Téma: Poplatky za dovoz ze zahraničí
 
30.12.2015 v 20:27
Ahoj Chtěl bych si jed do Německa pro dodávku(chtěly bychom s kamošel v letě vyrazit do Albanie atd a jelikož mame oba ostra endura tak jet po ose je nesmysl) tak jsem se rozhodl že koupím dodávku po delším čtení jsem se rozhodl pro transportera. Chci se vás zeptat co vše budu muset platit za přihlašení zda se plati nejaká eko dan atd . Prostě vše co budu muset zaplatit navíc. A taky co se vyplatí, co je levnější jed pro auto s kamošem a do čr po ose nebo si pujšít od znameho platak a jed pro něj s vlekem? diky za odpovědi
Tady odkaz na auto: http://www.mobile.d...pcar/209739097.html

1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí

30.12.2015 v 20:37 | Nahoru | #1
na STK zaplatíš něco přes 2000,- za dovozové papíry, na úřadě 800,- za CZ doklady. Eko se neplatí, na německých značkách se nemůže jezdit v ČR, takže na podvalu. Jestli se to vyplatí za tu cenu nebo ne, je tvoje věc. Myslím, že za ty love už bys našel něco tady.

edit: překlep

Naposledy editováno 30.12.2015 20:38:48

Poplatky za dovoz ze zahraničí

30.12.2015 v 20:46 | Nahoru | #2
Tak že mam počítat s cca. 3tis.kč?? Koukal jsem tady v cr na bazoš a na sauto.cz do aaa bazaru nechci a bazary v mém okolí mam projeté (typ na nějaké stranky kde se mrknou nemate??)a když je tam neco pěkneho tak za balík 200tis +. a chtěl bych ho 4 místneho ne celoplechového a taky bych chtěl ty zadní dveře půlené do stran.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

30.12.2015 v 21:00 | Nahoru | #3

oldbajker píše: na STK zaplatíš něco přes 2000,- za dovozové papíry, na úřadě 800,- za CZ doklady. Eko se neplatí, na německých značkách se nemůže jezdit v ČR, takže na podvalu. Jestli se to vyplatí za tu cenu nebo ne, je tvoje věc. Myslím, že za ty love už bys našel něco tady.

edit: překlep

Trochu kecáš.Koupil jsem v Německu auto,s majitelem jsme zašli na jejich úřad a za 100 euro jsem dostal pojistku a převozní číslo s platností 10 dní.Tady mne zastavili naši orgáni asi třetí den co tu to auto bylo a nic se nedělo.Nic nemohli dělat mělo to platní doklady i pojistku.Tu se auto přihlásilo.Technická,Česká pojistka,přihlášení na úřadě a EKO se platí stejně jako při koupi auta tady u nás a jeho přepisu.Takže protože je to auto z Německa,nikdo tu za něj EKO neplatil a tím ji musíš zaplatit jako první,kdo to tu na sebe hlásí.Jinak byl to Mercedes W 210 s motorem 3,0 TD sedmimístný a byl tu problém přihlásit sedm míst,muselo to řešit zastoupení Mercedesu tady v ČR.Místa jsou řešená stejně jako třeba u Sceniku.Zadní řada sklopená v kufru,ale narozdíl od francouzů tyto sedačky nejsou vidět.

Jo a pro zakladatele,koukni se radši na T4 oni ty motory na T5 celkem zlobí a opravy jsou celkem drahé.

Naposledy editováno 30.12.2015 21:02:57

(reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

30.12.2015 v 21:33 | Nahoru | #4

Vítězslav_Máří píše: Trochu kecáš.Koupil jsem v Německu auto,s majitelem jsme zašli na jejich úřad a za 100 euro jsem dostal pojistku a převozní číslo s platností 10 dní.Tady mne zastavili naši orgáni asi třetí den co tu to auto bylo a nic se nedělo.Nic nemohli dělat mělo to platní doklady i pojistku.Tu se auto přihlásilo.Technická,Česká pojistka,přihlášení na úřadě a EKO se platí stejně jako při koupi auta tady u nás a jeho přepisu.Takže protože je to auto z Německa,nikdo tu za něj EKO neplatil a tím ji musíš zaplatit jako první,kdo to tu na sebe hlásí.Jinak byl to Mercedes W 210 s motorem 3,0 TD sedmimístný a byl tu problém přihlásit sedm míst,muselo to řešit zastoupení Mercedesu tady v ČR.Místa jsou řešená stejně jako třeba u Sceniku.Zadní řada sklopená v kufru,ale narozdíl od francouzů tyto sedačky nejsou vidět.

