kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: assassin> vůbec sem nemluvil o "našich slavných duc" ale všeobecně jsem napsal že koně nebo kilowaty jsou hodnota značně napikaču neb výkon se vypočítává z kroutícího momentu a otáček jak je ti jistě známo. To je jako by jsi srovnával supersport s 500k a náklaďák s 500k neřene ti to vůbec nic.
e:pardon řekne - ten motor má 500k
Jasne... Kdyz reknu obecne motor s 160ps ... Tak chapu ze to muze byt zavadejici ... Ale jelikoz se bavime o motorkach, tak je jasny ze je rec o motocyklovejch motorech a v kategorii 160ps je to vsechno tak nejak srovnatelny - asi na trhu nenajdes 350ccm ktera ma tech 160ps v 25000rpm... Vsechno to jsou motorky kolem 1000ccm - tekze podobnej kroutak a lisi se to trosku "charakterem"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jasne... Kdyz reknu obecne motor s 160ps ... Tak chapu ze to muze byt zavadejici ... Ale jelikoz se bavime o motorkach, tak je jasny ze je rec o motocyklovejch motorech a v kategorii 160ps je to vsechno tak nejak srovnatelny - asi na trhu nenajdes 350ccm ktera ma tech 160ps v 25000rpm... Vsechno to jsou motorky kolem 1000ccm - tekze podobnej kroutak a lisi se to trosku "charakterem"
Omyl,zde se vše uvádí pouze přesně,takže příště už pouze parametry v Nm..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jasne... Kdyz reknu obecne motor s 160ps ... Tak chapu ze to muze byt zavadejici ... Ale jelikoz se bavime o motorkach, tak je jasny ze je rec o motocyklovejch motorech a v kategorii 160ps je to vsechno tak nejak srovnatelny - asi na trhu nenajdes 350ccm ktera ma tech 160ps v 25000rpm... Vsechno to jsou motorky kolem 1000ccm - tekze podobnej kroutak a lisi se to trosku "charakterem"
Nemáš úplnou pravdu- cca 160 koni má dneska i třeba GSXR 750 a tam je kroutak uplne někde jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Omyl,zde se vše uvádí pouze přesně,takže příště už pouze parametry v Nm..
Ňákej chytrej
Naposledy editováno 28.09.2015 18:04:42
Gsxr1000 2001 - 998ccm a 110Nm v 8500rpm
Strycfajtr 1098s 2009 - 1099ccm a 119Nm v 9500rpm
Tomu rikam pokrok a triumf dvouvalcove techniky ... Ze 100ccm navic vytriskali 9Nm a to hned o 1000rpm vejs ... To bude asi ten zatah vocpoda :)
Dokazu si predstavit jak to proti 174kilove suzuki trha ruce v ramenou :)
Jelikoz vim jak tu svoji italskou vasen berete vazne, tak to radsi hned jeste vysvetlim. Jasne ze tu nechci vyvolavat flame a jak rikam, klidne bych sf v garazi ubytoval...spis jen reakce na to jak se to neda zkrotit a ze to muze mit jedine extra zkuseny pilot. Ja mel tu K1 nekdy na prelomu 2002-2003 a do ty doby jsem moc zkusenosti s litrem nemel (pul sezony na TL)a jo byl jsem celkem vyplesklej z toho jak to jede...no par tydnu, nez jsem si ke konci sezony zacal rikat ze by to jeste trochu jet mohlo kdyz jsem drzel plyn v dorazu ... A pak sla pryc, protoze to zacinalo smrdet
Ono se v te dobe rikalo jaka je tl bestie, jak to proti ctyrvalcum jede (ono proti starsim zx9, zxr750, gsxr750 apod to i byla pravda) ale po svezeni na K1 jsem zjistil kde je pravda a ze je tele pro holky ... No a chvili trvalo nez se tyhle novy motorky dostaly mezi lidi... Tak jen ze ze mi to prislo jako skok o 15let zpet - kdyz se tu demonizuje V2 kterej nejspis zas az tolik nejede :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Nemáš úplnou pravdu- cca 160 koni má dneska i třeba GSXR 750 a tam je kroutak uplne někde jinde
Hehe tak jestli berete jako konkurenta ducati 1100 japonskou 750 tak pak jo ... To pak asi budem muset uvadet i ty newtonmetry :D
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Už před XXX a X lety jezdily v SBK 4V750 vs. 2V1000. Ani dnes se objem neshoduje.
Gixer 750 bude dle mě na okruhu nejvíc. I když s těmi všemi fičurami to už možná ani na litru nebude taková hrůza.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Hehe tak jestli berete jako konkurenta ducati 1100 japonskou 750 tak pak jo ... To pak asi budem muset uvadet i ty newtonmetry :D
hele nejsi ty náhodou politik? toto je nádherná ukázka jak překroutit to o čem se tu celou dobu píše nikdo kromě tebe tady nezmínil Duc. Píšu všeobecně k těm uváděnej koním že to může být zavádějící když někdo řekne 140,150,160 koní ,to GSXero jsem uvedl jako příklad a né jako že jsem to chtěl porovnávat tak neplácej píčoviny
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.facebook...97270047484/?fref=nf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Proč se tu řeší vyřešené?
Už před XXX a X lety jezdily v SBK 4V750 vs. 2V1000. Ani dnes se objem neshoduje.
Gixer 750 bude dle mě na okruhu nejvíc. I když s těmi všemi fičurami to už možná ani na litru nebude taková hrůza.
no 750 na okruh je takovy vonicem, pokud se nechces sem tam na dromu povozit. Kdyz to chces brat trochu vazne, tak pokulhavas v kategoriich...do sestek te nevemou a mezi litrama mas deficit. A gsxr750 vs 1000 - ano rozdil byt "jen" 30 koni, nicmene ten kroutak u litru bude delat ten zasadni rozdil. A napr. takovy GSXR i dnes furt zadny ty ficury, kery ti hlidaj zada nema..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
6 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: hele nejsi ty náhodou politik? toto je nádherná ukázka jak překroutit to o čem se tu celou dobu píše nikdo kromě tebe tady nezmínil Duc. Píšu všeobecně k těm uváděnej koním že to může být zavádějící když někdo řekne 140,150,160 koní ,to GSXero jsem uvedl jako příklad a né jako že jsem to chtěl porovnávat tak neplácej píčoviny
A nezacalo to nahodou tim ze nekdo muze vylitnout z kuze kdyz cte "160koni" ... Protoze 160koni v traktoru....
Podle me jedou 160ps motorky zhruba podobne ... To ze extra tociva 750 ma o naky ty Nm min zas vyvazi jine prednosti ktere nema 1100...
A uplne na zacatku byla ma pochybnost o tom ze je sf nezvladatelnej kdyz uz litrova k1 mela 160ps a jezdilo se na ni krasne...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Aspoň tak si to myslim a ptal sem se,páč sem na tom nejel.
Frennky píše: sejrac> Jsem to zrovna nedávno říkal Radkovi... "Von ten Pavel vypadá jak když do pěti neumí počítat, ale von je to pěknej bejk" !
Frenky, už jsi v životě něco zažil. Jistě víš, že mýlit se je lidské. Ale u mě opravdu neplatí pořekadlo "zdání klame".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Myslim,že u SF nepůjde ani tak o to nezvladatelnej,než že může bejt únavnější,jak je uhrkanej.A tim nebezpečnější,že se na tom musí člověk jako furt soustředit,aby si někde nehrknul moc.
Aspoň tak si to myslim a ptal sem se,páč sem na tom nejel.
To jo. Ale to je jako u TL :) vypada to hrozne akcne, ale je to vlastne nectnost .... A me o tom neco rikej, ja leta tvrdil ze to je ten "charakter" a ze me bavi to krotit :D
Ale tak aspon bych toho strycfajtra zkusil to zas jo... A taky cr500 jsem jeste nemel moznost ...
assassin píše: A nezacalo to nahodou tim ze nekdo muze vylitnout z kuze kdyz cte "160koni" ... Protoze 160koni v traktoru....
Podle me jedou 160ps motorky zhruba podobne ... To ze extra tociva 750 ma o naky ty Nm min zas vyvazi jine prednosti ktere nema 1100...
jo o tom to celé bylo ani slovo o SF jsem nepsal - reagoval jsem na číslo.