bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: na co si dát pozor
8.2.2010 v 21:23
zdar,uvažuju nakonec o kawě vn 1500.nač bych se měl zaměřit při koupi,co zkontrolovat,prostě jakékoli info o této motorce.dík za info

na co si dát pozor

8.2.2010 v 21:58 | Nahoru | #1
co treba si zkusit nekoho vyhledat v databazy kdo to ma a optat se ho co na tom odchazi.Jinak je to jak u kazde motorky tak se koukni je tu toho plno

na co si dát pozor

8.2.2010 v 22:41 | Nahoru | #2
Kamos ma rv.91 a jako to nejni sezona aby s tim neco nedelal... a solidne si to taky pápne olej i kdyz delal ventily a gufera... ty prvni rocniky nejsou moc povdny,podivej se po VN-1600

1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor

9.2.2010 v 01:52 | Nahoru | #3
Projedeš na ní kalhoty,žere jak benzín tak olej,furt se na ní něco sere,taková lepší čína,zkus spíš yamahu,nebo jinou kawu se kterou nejsou až takový problémy.
Nedávno se na to někdo tady ptal a psali mu že žere olej co vyjede z fabriky
podivej se na tu novou vn 2000 ta třeba takový problémy mít nebude,nebo zkus od yamahy virago,dragstar,wildstar a podobné....

(reakce na) na co si dát pozor

9.2.2010 v 14:22 | Nahoru | #4
ano Kawu VN 1500 jsem měl na kšeft a šílenost!!Žere to olej po litrech a banzínu si to taky vezme hodně,navíc ten motor je na hovno,má takovej přímočarej tah a nejezdí se na tom dobře...to už i ten dragstar 650 je lepší a o dost!

na co si dát pozor

9.2.2010 v 16:35 | Nahoru | #5
V partě (ale asi 10-12 let zpátky),bylo jedno problémové VN1500 a dvě VN750,jejichž motory šli kytek.Nevím o co šlo konkrétně (já tenkrát ještě sedlal ČZ175),ale po té zkušenosti bych do nich nešel (netuším r.v.,ale bylo to někdy v letech 97-99,takže už starší stroje)

na co si dát pozor

14.2.2010 v 15:39 | Nahoru | #6
Nějaký obecný zásady, na co si dát při koupi pozor, jsou třeba tady.

1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor

14.12.2015 v 14:30 | Nahoru | #7
To je na tom to VN 1500 naozaj tak zle, že sa ho tu nikto od vtedy nezastal? tak uvidíme, práve sa mi podarilo kúpiť nomáda r.v. 99 snáď toto vlákno budem môcť poprieť...

M.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor

14.12.2015 v 15:17 | Nahoru | #8

(reakce na) na co si dát pozor

15.12.2015 v 11:34 | Nahoru | #9

1100Virago píše: Drak_Markus: Nějaké vysvětlení zde



Ale no jo... Toto vlákno som prešiel predom, to je OK. Keby som chcel elektromobil nekukám po benzínovom skoro veteránovi... Takže na nejakú tu spotrebu "náplní" som pripravený.
Len tu ide aj tu poruchovosť ala "furt se na ní cosi sere". A to ma trochu desí.
Skúsenosti spokojných majiteľov sa nenájdu?

na co si dát pozor

24.1.2016 v 21:53 | Nahoru | #10
Tak já to zkusím
Mám ji sice jenom od července 2015 ale zatím spokojenost. Mám najeto něco málo přes 5000km a zatím bez problémů. Olej kontroluju pravidelně , ale žádný úbytek jsem nezaznamenal. Spotřeba se pohybuje cca 6,2l/100km. Jezdím jenom kolem komína . Jediná závada kterou jsem řešil byl kontakt od spojky, který vypadl a nešla nastartovat. Teď se chytám na servis a doladit chybky které se mi nelíbí. Trochu mi cvaká za studena ventil (asi hydroštel) a hlučnější ložisko spojky. To si ale myslím jsou spotřební věci a neberu to jako chybu tohohle typu. Když se podíváš na internet tak jich tam moc nenajdeš a kdo ji má tak si ji nechává.

