1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor
Nedávno se na to někdo tady ptal a psali mu že žere olej co vyjede z fabriky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
podivej se na tu novou vn 2000 ta třeba takový problémy mít nebude,nebo zkus od yamahy virago,dragstar,wildstar a podobné....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
M.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor
1100Virago píše: Drak_Markus: Nějaké vysvětlení zde
Ale no jo... Toto vlákno som prešiel predom, to je OK. Keby som chcel elektromobil nekukám po benzínovom skoro veteránovi...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Len tu ide aj tu poruchovosť ala "furt se na ní cosi sere". A to ma trochu desí.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Skúsenosti spokojných majiteľov sa nenájdu?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Mám ji sice jenom od července 2015 ale zatím spokojenost. Mám najeto něco málo přes 5000km a zatím bez problémů. Olej kontroluju pravidelně , ale žádný úbytek jsem nezaznamenal. Spotřeba se pohybuje cca 6,2l/100km. Jezdím jenom kolem komína . Jediná závada kterou jsem řešil byl kontakt od spojky, který vypadl a nešla nastartovat. Teď se chytám na servis a doladit chybky které se mi nelíbí. Trochu mi cvaká za studena ventil (asi hydroštel) a hlučnější ložisko spojky. To si ale myslím jsou spotřební věci a neberu to jako chybu tohohle typu. Když se podíváš na internet tak jich tam moc nenajdeš a kdo ji má tak si ji nechává.
Tak jako se vším je to o tom na jakej padneš kus. Mám ho už 6 let. Každý rok 4-5tkm.
Dělám jen běžnou údržbu a dělám si ji sám.
Jen když jsem jí koupil, tak mi kamarád seřídil karburátory a jinak jezdím. Teď jsem nechával dělat repas vidlic. Mám r.v 2000 a je to kamaráde technika krále klacka. Nic zbytečně složitýho, taková kovadlina, co bude tlouct pořád a když se budeš starat, tak Tě přežije. Jo a olej mi nežere
od kdy se dělaly VN1500 (classic) se vstřikováním by někdo věděl? Do teď jsem žil v domnění, že 15-ky byly karburátorový a až VN1600 měly vstřikování.
Je mezi 15-kou a 16-kou nějaký zásadní rozdíl ohledně motoru, nebo je to víceméně stejný jen 16-ka má větší obsah..(myšleno obě se vstřikováním).
Na 15-ku jsem se dočetl spíše negativní zkušenosti ohledně spotřeby oleje a paliva, ale to asi nebude případ těch posledních verzí se vstřikováním...???
Díky
1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 16 | 20.2.2024 v 17:16 lecomondo |
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 | Osif | 4 | 20.11.2023 v 13:11 Osif |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 0 | 2.7.2023 v 20:30 Kritix |