2 reakcí na tento příspěvek Zahraniční vs. České moto
V Německu můžeš koupit naprosto bez strachu absolutně cokoliv. Jezdí tam na motorkách vlastně jenom důchodci do sámošky pro rohlíky , servisní intervaly zkracují oproti doporučení výrobce na polovinu , servisují zásadně v těch nejlepších autorizovaných servisech s těmi nejkrásnějšími mechaniky pod sluncem. Při koupi dostaneš bratwurst na cestu zdarma.
V Rakousku je situace prakticky stejná , jenom tam všichni jezdí na KTM. Pokud chceš stroj jiné značky , máš smůlu.
V Itálii se jezdí celej rok , motorky často trápí na plážích , kdy jsou prakticky po nádrž ve slané vodě , takže je to po dvou sezónách zrezlý jak liška , o víkendu to klopí v Dolomitech , furt plnej. Při dovozu do Česka se cestou záhadným způsobem ( samy ) stáčí kiometry - vědci netuší co s tím , ale je to tak.
V Polsku bych si koupil maximálně krówki , motorku rozhodně ne , to ví přece každej.
A motorky z Anglie mají řízení na druhý straně. Takže vlastně musíš celou dobu jezdit v protisměru...
Tohle všechno je pravda. Fakt. Říkali to kluci na fóru.
Naposledy editováno 01.10.2015 06:32:07
vikik píše: V Česku koupíš jedině zbořenou motorku se zanedbanou údržbou. Předchozí majitel to akorát zamaskuje ,naleští , podle popisu TOP stav ,přitom stočí kilometry ,pokud dojedeš po ose až domů , budeš mít fakt štěstí.
V Německu můžeš koupit naprosto bez strachu absolutně cokoliv. Jezdí tam na motorkách vlastně jenom důchodci do sámošky pro rohlíky , servisní intervaly zkracují oproti doporučení výrobce na polovinu , servisují zásadně v těch nejlepších autorizovaných servisech s těmi nejkrásnějšími mechaniky pod sluncem. Při koupi dostaneš bratwurst na cestu zdarma.
V Rakousku je situace prakticky stejná , jenom tam všichni jezdí na KTM. Pokud chceš stroj jiné značky , máš smůlu.
V Itálii se jezdí celej rok , motorky často trápí na plážích , kdy jsou prakticky po nádrž ve slané vodě , takže je to po dvou sezónách zrezlý jak liška , o víkendu to klopí v Dolomitech , furt plnej. Při dovozu do Česka se cestou záhadným způsobem ( samy ) stáčí kiometry - vědci netuší co s tím , ale je to tak.
V Polsku bych si koupil maximálně krówki , motorku rozhodně ne , to ví přece každej.
A motorky z Anglie mají řízení na druhý straně. Takže vlastně musíš celou dobu jezdit v protisměru...
Tohle všechno je pravda. Fakt. Říkali to kluci na fóru.
přesně tak, taky jsem objel celou evropu a je to přesně tak jak píšeš
1 reakcí na tento příspěvek Zahraniční vs. České moto
kubacech píše: Za mě rozhodně zahraniční Co se týče českých strojů, tak mě žádný současný model Jawy příliš neoslovil
Také si říkám jestli jsem neudělal chybu a třeba blata by nebyla ideální cestovní motorka na tripy po evropě, ale cos mi říká, že trojcifernou nosnost to mít nejspíše nebude... Takže stejně nezbyde než vysypat rýži z nádrže a jezdit na tom dál
1 reakcí na tento příspěvek Zahraniční vs. České moto
1 reakcí na tento příspěvek Zahraniční vs. České moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahraniční vs. České moto
Letos na jaře jsem hledal mírně jetou FZ1 (2010/11) - u nás žádnej výběr, všecko starý kusy a v DE sice od pohledu krásný, ale taky pěkně drahý...