na co si dát pozor

1.11.2019 v 08:57 | Nahoru | #11
No vážený, neviem, ale ja mám Kawu 1500 Classic r.2003, jeden karburátor vodou chladený, má na tacho 50xxx míl, či sú pravé neviem, je z USA, mám ju 2 roky, prešiel som 4 000 míl - OLEJ NEŽERE, v sklíčku na pravoboku hladina oleja stále rovnaká. Pri prevádzkovej teplote počuť jemné klepkanie-asi hydroštel, ale to počujem len ja, ostatný to nepočujú-vraj si len namýšĺam. Ináč maximálna spokojnosť. Jediná investícia-nove gumy-dal som Shinko s bielou bočnicou, motorka takto vyzerá bombovo parádne, váhal som nad touto značkou, ale sú to dobré gumy, prilínavosť na ceste excelentná.

na co si dát pozor

2.4.2020 v 22:18 | Nahoru | #12
Ahoj minulou sezónu jsem na vn ku 1500 rv. 2001 - najel 11500 km nyní má najeto 70ti. snad ani kapka voleje furt na rysce a spotřeba do 6 l spíš míň. nevyměnil bych za nic na světě.

na co si dát pozor

9.7.2020 v 14:13 | Nahoru | #13
Já se taky přidám: mám rok 97, 4 kvalt, najeto 67tkm, žere cca 3-4 dcl oleje na 1000km, spotřeba tak 9,5l / 100km, olej vozím s sebou a po každý vyjížďce dolejvám, benzin zatim nevozim, benzinek je všude dost, akorát je navšťevuju 3x častějc než kluci v partě, jo a z jedničky na dvojku to jde občas přes zuby, pokud nenechám klesnout otáčky. Takže asi tak...

na co si dát pozor

12.4.2021 v 21:41 | Nahoru | #14
Ahoj.
Tak jako se vším je to o tom na jakej padneš kus. Mám ho už 6 let. Každý rok 4-5tkm.
Dělám jen běžnou údržbu a dělám si ji sám.
Jen když jsem jí koupil, tak mi kamarád seřídil karburátory a jinak jezdím. Teď jsem nechával dělat repas vidlic. Mám r.v 2000 a je to kamaráde technika krále klacka. Nic zbytečně složitýho, taková kovadlina, co bude tlouct pořád a když se budeš starat, tak Tě přežije. Jo a olej mi nežere

na co si dát pozor

8.7.2021 v 16:57 | Nahoru | #15
Ahoj,
od kdy se dělaly VN1500 (classic) se vstřikováním by někdo věděl? Do teď jsem žil v domnění, že 15-ky byly karburátorový a až VN1600 měly vstřikování.

Je mezi 15-kou a 16-kou nějaký zásadní rozdíl ohledně motoru, nebo je to víceméně stejný jen 16-ka má větší obsah..(myšleno obě se vstřikováním).

Na 15-ku jsem se dočetl spíše negativní zkušenosti ohledně spotřeby oleje a paliva, ale to asi nebude případ těch posledních verzí se vstřikováním...???

Díky

1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor

19.2.2022 v 13:47 | Nahoru | #16
Ahoj mám vulkán klasik 1500. 5 ti kvalt s El.Vstřikováním r. v. 2001 ventily si to seřizuje samo. Najeto 75 tis.

(reakce na) na co si dát pozor

19.2.2022 v 14:12 | Nahoru | #17
mat75> Tak to je super

na co si dát pozor

19.2.2022 v 23:40 | Nahoru | #18
tohle je ukazka super dlouhýho vedení odpovídajících , nejmenší prodleva je pul roku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 3 31.7.2023 v 23:41 karel28
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 0 2.7.2023 v 20:30 Kritix


TOPlist