Jo a pro zakladatele,koukni se radši na T4 oni ty motory na T5 celkem zlobí a opravy jsou celkem drahé.


ano T4 je good a jezdí i za 6,5 litru teda ten 2,5 litr

Naposledy editováno 30.12.2015 21:34:21

1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí

30.12.2015 v 21:38 | Nahoru | #5
OK mrknu tedy po tech T4. Ale dost by mě zajímalo na kolik to přivezení s přihlášením víde. Prosím nikoho kdo to vozí a orientuje se v tom tak at napíše kolik vše stojí jestli se neviplatí to koupit v cr.

Poplatky za dovoz ze zahraničí

30.12.2015 v 22:24 | Nahoru | #6
Cenu poplatku ti nastrelili vys,muze se to lisit dle stari auta a ceny prevoznich znacek v ruznych castech Nemecka.Privezeni jsou jednoduchy pocty.S platakem tam a zpatky.Bez plataku tam a zpatky+druhy auto zpatky a cena prevozek+pojisteni.
V pripade cesty po ose doporucuju zjistit si,v ktery dny v danym meste vydavaj prevozky,ne vsude je to kazdy pracovni den.

(reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

31.12.2015 v 09:04 | Nahoru | #7
Vítězslav_Máří> Oldbajker myslel asi klasickou německou RZ, s převozkou u nás po dobu její platnosti samozřejmě jezdit můžeš, od toho je to převozka. Jestli píše o autě v ceně kolem 200 000kč, tak tam asi eko nebude, nebo zanadbatelný..

Poplatky za dovoz ze zahraničí

31.12.2015 v 09:06 | Nahoru | #8
jak píše hrochino: v německu na úřad a jet po ose. jinak zkušenost s t5 2,5tdi - většinou jsou utočené km /i v německu/ auto z roku 2003 nebude mít najeto 196000km. dále motorizace 2,5 motor AXD,AXE,BNZ jsou pětiválce se systémem pd a mají konstrukční vady. takže si kup t4 - to byly ještě poctivé motory. j.

1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí

31.12.2015 v 09:28 | Nahoru | #9
už mockrát právě upozorňovali, že u nás se nesmí na vývozních značkách jezdit. Taky jsme to na nich vozili a nikdy jsme neměli problém, ale asi jen do první kolize. Článek např. zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

31.12.2015 v 12:27 | Nahoru | #10
oldbajker> Zas novinarsky blaboly..I se zlutejma muze po CR jezdit,jen musi splnovat urcity podminky jejich vystaveni..
Vyjadreni MD

Naposledy editováno 31.12.2015 12:27:31

Poplatky za dovoz ze zahraničí

31.12.2015 v 13:07 | Nahoru | #11
Na těch Německých převozkách je na levé straně,kde bývá normálně znak EU vylisované datum,do kdy je značka platná.Já tam měl 12.11.2015 a auto jsem dovezl 28.10.2015.Značky se museli odevzdat na DI tady v ČR,tedy alespoň tu v Liberci je po mně chtěli,když mi dali české.

1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 09:41 | Nahoru | #12
T5 s pětiválcem je obrovský průser. Ale obrovský. Ke každé T5 2.5 by měli dávat povinně aspoň 2 náhradní motory.

Nebrat. Když už tak T4, ale na to jak už to jsou olítané stroje, tak si pořád drží cenu.

Šel bych třeba do Renault Trafic. Rozumné ceny a poruchovost průměrná. (bacha u některých motorizací zase odcházeli převodovky atd.)

Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 11:13 | Nahoru | #13
Tak co vás tak poslouchém tak tu T5 nechci i když se mi libí. Ta T4 je už dizajnové stará a z ty peníze mi prijde předražená. Tak tet koukám na toho Traficanta chci se zepta nevíte kde vždy najdu rozmery auta jak nakladní plochy tak auta z venku, mam před barakem přístřešek a chtěl bych ho pod ním schvávat ta T5 by se tam vešla s 15cm rezervou tak by me zajímaly rozmery toho Renaulta. http://auto.bazos.c...-STAVnaj170tiskm.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 11:40 | Nahoru | #14

AndělČK píše: T5 s pětiválcem je obrovský průser. Ale obrovský. Ke každé T5 2.5 by měli dávat povinně aspoň 2 náhradní motory.

Nebrat. Když už tak T4, ale na to jak už to jsou olítané stroje, tak si pořád drží cenu.

Šel bych třeba do Renault Trafic. Rozumné ceny a poruchovost průměrná. (bacha u některých motorizací zase odcházeli převodovky atd.)



