Kaja-SV píše: Na brzdnej účinek maj vliv destičky,průměr kotoučů,třmeny a pumpa,v tomhle pořadí.Pokud má někdo 10 let starý hadice,tak je jasný,že nový budou znát,ať už gumový nebo pancířky,ale při ceně origo hadic nad nima ani nemá cenu uvažovat.Samotný pancířky nijak nepomůžou.
Sám jsem upgradoval brzdy ve dvou vlnách,a desky maj opravdu největší podíl na kvalitě brzdnýho účinku.Radiální pumpa pomůže,ale je trošku problém vybrat tu správnou .
Jj a proto jsem mu psal, kterou konrkétně mám vyzkoušenou přímo s těma brzdama, co má on (víceméně, ty zlaté 6-pístky jsou lepší varianta těch černých, co měly SRADy atd).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
gugo píše: Sete> ja to nikdy nepouzival, staci brzdu naplnit odspoda..
Nikdy jsem neměl problém odvzdušnit klasicky. A ani nevím proč, pokud se to odvzdušnění povede, nechávat zmáčklou páčku přes noc, když v podstatě již není co zlepšit. Pokud je páčka po odvzdušnění gumová, tak to možná pomůže, ale je to zase jenom špatným odvzdušněním a nebo nějakou chybou v bzdné soustavě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
PEPAFJR píše: Nikdy jsem neměl problém odvzdušnit klasicky. A ani nevím proč, pokud se to odvzdušnění povede, nechávat zmáčklou páčku přes noc, když v podstatě již není co zlepšit. Pokud je páčka po odvzdušnění gumová, tak to možná pomůže, ale je to zase jenom špatným odvzdušněním a nebo nějakou chybou v bzdné soustavě.
Taky jsem neměl s odvzdušnění problém, vše bylo OK, páčka nebyla gumová, šlo by s tím v pohodě jezdit. Přesto i po "povedeném" odvzdušnění je ráno cítit, že je páčka o něco tvrdší. Dostanou se ven i ty nejmenší bublinky. Udělá se to vlastně samo, tak proč to nezkusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
Sete píše: Taky jsem neměl s odvzdušnění problém, vše bylo OK, páčka nebyla gumová, šlo by s tím v pohodě jezdit. Přesto i po "povedeném" odvzdušnění je ráno cítit, že je páčka o něco tvrdší. Dostanou se ven i ty nejmenší bublinky. Udělá se to vlastně samo, tak proč to nezkusit
A ten pocit, že je páčka tvrdší, máš u gumovejch hadiček a pancéřovejch stejnej ? U gumovejch by to mělo logiku.
Jinak k těm bublinkám - nemají se kudy dostat ven a v uzavřeném a natlakovaném prostoru se ani nehnou.
Naposledy editováno 04.12.2015 08:47:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
HornisGSX píše: PEPAFJR> taky jsem te teorii zmackle brzdy pres noc neveril ale musim uznat ze to opravdu funguje....vyzkouseno na nekolika motorkach
Opět se ptám ? máš tam gumové hadičky či pancéřové ?
Pokud gumový je to možný u pancéřových vylučuji tuto možnost.
Naposledy editováno 04.12.2015 15:45:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pancéřové hadice
Ze tam muze zustat vzduch ktery se obtizne dostava ven, klidne mozny je. ne vsechny brzdice jsou idelalni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |