mam prosbu. Resil jste nekdy nekdo cisteni eloxovanych rafku? Puvodne byly moje rafky dejme tomu fialovy a postupem casu, tak nejak "vokysly" a zasly. Na novej elox seru, to pisu rovnou. Jde mi spis o to, jestli mate nekdo vyzkousenou lestenku, (S100), nebo neco podobneho, cim bych mohl rafky alespon ozivit a castecne jim navratit jejich slavu a krasu.
Diky za vecne odpovedi.
1 reakcí na tento příspěvek Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
Myslel jsem, ze nejaky pripravek jako treba ty od S100 to treba trochu ozivej...
2 reakcí na tento příspěvek Čištění eloxovaných ráfků
A zasadni problem je porizovaci cena drátů a niplů. A oni ty draty radi praskaj...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
Karaya1 píše: nemako> noooo a nazev vis? To je to, co shanim a poptavam
používám nertu. mají na každou věc extra chemii,takže mám plnou garáž kanystrů ale funguje to výborně. hlavně bezkontaktně,nesnáším šudlání1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
Karaya1 píše: Elox neni problem. Problem je rozpleteni a nasledny vycentrovani kol.
A zasadni problem je porizovaci cena drátů a niplů. A oni ty draty radi praskaj...
Tak pro me rozpleteni a nasledne vypleteni a vycentrovani kola neni problem. Proto bych to resil takhle. Draty pouzijes bez problemu stejny a pokud by bylo potreba vyrobi ti na zakazku v Hvezdonicich nov a zas zadna velka rana to neni. Uz jsem si je tam nechaval parkrat vyrabet.
Ale samo je to pracny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
Karaya1 píše: V_i_c_i> muzu vedet, jakou mas motorku, nebo mas nejakou zkusenost s BMW?
Copak tvoje BMW má za speciální dráty nebo postupy? Nedělej z toho raketoplán.
A nebo mi to prozdraď, rád se přiučím. V garáži bráchu BMW R71 z východu. M-72, pokud to tedy taky počítáš Kola jsem dělal komplet. Ráfky, dráty a vnitřky bubnů na zakázku. Vypletení, centrování a lakování už jsem dělal já.
Karaya1 píše: V_i_c_i> no, oproti M72 mam asi trochu jiny draty a postupy... Ale treba se pletu...
To jsi me moc nepoucil. Jaky je rozdil mezi BMW dratem v pytliku BMW a dratem na zakazku kde si vyberu tvary, rozmery, material atd. A proc bych nemohl pouzit demontovane draty? Samo je mozne ze nektery pri opetovne montazi praskne, protoze uz je natazeny. Ale minimalni a stejne tak by mohl prasknout zanedlouho nekde na ceste.
A jaky je jiny postup v rozpletani, vypletani a centrovani kol mezi BMW, M-72, JAWA, KTM atd? Podle me je to porad stejne. Jen se neco vypleta lepe a neco hure protoze musis draty vypletat postupne a ne jak te napadne. Tak co je tak zvlastniho na BMW? Krome majitelu, tedy asi.
A jsme u klasickyho skatulkovani, vid. To je Vam podobny pokud uz vic nemas, tak Te prosim,
neraguj.
E : pismenka
Naposledy editováno 05.12.2015 21:14:00
1 reakcí na tento příspěvek Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
nemako píše: používám nertu. mají na každou věc extra chemii,takže mám plnou garáž kanystrů ale funguje to výborně. hlavně bezkontaktně,nesnáším šudlání
Tak alespoň budeš za pár let, až Ti zjistí špatný játra a ledviny od čeho to máš.
2 reakcí na tento příspěvek Čištění eloxovaných ráfků
Samá specialita a zvláštní postup.
E: Asi to bude tím, že při tom nepoužívám kladívko
Naposledy editováno 06.12.2015 16:08:59
Karaya1 píše: nemako> mrknul jsem, ale jeste otazka, na rafky pouzivas co presne? Nejakej ten jejich cistic do kola? Dikes
o,rozpouští to ty černý sračky od desek. zatím se mi to ničím jiným nepovedlo. umylo to i vnitřní kolo z náklaďáku a to je extrém.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
nemako píše: používám nertu. mají na každou věc extra chemii,takže mám plnou garáž kanystrů ale funguje to výborně. hlavně bezkontaktně,nesnáším šudlání
používáš i NERTA CARNET JUMBO ???
Respektive co bys z toho co používáš doporučil na klasický umytí celé motorky(aby to nekurvilo gumu,plast hliník atd.),tzn šetrně umylo lak i bordel z řetězu, desek ap.
Já do teď používal Moto Clean 900 o d Motorexu a Nano Tech Bike Cleaner od Muc-Off (Motorex se mi osvědčil lépe).
Ten Carnet vychází levněji a co jsem viděl videa(pokud tomu lze věřit), tak by měl oba předešlé trumfnout...
Jedinou nevýhodu vidím ve způsobu aplikace, kdy je třeba to nastříkat spešl pěnovačem napojeným nevim teď jestli přímo na vapku, nebo stačí zahradní hadice, kdežto přípravky o kterých jsem psal aplikuješ normálně rozprašovačem i před garáží...
Naposledy editováno 06.12.2015 20:43:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
2stroke píše: V_i_c_i> no ale tak musíš uznat, že pro člověka, co vypletá klasické kola jsou tyhle bezdušové bmwácké ráfky/kola na první pohled trochu oříšek - je to prostě celé naopak, než je člověk zvyklý
Mě sere jen jedna věc. Člověk se mu snaží v dobrém poradit, protože elox pokud je zašlý, vyšisovaný nebo poškozený prostě žádnou chemií nevyčistí. Navíc za tu chemii dá tolik jako za nový elox na kolo.
On ti na to odpoví nesmysl jako že originál dráty praskají a jsou drahé. Tak mu v dobrém napíšu kde mu je za normální peníze vyrobí na přání.
Mno a pak z tebe udělá borečka/blbečka když se tě zeptá jestli jsi viděl kolo BMW.
Prostě nakopat do prdele je málo.
A pokud to neumí rozpléct a vypléct, nikdo se mu za to nesmál, tak to nemůže trvat víc než dvě hodiny a každý druhý kdo dělá kola mu to za pětikilo udělá.
Ve výsledku má tedy do litru nový elox a pro jistotu ještě nově vycentrované kolo a vyměněné případné poškození dráty které by praskly při přeplétání... Za chemii nechá minimálně pětikilo a výsledek na hovno.
Ale ať si to dělá jak chce, mě už je to jedno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění eloxovaných ráfků
mari píše: používáš i NERTA CARNET JUMBO ???
Respektive co bys z toho co používáš doporučil na klasický umytí celé motorky(aby to nekurvilo gumu,plast hliník atd.),tzn šetrně umylo lak i bordel z řetězu, desek ap.
Já do teď používal Moto Clean 900 o d Motorexu a Nano Tech Bike Cleaner od Muc-Off (Motorex se mi osvědčil lépe).
Ten Carnet vychází levněji a co jsem viděl videa(pokud tomu lze věřit), tak by měl oba předešlé trumfnout...
Jedinou nevýhodu vidím ve způsobu aplikace, kdy je třeba to nastříkat spešl pěnovačem napojeným nevim teď jestli přímo na vapku, nebo stačí zahradní hadice, kdežto přípravky o kterých jsem psal aplikuješ normálně rozprašovačem i před garáží...
Naposledy editováno 07.12.2015 23:15:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 10:51 kokoška. |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 14 | 5.10.2023 v 20:08 oration |