kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.09.2015 10:56:42
zmulin píše: dejf.> On je hlavní rozdíl hlavně v tom,že ta závodní má na sobě víc masa víš.Že pak líp pohlcuje teplo atd. je snad už jasný...
Já narážel hlavně na to,že sem tu zatím viděl jen nějaký ožmolkovaný zadní gumy a převážně ani ne od kraje a že by tu někdo strhnul hranu na předku sem si nevšim vůbec,což spíš znamená,že tu jsou mezery ve stylu,než vybavení a jestli se nedostaneš v Mostě pod 2min,tak to opravdu řešit nemusíš..
Ja taky gumy jako takovy neresim, jesli si si vsim. Jenom sem dloubnul do toho vtipnyho srovnani cestovni gumy vs zavodni okruhovky a kor z motoGP .
Ja jezdim roadsmart a sem spokojenej. V moste sem najezdil vsehovsudy sotva 55min a pod 2minuty sem opravdu zatim nejel. Nevim co to ma co spolecnyho s rychlosti apod, ale kdyz si to teda nakous, tak ano, RS1 sjedu obe gumy do hrany. Ale onicem to nevypovida, paklize se bavime o rychlosti
Jinak ten clanek na okruharich...no, ze by to byl nakej extra informacni štěp, to uplne rict nemuzu, ale dobry. Co spis nechapu a neuveritelne me to vytaci, ze autor clanku neumi pravopis. KURVA pneumatiky/gumy vzdycky doprdele s tvrdym (byly, pouzivaly, drzely, sjely) !!! To me uplne nakrklo
Jediny co jsem nevedel je, ze i SC smesi jsou homologovany do provozu.
Vsechny gumy co jsem jezdil posledni dobou co si pamatuju jsem sjel do hrany, zadni vzdy, predni ale spis vyjimecne, tam hodne zalezi na profilu. Ted na M7RR mam vpredu tak 5mm poserpruh. Holt jsem mrdal
A jeste neco - ty nazory typu "pokud nejezdis Most pod 2 tak je fuk na cem jezdis" jsou uplne mimo. Zvlast pro nas nezavodniky je naopak lepsi guma vyhodou, protoze te podrzi, kdyz udelas chybu, coz se stava...
Naposledy editováno 26.09.2015 14:35:28
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Za týden jdu do Brna na ty poslední jízdy a chtěl jsem něco sehnat... na brzdách se mi to zádlo trošku nervozní...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
V tu dobu prostě lepší směsi nebyly.To,že to trochu dokázali přizpůsobit požadavkům jezdce byla jediná výhoda.Bohužel dvojkový jezdci pak museli jezdit gumy podle cizích požadavků...
Ten čas na okruhu je pouze informativní.Dostaneš se třeba na nějakejch Roadsmartech,nebo Sportsmartech na 1:55 a nemusíš nějak brutál ladit ani styl.Pak už každý další zlepšení znamená zpoustu úsilí a nesrovnatelnej materiál
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Psal sem,když Rossi začínal vyhrávat.To už je víc jak 15let...
V tu dobu prostě lepší směsi nebyly.To,že to trochu dokázali přizpůsobit požadavkům jezdce byla jediná výhoda.Bohužel dvojkový jezdci pak museli jezdit gumy podle cizích požadavků...
Ten čas na okruhu je pouze informativní.Dostaneš se třeba na nějakejch Roadsmartech,nebo Sportsmartech na 1:55 a nemusíš nějak brutál ladit ani styl.Pak už každý další zlepšení znamená zpoustu úsilí a nesrovnatelnej materiál
Fakt se o tom velmi blbě něco hledá, ty zdroje prostě nejsou. Kupříkladu jsem ale našel, že Michelin v roce 1994 přišel do MotoGP s dvousměsovou pneumatikou (kdy taková přišla do silničních gum?). Že nebyly směsi jako dneska to asi jo, ale srovnávat to s Roadsmartem je mimo realitu imho.
Já teda nevím kolik jsi toho v Mostě odjezdil, že to vidíš takhle jednoznačně, navíc napsat "na nějakejch Roadsmartech,nebo Sportsmartech" už samo o sobě značí, že v tom nemáš jasno - ty gumy jsou každá jiná, jedna cestovní, jedna sportovní s úplně odlišnou směsí.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Psal sem,když Rossi začínal vyhrávat.To už je víc jak 15let...
V tu dobu prostě lepší směsi nebyly.To,že to trochu dokázali přizpůsobit požadavkům jezdce byla jediná výhoda.Bohužel dvojkový jezdci pak museli jezdit gumy podle cizích požadavků...
Ten čas na okruhu je pouze informativní.Dostaneš se třeba na nějakejch Roadsmartech,nebo Sportsmartech na 1:55 a nemusíš nějak brutál ladit ani styl.Pak už každý další zlepšení znamená zpoustu úsilí a nesrovnatelnej materiál
Ja bych to s tema gumama neprehanel. 1:55 na roadsmartech uz daj jen ultraborci. To je cas na okruhovy gumy. Sport-cestovni neni rozumny pokouset pod 2:05. Tohle jsou fakt reci od piva.
A styl a stopa uz se musi ladit teda hodne, tak moc ze jsem to nezajel ani za nekolik let, a je nas vetsina
Naposledy editováno 26.09.2015 20:03:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: oioi01> já ho jako mám, ale nepasuje mi. Nevím z čeho ten tlumič je. Ještě ho chtěl zkusit Libor i Attim, jak to tady viděl. Tak dyz nepadne nikomu, tak půjde do světa..
OK, tak když nikomu nepadne tak ho vezmu.... ale asi mi taky zřejmě nepadne...
ale za těch 1500kč, ho snad prodám vždy...
nahod nějaké rozměry...
Naposledy editováno 26.09.2015 20:07:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Budu mít na zimu aspoň pěknej montážní rébus
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: oioi01> nic takovýho. ..jen si počkej
Budu mít na zimu aspoň pěknej montážní rébus
tsss....
stejně nechápu, že takové mašiny to nemají sériově... ani tvoje, ani novej speed triple R, a můj starý tunák to má v sérii (teda dokud sem ho nestřelil, páč netlumil skoro...)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom : na s4r? No to ti asi potrapi hlavu :) dostat tam takhle dlouhej tlumic je skoro bez sance... No teda spis ja jsem to nevymyslel...
Tak mě bylo jasný, že to nahoru k budíkům nedám. ... jedině tak jak origo u monstra. ...na tubus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Píšu na nějakejch,páč počítam s tim,že si ty gumy k časům dosadíš.Jakože Roadsmart k těm bájnejm 2min a Sporty níž.Jezdil jsem na obojích a do provozu mi přišly ty Roadsmarty na cestovačku lepší.Sportsmarty měly takovej živější profil,ale řek bych,že sou spíš pro typy,co to vytáhnou na svoje rychlý kolečko okolo baráku,páč rychle stydly.S Mostem jsou to ode mě opravdu teorie,páč sem tam byl jen autem zatim.Na motorce sem jel za K.Pragrem pri takovy akci k uzavírání okruhu a musim přiznat,ze jsem se chvíli bál.Jako ve dvou to brousit na koleno a výjezdy po zadním mi naložilo
Se tema časama jen snažim zhruba upřesnit co myslim.To,že tam brousíte jako samouci třeba i slušný časy,neznamená,že to půjde furt takhle dál.Je to jako v každym jiným sportu,kdy se člověk musí na chvilku zhoršit,protože poupravuje trochu styl/přístup a pak jde zas dál nahoru přeci.
K tomu Michelinu se mrkni,jaký se v roce 94 prodávaly motorky v civilu a vzpomeň si,jak rychlej byl tehdy ten civilní provoz.To myslim,že v tu dobu zas tak ostrý gumy nebyly uplně potřeba.Nehledě na to,že by to v tu dobu asi ještě nikdo nezaplatil
edit:napsal jsem dotaz do Pirelli,tak uvidíme.Maj na to na stránkách i specoš formulář
Naposledy editováno 27.09.2015 13:09:19
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jo a tyhle výfuky co tam sou mi už nějakou dobu přijdou hezčí,než ty Zardy.Ty se mi tak líbily,až sem se na ně brzo překoukal..
zmulin píše: Attim> Hledá se fakt blbě..
Píšu na nějakejch,páč počítam s tim,že si ty gumy k časům dosadíš.Jakože Roadsmart k těm bájnejm 2min a Sporty níž.Jezdil jsem na obojích a do provozu mi přišly ty Roadsmarty na cestovačku lepší.Sportsmarty měly takovej živější profil,ale řek bych,že sou spíš pro typy,co to vytáhnou na svoje rychlý kolečko okolo baráku,páč rychle stydly.S Mostem jsou to ode mě opravdu teorie,páč sem tam byl jen autem zatim.Na motorce sem jel za K.Pragrem pri takovy akci k uzavírání okruhu a musim přiznat,ze jsem se chvíli bál.Jako ve dvou to brousit na koleno a výjezdy po zadním mi naložilo
Se tema časama jen snažim zhruba upřesnit co myslim.To,že tam brousíte jako samouci třeba i slušný časy,neznamená,že to půjde furt takhle dál.Je to jako v každym jiným sportu,kdy se člověk musí na chvilku zhoršit,protože poupravuje trochu styl/přístup a pak jde zas dál nahoru přeci.
K tomu Michelinu se mrkni,jaký se v roce 94 prodávaly motorky v civilu a vzpomeň si,jak rychlej byl tehdy ten civilní provoz.To myslim,že v tu dobu zas tak ostrý gumy nebyly uplně potřeba.Nehledě na to,že by to v tu dobu asi ještě nikdo nezaplatil
edit:napsal jsem dotaz do Pirelli,tak uvidíme.Maj na to na stránkách i specoš formulář
No tak jsme se ve srovnání pneu MotoGP 2001 vs. Roadsmart 2015 nikam nedostali Já tou dual-compound směsí chtěl říct, že technologii, která přišla na silnici v roce 2005 jako novinka (Michelin Power Race) používali v MGP už 11 let předtím. Prostě za mě stále toto srovnání kulhá a nemá odpostatnění už z podstaty věci a to určení pneu. Mimochodem zkus si někde najít poznatky jezdců, kteří přešli z WSBK do MGP - vždy zmiňují pneu, které jsou prostě v MGP o kus dál a toto platilo vždycky imho.
A tím jsme se dostali někam úplně jinam - to naše mrdání na okruhu se nedá srovnávat s nějakým závoděním. Bojíme se o techniku, pořád si necháváme nějakou rezervu; nicméně obecně pokud chceš zrychlit, začni gumama, potom si můžeš dovolit víc tlačit na pilu, měnit styl atd. Kámoš jezdí na okruh s R1 z minulýho století, gumy typu Power 1 nebo jetý Supercorsy po Indym Dokoupilovi; amatér, letos na jaře začal v Mostě s 2:02 a teď je na 1:53. Sám, bez instruktora - ale nebojí se o to a tak může tlačit a zlepšuje se. Souhlas s tím, že někdy to skončí a bude třeba něco upravit...příští rok už bude mít slicky a nahřejváky a podle mě se pod 50 dostane i na takovym prastroji.