Ke kazde? Kamarad ji ma nekolik let a porad jezdi a pomerne bez problemu :) je to neco jako s fabii htp - par typickych problemu se rozpitva na netu a je z toho jasnej zaver, ze motor se rozsype hned kazdemu :)

Jinej kamarad ma zase traffica - ted novy turbo + prevodovka :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 12:03 | Nahoru | #15

assassin píše: Ke kazde? Kamarad ji ma nekolik let a porad jezdi a pomerne bez problemu :) je to neco jako s fabii htp - par typickych problemu se rozpitva na netu a je z toho jasnej zaver, ze motor se rozsype hned kazdemu :)

Jinej kamarad ma zase traffica - ted novy turbo + prevodovka :)



A má skutečně pětiválec? A kolik stovek tisíc km s tím už najel bez zásahu do motoru?

Já vím o 6ks, které kupovala firma, kde dělal kamarád. Všechno to byli 96kw pětiválce AXD. První auto si řeklo o novou hlavu,vačku + zdvihátka už při 80ti km.(naštěstí ještě v záruce) A další následovala. Ani jedno auto nenajelo 300tis, aniž by se měnila vačka. Některá pro tento nájezd měla už 3tí vačku. Motor má rozvod kolama, takže tím se opravy ještě komplikují.

Ale to přirovnání k fábii HTP je trefné. Ale u auta co stojí jako 5 fábií bych očekával více, než že přežije víkendovou jízdu na hřbitov a pro rohlíky.

Naposledy editováno 01.01.2016 12:07:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 12:03 | Nahoru | #16

Kubák píše: oldbajker> Zas novinarsky blaboly..I se zlutejma muze po CR jezdit,jen musi splnovat urcity podminky jejich vystaveni..
Vyjadreni MD


máš pravdu. Před časem jsem to taky četl, jen je to už pro mne pasé, tak jsem to zapomněl .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 12:53 | Nahoru | #17

AndělČK píše: A má skutečně pětiválec? A kolik stovek tisíc km s tím už najel bez zásahu do motoru?

Já vím o 6ks, které kupovala firma, kde dělal kamarád. Všechno to byli 96kw pětiválce AXD. První auto si řeklo o novou hlavu,vačku + zdvihátka už při 80ti km.(naštěstí ještě v záruce) A další následovala. Ani jedno auto nenajelo 300tis, aniž by se měnila vačka. Některá pro tento nájezd měla už 3tí vačku. Motor má rozvod kolama, takže tím se opravy ještě komplikují.

Ale to přirovnání k fábii HTP je trefné. Ale u auta co stojí jako 5 fábií bych očekával více, než že přežije víkendovou jízdu na hřbitov a pro rohlíky.

Ona i ta Fabie používala v 1,2 dva různé motory,ale jen jeden zlobí.

(reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 14:25 | Nahoru | #18

Vítězslav_Máří píše: Ona i ta Fabie používala v 1,2 dva různé motory,ale jen jeden zlobí.



No jestli myslíš jen HTPéčka, tak těch je daleko více. Ale prakticky se dají rozdělit na první velice průserový motor a postupnou evolucí už je z toho motor, který nemá problém najezdit i více než 200tis km, aniž by se uvnitř něco fatálně porouchalo. Ale pořád nelze označit za vrchol spolehlivosti.Ale je to malé auto, které nemá za cíl polykat stovky tisíc km, tak proč ne. Ale auto jako je Transporter by ty km měl vydržet bezproblémů.
Následné uvedení motoru 1.2 tsi, který měl možná napravit reputaci se také nějak nepovedlo.

Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 14:52 | Nahoru | #19
Oni se ty TSI motory moc nepovedli skoro všechny.Dne už není motor dělaný na výdrž X tis km,ale na spotřebu.Myslím jako spotřební materiál.Doby,kdy se vyráběli stroje na výdrž jsou dávno pryč.

(reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

1.1.2016 v 16:47 | Nahoru | #20

oldbajker píše: máš pravdu. Před časem jsem to taky četl, jen je to už pro mne pasé, tak jsem to zapomněl .


V poho,to nebylo nic proti tobe Mne jen vadi,ze to dokazou publikovat a neresej detaily.Mozna jeste smutnejsi je,ze ani sami policajti v tom nemaj jasno.Stejne jako kdyz jsem resil,jestli muzu jet s prazdnym platakem bez Ecka.

(reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí

2.1.2016 v 00:55 | Nahoru | #21

martinrezek píše: OK mrknu tedy po tech T4. Ale dost by mě zajímalo na kolik to přivezení s přihlášením víde. Prosím nikoho kdo to vozí a orientuje se v tom tak at napíše kolik vše stojí jestli se neviplatí to koupit v cr.


počítej 15 na všechny náklady kolem - cesta, přihlášení, stk, atp.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist