Mám 125 ccm a vždy jsem si myslel, že je to pro silné, nebo závodní stroje, že malej motor na to není, ale pár lidí mi řeklo, ať to tam klidně naleju. Tak se ptám ? :)
Naposledy editováno 24.09.2015 11:07:17
2 reakcí na tento příspěvek 100 oktanovej benzín
Co ses to za lemru ze si sam nenatankujes [/quote
Nejsem lemra, ale podnikatel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
Kov píše: splasenytrubky> Verva 100 biosložku neobsahuje.
to je omyl. Obsahuje víc než 13 % ETBE ke zvýšení oktanového čísla, které se z ethanolu vyrábí, ethanol tam pak zůstává už jen ve zbytkovém množství, cca několika málo desetin procenta v benzínu. ETBE ale nemá ty nectnosti jako ethanol, s benzínem se ideálně mísí, neabsorbuje vodu a je stabilní, což se o ethanolu rozhodně říct nedá. Ethanol má proti ETBE jedinou výhodu. Je levnější.
Tady máš výsledky měření složení .
Benzíny OMV, Benziny a Lukoilu jsou ze stejného zdroje - rafinérie OMV v Lobau. Liší se jen povýrobní aditivací, ze které je měřitelná běžným testem pouze mazivost.
assassin píše: Kov: mas nejakej jinej prah ovlivnitelnosti blabolem. Me vsechny motory jedou na 95 stejne jako na premiovej benzin, stejna spotreba, co vyjedu na 5ku vyjedu na 5ku i na jinej benzin ...
Je to tak, i v tom testu, na který jsem dal odkaz to vcelku pěkně změřili. Vyšší oktanové číslo výkonu nepomůže, přidaná hodnota je pro běžná vozidla jen v aditivaci (mazivost a detergence), a v tom, že tam prakticky vůbec není ethanol.
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanovej benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
assassin píše: Kov: mas nejakej jinej prah ovlivnitelnosti blabolem. Me vsechny motory jedou na 95 stejne jako na premiovej benzin, stejna spotreba, co vyjedu na 5ku vyjedu na 5ku i na jinej benzin ...
Mám cestou domů kopec, který většinou musím jet na dvojku. Na vervu 100 to auto dá na trojku. Co je na tom nejasného?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
splasenytrubky píše: to je omyl. Obsahuje víc než 13 % ETBE ke zvýšení oktanového čísla, které se z ethanolu vyrábí, ethanol tam pak zůstává už jen ve zbytkovém množství, cca několika málo desetin procenta v benzínu. ETBE ale nemá ty nectnosti jako ethanol, s benzínem se ideálně mísí, neabsorbuje vodu a je stabilní, což se o ethanolu rozhodně říct nedá. Ethanol má proti ETBE jedinou výhodu. Je levnější.
Tady máš výsledky měření složení .
Benzíny OMV, Benziny a Lukoilu jsou ze stejného zdroje - rafinérie OMV v Lobau. Liší se jen povýrobní aditivací, ze které je měřitelná běžným testem pouze mazivost.
Naposledy editováno 28.09.2015 04:11:32
Kov píše: Ze tam biosracky nejsou, mi pred par lety psal reditel Benzinybenziny
Loula Václav? Objem ETBE, které se z ethanolu vyrábí, se z 50% dokonce i započítává daňovému skladu do plnění biopovinnosti. To, že Václav to za biosložku nepovažuje (při vší úctě k tomu pánovi, osobně ho znám) nic nemění na tom, že to biosložka je. Ale znovu zdůrazním, že v této formě tam nijak neškodí, je to standardní složka pro zvyšování oktanového čísla, kterou se už dávno nahradilo olovo.
Kov píše: Mám cestou domů kopec, který většinou musím jet na dvojku. Na vervu 100 to auto dá na trojku. Co je na tom nejasného?
Tak to mas asi jediny auto co na tenhle benzin zaznamenalo vyrazne vetsi vykon ... U vsech mereni ktery na tohle tema probehly byly rozdily na urovni chyby mereni.
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanovej benzín
Taky sem jezdil do kopců na trojku...
Se Žukem...ten víc kvaltů neměl .
Nicméně bych považoval za přínos, kdyby někdo napsal své zkušenosti, že použitím VERVY či jiného vysokooktanového paliva, případně nejakého stabilizátoru, se výskyt úsad (ten zelený žabinec) sníží, či jej dokonce odstraní. Nebo alespoň redukuje.
Mě se stalo, že při jízdě z pole mě moja Terezka tři metry od stodole umřela proto, že byla volnoběžka oným zanesená do neprůchodna.
A to před odstávkou plovákovku vyvrčím a benzín z nádrže vypustím (nádrž je nad motorem, plochá a při delší odstávce se m.j. podstatně zvyšuje obsah oleje v benzínu, páč ten se velice dobře vypařuje).
O legráckách, keré biosložky způsobujů v karbecech malých kubatur, kde sů pididírky, ani nemluvě.
Co se týče možných ingrediencí, zvyšujících odolnost proti klepání, tak ty sice fungují, akorát na to musí mět motor patřičnů kompresi, aby to mělo nejaký efekt.
Co vím, tak nekeří to na (krosu) v mých dobách používali, aj když je to zakázané (má se používat palivo obchodní jakosti, žádné opičí kapky) a fungovalo to.
No a taková praktická poučka zní, že za bezpečné zvýšení komprese se považuje polovina z rozdílu mezi O.Č. použitého paliva...
Naposledy editováno 28.09.2015 10:31:46
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanovej benzín
Naposledy editováno 28.09.2015 11:32:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
psenap píše: Ano rád bych použil také nějakou přísadu do N95 vysokooktanovej se mě nechce používat a OMV 95 Max motion zřejmě taky není jistota co se týče ETBE.
a co potřebuješ, aby ta přísada dělala? Jestli přežiješ ten ethanol, tak aditivum, které je nastaveno na používání do benzínů co se prodávají v ČR s ověřeným účinkem je toto aditivum od VIFu.
do Vervy 100 se dává něco podobného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
Kov píše: Mám cestou domů kopec, který většinou musím jet na dvojku. Na vervu 100 to auto dá na trojku. Co je na tom nejasného?
Nejasného na tom není nic, takových lidí je i u nás docela dost, já bohužel nejsem lékař,
v tomhle ti nemohu pomoci.
Co můžeme udělat, vsadíme se?
Zajdem na brzdu, když bude rozdíl do 5% platíš brzu a náklady spojené ty.
Pokud bude rozdíl větší, budeš mít graf
Edit: a za pokles 5% do mínusu, který je dost pravděpodobný, taky neplatím
Neplatí pokud máš káru za půl mega a více.
Naposledy editováno 28.09.2015 12:07:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
Jurawood píše: Nejasného na tom není nic, takových lidí je i u nás docela dost, já bohužel nejsem lékař,
v tomhle ti nemohu pomoci.
Co můžeme udělat, vsadíme se?
Zajdem na brzdu, když bude rozdíl do 5% platíš brzu a náklady spojené ty.
Pokud bude rozdíl větší, budeš mít graf
Edit: a za pokles 5% do mínusu, který je dost pravděpodobný, taky neplatím
Neplatí pokud máš káru za půl mega a více.
Zadny drahy auto s primym vstrikem apod mit nebude.. Kdyz to neutahne trojku do kopce :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
psenap píše: splasenytrubky> Díky, no myslel jsem právě jak omezit tvorbu těch usazenin při delším stání (i když doufám, že u mě nehrozí). Z Tvé odpovědi jsem vytušil, že jakmile tam Ethanol je přítomen, tak žádná přísada asi nepomůže?
Jediný opravdu účinný lék proti ethanolu je tam ethanol nedávat.
Ale v aditivech bývá antioxidant, který ten rozklad, ze kterého ty usazeniny jsou, může zpomalit, čili na zimu by to pomoci mohlo. Co tam přesně dává VIF teď nevím, musel bych se jich zeptat.
1 reakcí na tento příspěvek 100 oktanovej benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
nemako píše: podle mě je minimálně 90% problémů s palivem důsledek dohody pumpaře s řidičem cisterny
95% a nemusí to být vždycky dohoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
Odpovím si sám, nemůže...je to max na odkarbonizování vstřikování.
Naposledy editováno 28.09.2015 23:02:56
psenap píše: splasenytrubky> Díky, něco takového http://www.oleje.cz...benzin-200-ml--18484 má smysl použít?
Odpovím si sám, nemůže...je to max na odkarbonizování vstřikování.
tak to neumím říct, já jsem se jen vždycky radši bránil zázračným opičím kapkám, které jednou dávkou vyřeší všechny problémy. Kdyby to byla pravda, je tam riziko, že příliš rychle uvolněné nečistoty něco nedobrého provedou. Je to jen čistič, takže ten jen vyčistí, nic nepřidá (třeba mazivost), a je to drahé jako prase.
Já používám dlouhodobě aditiva od VIFu, znám tu firmu, a vím že jim ty aditiva fungují a zvyšují mazivost. Ale tohle každého věc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
splasenytrubky píše: 95% a nemusí to být vždycky dohoda.
nechci znát podrobnosti1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 oktanovej benzín
nemako píše: nechci znát podrobnosti
tomu nezdrhneš, ty je dávno znáš.