výkonu pozná jen pilot na okruhu,př.ze 180k to dá max 190 ,mínus nějaké to kilčo se vám zdá málo,aj ten výkon nevyužijete,nebo jo

vlastní zkušenost? Já třeba změnu po instalaci Akrapů poznal

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 21:51 | Nahoru | #82
Ta debata je asi celkem nekonečná.
Ta skončí zřejmě až v okamžiku, kdy dostane přednost elektrika před spalovacím motorem.

Ten věčný spor bych přirovnal k hudbě. Příznivci Vítkova smyčcového kvarteta také asi nebudou mít pochopení pro příznivce heavymetalové, nebo, nedej bože, traschmetalové skupiny. A naopak.

A k tématu bych řekl jen tolik, že Akrapy bych za Dominátory určitě neměnil.

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 21:52 | Nahoru | #83
Nejsou koně, jako koně, ale samotnou koncovkou/ami jsi +/- 3 koně a když tak až ve špici díky menším odporům spalin. Každej ví, že na výkon je nejlepší lehce bohatší směs a to ti open laufy rozhodně nedají. A už to tu bylo, testy koncovek a vlastně všechny dokázaly přidat (nebo ubrat) pár koní ve špici za průběh v nižších otáčkách. Bavím se čistě při výměně koncovky/ek bez dalšího ladění. Pocit a pravda, bývají většinou někde úplně jinde

E: Jo nech si akrapy, stejně v podstatě nic lepšího neseženeš, slyšet tě je, to se neboj a zbytek testosteronu si raději užij na něaké slečně

Naposledy editováno 07.01.2016 21:56:46

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 22:57 | Nahoru | #84
Mě teda laďák přidal trochu spodek a výrazněji vršek. Podle provedení každý trochu jinak. Měřil jsem na brzdě dvě varianty laďáku (přesněji dvě varianty středního svodu, jedna koncovka) oproti originálu. A to před laděním karburátoru. Zkoušením různých trysek (na jednom úseku, krátce po sobě, ve stejném směru) se to ještě o kousek zlepšilo. Ale to už nemám objektivně z brzdy.
Rozdíl v hmotnosti je pak proti originálu přímo propastnej.
Ohledně výkonu samozřejmě to zlepšení/zhoršení záleží na tom, jak se výrobci origo výfuk povedl.

Nová koncovka od Creptusu nijak moc hlučná nebyla. Po asi 25.000km už hlučná trochu začala být. Tlumící vata nemá nekonečnou životnost, dá se a měla by se někdy měnit.

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 23:05 | Nahoru | #85
Mam to jako stev, mam ladak kvuli tomu ze je vyrazne lehci, kdyby to rvalo min byl bych stastnejsi - na akrapovicich se mi libi ze jsou jedny z nejtissich ladaku.

Me to teda nejak extra nevadi, dneska porad neco dela kraval, kdyz to neni motorka tak sanitka, popelari, rachejtle...
Ja se jen smeju kdyz nekomu dela motorka kraval jak stroj z motoGP a pritom zavodi max po meste se skutrama

laděný výfuk - zkušenosti

7.1.2016 v 23:25 | Nahoru | #86
JinT- Žádnou vložku tam právě nemám :D takže vůbec tomu nerozumím už a vůbec nevím už co by :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

8.1.2016 v 05:53 | Nahoru | #87

Stev píše: Tak na jedny strane pises at si tam kazdej da co chce, ale na druhy pro kratkozraky soudy nechodis daleko. Ja mam hlasitej vyfuk a kdybych nasel koncovky ktery maj zvuk jako origo a zachovaj hmotnost a vykon, dam je tam hned.


Jaký krátkozraký soudy? Pokud vím uřízlá trubka není laďák a na tu já mám dost vyhraněný názor.

Virtuální "závodníci" na cestu po městě potřebují shazovat kg.

Naposledy editováno 08.01.2016 06:00:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

8.1.2016 v 06:16 | Nahoru | #88

dejavue píše: Jaký krátkozraký soudy? Pokud vím uřízlá trubka není laďák a na tu já mám dost vyhraněný názor.

Virtuální "závodníci" na cestu po městě potřebují shazovat kg.



Dominator je uriznuta trubka obalena trochou vaty, ktera je tam navic docasne.

A dalsi kratkozrakej soud a pokus o zesmesneni, krasnej rozpor proti toleranci kterou mas k nazorum ktery ti vyhovujou - treba at si na motorku da kazdej co chce, ale kdyz to nerve tak je to slunickar, a kdyz ma i jiny pozadavky tak virtualni zavodnik.

Hele nemyslis ze vsichni co si kupujou motorky nad 100 koni jsou pitomci? O co jim jde? Na co to potrebujou? Staci kdyz to jede 160 a hodne rve.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

8.1.2016 v 06:31 | Nahoru | #89
Stev> Si říkám, že budeš asi marod, ne? Jestli nechat origo nebo laďák... říkám ať si tam každý dá co chce. Proč já vůbec těmto věčně nespokojeným a uhádaným závodníkům oponuji!?

Přesto jen v bodech:
1. uříznutá trubka s trochou vaty je zjednodušeně každý laďák.
2. závodník byl myšlen né k uříznuté trubce, ale k shazováním kg. Viz origo vs. laďák.
3. poslední odstavec... tomu asi rozumíš jen ty a nebo reaguješ na někoho jiného, prostě nevím. Jsi divný.

Čest.

Naposledy editováno 08.01.2016 06:41:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) laděný výfuk - zkušenosti

8.1.2016 v 07:21 | Nahoru | #90
dejavue> tak ja ti aspon ten posledni odstavec osvetlim, zbytek nema cenu.

Pokud zesmesnujes snahu dosahnout nizsi hmotnosti, je to stejny jako kdyz zesmesnujes cloveka co si koupi silnou motorku. Efekt je stejnej, oba to delaj pro vetsi vykon nebo lepsi funkci, jak chces.
A to slysim zrovna od majitele ducati, kde v tovarne odlehcujou i tam kde nemaj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist