2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
no vidíš, píšu zde, že jsem čas 4:55,5 nikde nenašel a přitom knihu od p.Zavřela mám také. Zřejmě jsem nehledal až tak poctivě Stránka knihy pod Ivym pokračuje fotkou Aga na MV a Hailwooda na Hondě 350 ccm v kohoutovickém "Monte Carlu".
O tom zdržení pátečního tréninku jsem taky našel zmínku a že to někteří jezdci kritizovali, např. i zde zmiňovaný John Hartle.Navíc ještě taková perlička, prý skrze sluneční paprsky museli pořadatelé trať kropit. Zda je to pravda nevím, možná to bylo jen to umývání od bláta. A ještě jedna, v dnešních podmínkách naprosto nepředstavitelná věc, např. M.Hailwood (možná i jiní), který startoval ve třech třídách, z toho 2x vyhrál a jednou byl třetí ujel za den něco málo přes 460 km v závodním tempu.
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
zapsala ta léta náročného závodění ve třech kubaturách tehdejšího MS ...
P.S. Ta jeho Cromwell-ka byla už hodně světem protřelá - viz nálepka z TT
Naposledy editováno 12.12.2015 13:50:24
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
fotu je rozborka čtyřválcového motoru Hondy na dřevěné bedně v podání továrních mechaniků, v dnešní době něco neuvěřitelného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
To je OK, jenže je vždy nějaké jenže. V té samé knize (Zdeňka Zavřela i Ámose Krejčího jsem si velmi vážil, což se nedá říci o dnešních pisatelích viz. letošní noviny okolo GP15) se píše na str.78 GP74 něco jiného. Sice ten čas zajel Read až v sobotu, ale to není podstatné. Tehdy se nějak to zkrácení z roku 1972 moc nebralo v potaz a tedy byl dost humbuk při překonání bariéry 5 minut. V roce 1967 to mělo být v pátek, kdy zde již byly citované různé problémy (takže, že by Mike jel zrovna v prvních kolech s nejvyšší hranicí rizika???), pro pole platil čas 5,01,1 a v závodě poté 5,00,4. Rok 1967 byl ovšem jeden z nejrychlejších v historii starého Masecu, vysvětlení jednoduché...naposledy zde byly japan speš Honda a Suzukil!
Další zajímavý údaj je ve zmiňované knize (a nejen v ní, ale i jinde je to psáno), také GP67 na str.58 výsledky 350. Je zde docela zajímavost. Jaká?
Ohledně rekordů, kdo zajel nejrychlejší kolo podle průměru na okruhu 1950-63? Také zajímavé, ale asi už se to tady probíralo . Opravdu téma, které mne zajímá.
Naposledy editováno 13.12.2015 06:57:26
josef58 píše: tomini>
A ještě jedna, v dnešních podmínkách naprosto nepředstavitelná věc, např. M.Hailwood (možná i jiní), který startoval ve třech třídách, z toho 2x vyhrál a jednou byl třetí ujel za den něco málo přes 460 km v závodním tempu.
Chósé, jak zrovna ty můžeš napsat ...možná...??? Asi tobě naši jezdci jako Šťastný a Staša nic neříkají, že? Sice holt nevyhráli, ale 3 závody dojeli! I v bodech, i na bedně . Jinak, tak jako Hailwood, tak i Šťastný se Stašou dokázali během jedné GP jet na různých typech strojů, 2T nebo 4T, jednoválce nebo xválce...různých značek...prostě uměli!