paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 14:14 | Nahoru | #53581

Verdom píše: Tyve tempomat a automat a na dálkách usnu.
To kdyby to mělo ještě navigatora, šel bych si dozadu lehnout. jako ten Grazinski z Oklahomy . :)

uplně nejlepší je auto se řidičem,nebo dobrej vlak

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 14:17 | Nahoru | #53582

milan1963 píše: DAN : Sebemrskačství ?? Dobré, pobavilo mě to.
Každý to máme nastavené jinak. Jak píše třeba Verdom - s automatem v autě bych asi usnul
Někomu by vadilo jezdit 250 km ve Škodě 120 či Trabantu, pro mě je to relax, užívám si to. Kdo z vás řídil , myslím opravdu řídil- na větší vzdálenost- předválečné auto ? Já je řídím dost často, jezdím tak i více než 250 km v kuse ( třeba do Olomouce na Hanácký okruh, do Šumperka, obojí cca těch 250 km) . Jedu to tak okolo 6 až 7 hodin, do kopce třicet, po rovině maximálně šedesát. Auto nemá topení, diferenciál, takže každou zatáčku nutím řízení jet tam kam chci, tedy smykem, brzdy jsou lankové atd. Jezdím tak rád, i když někdy mám až obavy, když za mnou jede kolona 20 moderních aut a zvlášt' kamionů, kteří mě problikávají, troubí na mě, tlačí se až skoro do kufru mého auta a nutí mě zrychlit ( což nejde) . Když potom přesednu do Škody 120, cítím se jako v ráji. Moderna se vším všudy.
Pokud je takový rozdíl jako je mezi mým autem z roku 1930 a škodovkou z roku 1980 i mezi Š 120 a novou Fabií, docela to chápu. Jenže co naplat - já a předpokládám, že i např. J.M.K. máme ty starší raději. A tak se tady můžeme bavit do nekonečna.
Kdybychom byli všichni stejní, o čem bychom si tady psali ?

pokud máš v 8 ráno být například v nitře,bude ti superb dobrej. jinak máš pravdu,každej je jinej a je to dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 14:19 | Nahoru | #53583
tak to je ale bomba kšeft prodávat tyhle korejský káry, to vám powim.
hnuss fialovej.. A to by mně fakt zajímalo, jak by s těmahle praktikama uspěli u soudruhů v západním Německu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 14:20 | Nahoru | #53584
milan1963> Takže se to týká všech 660 s velkým předním kolem za rok 2014 a 2015

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 14:25 | Nahoru | #53585
Valibuk - no, já mět bejt ráno v osm v Nitře, tak jedu vlakem, jeden se aspoň vyspí a nemusí šoférovat

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 14:38 | Nahoru | #53586
Bimbam> i ty špione Valibuk = nemako

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 15:10 | Nahoru | #53587

Bimbam píše: Valibuk - no, já mět bejt ráno v osm v Nitře, tak jedu vlakem, jeden se aspoň vyspí a nemusí šoférovat

já jeden čas jezdil do olomouce a do nitry často. autem asi 2x. jídelní vůz je jídelní vůz vlak jede do olomouce necelé tři hodiny i s přestupem v praze,to autem nedá ani JMK

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 15:25 | Nahoru | #53588

hrnous píše: milan1963> Takže se to týká všech 660 s velkým předním kolem za rok 2014 a 2015


Díky za info. Nevím, kolik Adenií prodali letos a vloni, počítám tak maximálně 10 kusů. Třeba Jawa udělá svolávací akci. Beru to spíš s humorem, protože co jiného taky zbývá ? Na jízdní vlastnosti motorky to vliv nemá.
Problém by mohl nastat pouze v případě, že budu Adenium prodávat a to třeba do zahraničí, jako jsem prodal Stylku. Jenže to je ještě daleko a do té doby se tato věc s doklady Jaw 660 Adenium vyřeší. A protože už šetřím na Jawu 1000 nebo 1200 a ta nejspíš jen tak nebude, má továrna aspoň v mém případě dost času.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 15:39 | Nahoru | #53589
No teď jezdíš fyzicky s jinou motorkou, než ke které máš tp. Doslova, v lepším případě by tě mohli vymáknout policajti, nebo stk, případně pojišťovna při nehodě. I když by se to nakonec dlouze vysvětlilo, byl by to problém.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:01 | Nahoru | #53590
hrnous> proč na to nikdo nepřišel,když tu věc kupoval?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 16:04 | Nahoru | #53591
Protože si doteďka za celé dva roky nikdo nezkontroloval co má napsáno v TP

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:08 | Nahoru | #53592
hrnous> Chyba.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:08 | Nahoru | #53593
hrnous> takže dá někdo 160 nebo kolik tisíc za něco,co vlastně nemá? já takovou důvěru v úředníka tedy rozhodně nemám. chyba v papírech není nic vyjímečnýho.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:13 | Nahoru | #53594

Čmoud píše: Béďa17> no právě na abs musíš bezcitně



Já vím,ale myslel jsem to tak,že ABS je lepší než citlivá noha,hlavně při kryzovém brždění.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 16:16 | Nahoru | #53595
No ty sis za ty peníze koupil motorku, ale dostal k ní papíry z "jiné motorky s nesmyslnými údaji" akorát se bohužel spárovaly s tvým VIN

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:19 | Nahoru | #53596

hrnous píše: No ty sis za ty peníze koupil motorku, ale dostal k ní papíry z "jiné motorky s nesmyslnými údaji" akorát se bohužel spárovaly s tvým VIN

Těch údajů tam snad není milión. U věci nemalé hodnoty se trocha času a pečlivosti při přejímce vyplatí, ne? Když mi vydávali nový TP za popsaný, tak jsem taky neváhal, všechny údaje projel a ejhle, dvě chyby věcné a jedna pravopisná.

Naposledy editováno 25.11.2015 16:20:37

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.11.2015 v 16:23 | Nahoru | #53597
No jak vidíš, tak bohužel.. problém je v tom, že se s tím nedělá evidenčka, ale rovnou to přihlášíš na čistopis jenom tak, takže nikdo po tom co tam vlastně je napsáno a co má na motorce nepátral, každý jistě pln nadšení z utracených celoživotních úspor chvátal do sedla a papíry hodil někde do skříně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:30 | Nahoru | #53598
hrnous> Snad to podaří promptně a inteligentně vyřešit.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:32 | Nahoru | #53599
Přesně tak. A v té skříni by ležely 4 roky, až do první TK. Nešlo sice o celoživotní úspory ( byt' i těch ceníkových cca 190 tisíc, což je cena mého Adenia je dost ), ale ta chut' jezdit , ta tedy byla. A je pořád. U jiných kolegů tomu jistě není jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:32 | Nahoru | #53600
Sema> Slyšel sem něco o tom, že se budou muset všechny motorky rozebrat na plasty hliník železo, roztavit v hutích a posléze znova vyrábět motorky s novým TP :) Třeba bude stejná svolávačka jako u VW s DieselGate, kdy taky je v papírech něco jiného, než reálně na voze.. akorát se ta aféra bude jmenovat JawaGate Skoro bych se vsadil, že nám nedají ani tu poukázku na 30 tisíc peněz jako oškodnění co bude dávat VW

Naposledy editováno 25.11.2015 16:36:54

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:33 | Nahoru | #53601

Sema píše: Těch údajů tam snad není milión. U věci nemalé hodnoty se trocha času a pečlivosti při přejímce vyplatí, ne? Když mi vydávali nový TP za popsaný, tak jsem taky neváhal, všechny údaje projel a ejhle, dvě chyby věcné a jedna pravopisná.



Mě při přepisu auta napsali špatnou SPZ, prošel jsem s tím 2x STK a až na 3. si toho všimli.

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 16:47 | Nahoru | #53602

hrnous píše: Sema> Slyšel sem něco o tom, že se budou muset všechny motorky rozebrat na plasty hliník železo, roztavit v hutích a posléze znova vyrábět motorky s novým TP :) Třeba bude stejná svolávačka jako u VW s DieselGate, kdy taky je v papírech něco jiného, než reálně na voze.. akorát se ta aféra bude jmenovat JawaGate Skoro bych se vsadil, že nám nedají ani tu poukázku na 30 tisíc peněz jako oškodnění co bude dávat VW

vás zase bezplatně i s motorkama svezou až do fabriky. zvládnou to jednou skříňovou aviií

Jawablázni

25.11.2015 v 17:18 | Nahoru | #53603
Ad. Hyundai: Pracoval jsem jak ve značkovém servisu ŠKODA, tak ve FIATU a katastrofa je to všude.
- továrna Ti diktuje, kolik aut musíš ročně prodat. My ti je složíme na dvoře, ty je musíš zaplatit a dělej si to jak chceš. Jestli ne, snížíme marži.
- továrna Ti diktuje vybavení dílny a stáří jednotlivých vybavení. Z továrny si musíš koupit speciální přípravky na kde co a kus železa s navařeným ořechem tě stojí 1000kč. Nechceš? Koupíš si ořech za 30kč a navaříš si to? Snížíme ti marži. Pořád Ti slouží starší firemní diagnostika i když vyšla nová v podstatě stejná za balík? .... smůla.
- továrna vysílá fake agenty a kontroluje. Namontuješ zákazníkovi identický čep TRW přímo z TRW na kterém pouze není logo automobilky, aby jsi zákazníkovi ušetřil 1/3 ceny? Smůla, strhneme Ti body podle kterých se stanovuje marže.
- chybí ti nějaký ten m2 na showroomu, přesto, že jsme Ti před 5 lety, kdy jsi stavěl řekli, že tolik stačí? Dnes je vše jinak. Bud postavíš nový, nebo ti vezmeme zastoupení.

Po odečtení nákladů na přípravu nového vozu k prodeji a předání vozidla je marže u vozu v ceně kolem 300 000 v řádu několika tisícikorun. Když do toho započítáš prodejce na showroomu a provozní náklady jsi v podstatě na nule. Pak se nemůžeme divit, že 1h servisu stojí 1000kč.
Vyplatí se to akorát obrovským salónům s velkými obraty, které dosáhnou na nějakou marži. Je to krásně vidět na spoustě prázdných vybydlených menších salónů podél cest.

Kdyby tehdejší majitelé k tomu netahali auta z venku, padnou na hubu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 18:15 | Nahoru | #53604
J.M.K.>

moderní PC na kolech. ASR a podobné pičičandy rozjezd na sněhu do kopce prakticky znemožní

Opravdu?

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 18:47 | Nahoru | #53605
CAG> teď si představ,jak by to těm skůtrům nandal puntem bez pičičand

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 19:03 | Nahoru | #53606

CAG píše: J.M.K.> Opravdu?



Pro nás Nissanáky nic neobviklého.

Jawablázni

25.11.2015 v 21:31 | Nahoru | #53607
Nekeré ty pičičandy sů dobré.
Akorát mě mrzí až sere, že prodejci neví, co kerá věc dělá, aby mohli fundovaně a polopatisticky oné vysvětlit zákazníkovi.
Například má-li auto všelijaké ABS, ASR, BFLMPSVZ, ATD, dá se u něj udělat byť falešná špéra diferáku...kdy mašinka přibrzdí jedno kolo s nižší adhezí...
Tohle by se mě třebas líbilo, páč je to sem tam potřeba...
Jo, někdy musíme řešit šílené akce s dovozem zboží (třeba Lublaň a zpět, nakládka hned), na to je moderní rychlé auto dobré.
Na druhé straně mám starší dodávku prostou vší elektroniky (jediná polovodičová součástka je snad jen usměrňovač v alternátoru) a nevadí mě to. No ale už od Nového roku nesmím do nízkoemisních zón v Rakousku...flastr je přes 2.000 éček, což je dvojnásobek hodnoty vozu .
A tak to na tem světě je - už sem se s tím smířit.
Napřimovat kosu kvůli tomu nebudu.

Naposledy editováno 25.11.2015 21:33:13

Jawablázni

25.11.2015 v 21:36 | Nahoru | #53608

(reakce na) Jawablázni

25.11.2015 v 23:48 | Nahoru | #53609
k

Naposledy editováno 13.12.2015 13:42:00

Jawablázni

26.11.2015 v 09:01 | Nahoru | #53610
Včera proběhl tataráček opět výborné (po ochucení ) Ale musim se stydět za Pražskou sekci JB (kromě omluvených) Přijeli pouze mimopražský a neměli to zrovna za rohem Co mohli a nepřišli o hodně přišli a můžou jenom litovat

Naposledy editováno 26.11.2015 09:03:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist