Téma: Odpojená lambda sonda
17.11.2015 v 10:42
Ahoj, tak došlo na leštění svodů na mé FZ1N r. 2007. Když jsem chtěl dopojit lambdum, zjistim jsem , že je odpojená a do původního konektoru je napojen konektor s dvěma odpory. Na motorce je PWC III a Ingnition control + KN + ladák Mivv. Když jsem jí připojil nebo odpojil ty odpory tak na budíkách žádná chyba (nevím zda to spadá do autodiagnosticekého systému). Nestartoval jsem mám rozebráno.
Nemáte někdo zkušenostit s tímto? Nebo vaše názory? Děkuji
Nemáte někdo zkušenostit s tímto? Nebo vaše názory? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Nech tam ten odpor. PCIII dává řídící jednotce "falešné údaje" a tváří se jako lambda. A výfuková lambda je deaktivovaná. Takhle to je v pořádku
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
No odpojit se nemusí záleží na hloubce úpravy. Já mám Akrapovice komplet z titanu s lambda sondou a funguje to. Konektory se ale dělají když to někdo nechce například při používáni na okruhu. Takže pokud to funguje nech to tam
Lyer píše: No odpojit se nemusí záleží na hloubce úpravy. Já mám Akrapovice komplet z titanu s lambda sondou a funguje to. Konektory se ale dělají když to někdo nechce například při používáni na okruhu. Takže pokud to funguje nech to tam
Pokud se lambda nevyradi - neni commanderem mozne doladit oblast ve ktere lambda pracuje - tzv closed loop - vetsinou oblast kdy je male zatizeni (nizke otacky a malo plynu) jakoukoliv korekci v PC nastavis tak lambda se snazi jednotku dohnat opet na stechiometrickou smes. Coz je ok pro ekologii a mozna i spotrebu ale pro chovani motoru ne. Typickej priklad je prechod brzdeni motorem- lehke pridani plynu - coz je docela stezejni pro dobrej prujezd zatackou - tohle se ladi aby bylo co nejplynulejsi a obvykle to spada prave do oblasti kde lambda zasahuje = bez vyrazeni labdy to nejde doladit uplne dokonale.
Pri velkym zatizeni = vic jak pul plynu, akcelerace, ridici jednotka lambdu ignoruje - takze tam uz maka PC dobre..
Hm s tím střílením jsi mě dostal ,myslel sem ,že když dám PWC tak se to doladí a přijdu o ten rachot po zavření plynu . Mám jen MIVV + orig. filtr - bez úprav . Ne ,že by se mi to nelíbilo ,ale bojím se ,že ventily dostávají zabrat i když v pár diskuzích to zde bylo popřeno. .
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Sketmann: nemas tam nejakej ten "ekologickej" system sekundarniho vzduchu? Ten to umi delat ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
assassin> No je tam egr klasickej do hlavy čerstvej vzduch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
sketmannn píše: assassin> No je tam egr klasickej do hlavy čerstvej vzduch.
Ono to neni uplne EGR - to by to motorem jeste jednou prohnalo spaliny - tzn vyfuk by sel do sani...
Tady to pousti vzduch (ze sani-airboxu) do vyfuku a tim to redi spaliny cerstvym vzduchem.
Kdyz se to zaslepi tak strileni se zlepsi....
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Staci ucpat tu hadici z airboxu.
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Hodíš odkaz prosím? nemůžu nic najít kloudného. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Zaslepis ten vyvod na airboxu kde to bere vzduch - a pak bejva dalsi primo na hlave motoru - tam se to zaslepi taky a vse co je mezi tim - hadice, ventil a draty se muze vyhodit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
assassin> Myslíš, že by to stačilo jen ucpat tu hadici co jde z airboxu? Výsledek by mohl být stejný, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Nebuď línej a hezky to celý odstraň a zaslep
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
SuperSic58> já bych to klidně dl do hajzlu, ale chci, aby to bylo možný dát do původního stavu, kdybych to chtěl někdy prodat
Vilouš píše: SuperSic58> já bych to klidně dl do hajzlu, ale chci, aby to bylo možný dát do původního stavu, kdybych to chtěl někdy prodat
O to strach neměj, 90% lidí ani netuší, jak funguje motor a co tam má a nemá bejt v originále. Ušetříš nějakej ten dekagram a navíc trochu uvolníš prostor kolem motoru a získáš lepší servisní přístupnost. Navíc si neumim představit, jestli se do toho bazmeku nebudou vracet žhavý výfukový plyny, když se jen zacpe přívod z airboxu..
Naposledy editováno 03.01.2016 12:29:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
Maďarsko a pěkné úseky Yamaha FZ1 N | SasukeBeta | 11 | 15.10.2024 v 11:22 Stanley78 |