Tady odkaz na auto: http://www.mobile.d...pcar/209739097.html
1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí
edit: překlep
Naposledy editováno 30.12.2015 20:38:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí
oldbajker píše: na STK zaplatíš něco přes 2000,- za dovozové papíry, na úřadě 800,- za CZ doklady. Eko se neplatí, na německých značkách se nemůže jezdit v ČR, takže na podvalu. Jestli se to vyplatí za tu cenu nebo ne, je tvoje věc. Myslím, že za ty love už bys našel něco tady.
edit: překlep
Jo a pro zakladatele,koukni se radši na T4 oni ty motory na T5 celkem zlobí a opravy jsou celkem drahé.
Naposledy editováno 30.12.2015 21:02:57
Vítězslav_Máří píše: Trochu kecáš.Koupil jsem v Německu auto,s majitelem jsme zašli na jejich úřad a za 100 euro jsem dostal pojistku a převozní číslo s platností 10 dní.Tady mne zastavili naši orgáni asi třetí den co tu to auto bylo a nic se nedělo.Nic nemohli dělat mělo to platní doklady i pojistku.Tu se auto přihlásilo.Technická,Česká pojistka,přihlášení na úřadě a EKO se platí stejně jako při koupi auta tady u nás a jeho přepisu.Takže protože je to auto z Německa,nikdo tu za něj EKO neplatil a tím ji musíš zaplatit jako první,kdo to tu na sebe hlásí.Jinak byl to Mercedes W 210 s motorem 3,0 TD sedmimístný a byl tu problém přihlásit sedm míst,muselo to řešit zastoupení Mercedesu tady v ČR.Místa jsou řešená stejně jako třeba u Sceniku.Zadní řada sklopená v kufru,ale narozdíl od francouzů tyto sedačky nejsou vidět.
Jo a pro zakladatele,koukni se radši na T4 oni ty motory na T5 celkem zlobí a opravy jsou celkem drahé.
ano T4 je good a jezdí i za 6,5 litru teda ten 2,5 litr
Naposledy editováno 30.12.2015 21:34:21
1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí
V pripade cesty po ose doporucuju zjistit si,v ktery dny v danym meste vydavaj prevozky,ne vsude je to kazdy pracovni den.
1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí
Vyjadreni MD
Naposledy editováno 31.12.2015 12:27:31
1 reakcí na tento příspěvek Poplatky za dovoz ze zahraničí
Nebrat. Když už tak T4, ale na to jak už to jsou olítané stroje, tak si pořád drží cenu.
Šel bych třeba do Renault Trafic. Rozumné ceny a poruchovost průměrná. (bacha u některých motorizací zase odcházeli převodovky atd.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí
AndělČK píše: T5 s pětiválcem je obrovský průser. Ale obrovský. Ke každé T5 2.5 by měli dávat povinně aspoň 2 náhradní motory.
Nebrat. Když už tak T4, ale na to jak už to jsou olítané stroje, tak si pořád drží cenu.
Šel bych třeba do Renault Trafic. Rozumné ceny a poruchovost průměrná. (bacha u některých motorizací zase odcházeli převodovky atd.)
Ke kazde? Kamarad ji ma nekolik let a porad jezdi a pomerne bez problemu :) je to neco jako s fabii htp - par typickych problemu se rozpitva na netu a je z toho jasnej zaver, ze motor se rozsype hned kazdemu :)
Jinej kamarad ma zase traffica - ted novy turbo + prevodovka :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí
assassin píše: Ke kazde? Kamarad ji ma nekolik let a porad jezdi a pomerne bez problemu :) je to neco jako s fabii htp - par typickych problemu se rozpitva na netu a je z toho jasnej zaver, ze motor se rozsype hned kazdemu :)
Jinej kamarad ma zase traffica - ted novy turbo + prevodovka :)
A má skutečně pětiválec? A kolik stovek tisíc km s tím už najel bez zásahu do motoru?
Já vím o 6ks, které kupovala firma, kde dělal kamarád. Všechno to byli 96kw pětiválce AXD. První auto si řeklo o novou hlavu,vačku + zdvihátka už při 80ti km.(naštěstí ještě v záruce) A další následovala. Ani jedno auto nenajelo 300tis, aniž by se měnila vačka. Některá pro tento nájezd měla už 3tí vačku. Motor má rozvod kolama, takže tím se opravy ještě komplikují.
Ale to přirovnání k fábii HTP je trefné. Ale u auta co stojí jako 5 fábií bych očekával více, než že přežije víkendovou jízdu na hřbitov a pro rohlíky.
Naposledy editováno 01.01.2016 12:07:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí
Kubák píše: oldbajker> Zas novinarsky blaboly..I se zlutejma muze po CR jezdit,jen musi splnovat urcity podminky jejich vystaveni..
Vyjadreni MD
máš pravdu. Před časem jsem to taky četl, jen je to už pro mne pasé, tak jsem to zapomněl .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poplatky za dovoz ze zahraničí
AndělČK píše: A má skutečně pětiválec? A kolik stovek tisíc km s tím už najel bez zásahu do motoru?
Já vím o 6ks, které kupovala firma, kde dělal kamarád. Všechno to byli 96kw pětiválce AXD. První auto si řeklo o novou hlavu,vačku + zdvihátka už při 80ti km.(naštěstí ještě v záruce) A další následovala. Ani jedno auto nenajelo 300tis, aniž by se měnila vačka. Některá pro tento nájezd měla už 3tí vačku. Motor má rozvod kolama, takže tím se opravy ještě komplikují.
Ale to přirovnání k fábii HTP je trefné. Ale u auta co stojí jako 5 fábií bych očekával více, než že přežije víkendovou jízdu na hřbitov a pro rohlíky.
Vítězslav_Máří píše: Ona i ta Fabie používala v 1,2 dva různé motory,ale jen jeden zlobí.
No jestli myslíš jen HTPéčka, tak těch je daleko více. Ale prakticky se dají rozdělit na první velice průserový motor a postupnou evolucí už je z toho motor, který nemá problém najezdit i více než 200tis km, aniž by se uvnitř něco fatálně porouchalo. Ale pořád nelze označit za vrchol spolehlivosti.Ale je to malé auto, které nemá za cíl polykat stovky tisíc km, tak proč ne. Ale auto jako je Transporter by ty km měl vydržet bezproblémů.
Následné uvedení motoru 1.2 tsi, který měl možná napravit reputaci se také nějak nepovedlo.
oldbajker píše: máš pravdu. Před časem jsem to taky četl, jen je to už pro mne pasé, tak jsem to zapomněl .
V poho,to nebylo nic proti tobe Mne jen vadi,ze to dokazou publikovat a neresej detaily.Mozna jeste smutnejsi je,ze ani sami policajti v tom nemaj jasno.Stejne jako kdyz jsem resil,jestli muzu jet s prazdnym platakem bez Ecka.