kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
spajazacatecnik píše: Franco82> ta bude těžko tvoje...
Odhalils mě!
Já teda na Dubý byl dvakrát. Poprvé jsem chtěl zamachrovat se svou raritní motorkou a přijely tam tři další kusy najednou! Podruhé zas byla zima a bylo taky málo obdivných pohledů. Tak už tam na truc nejezdím!
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1100 vzducháč je do provozu opravdu skvělej motor a kdo na něm nejel,tak bych doporučil,než začne kritizovat.Jasný,jak se silnice narovná,tak malinko ztrácí,ale to už záleží na pilotovi,v jakejch max. rychlostech se chce pohybovat.Při výjezdu na Ještěd, nebo na Dubský apod. mu žádnej ST,ani Tuňák neujede.Ale určitě bych to nebral jako měřítko nebo povinnost,protože je mi uplně stejně sympatický Tuono V4,novej SD i ten Triumph
Špájo ty dohlídni na Liborka,aby makal a kup si kružítko.Teda aspoň pokud to s tim okruhem myslíš aspoň trochu vážně a chceš se zlepšovat.
Jo a dopol sem mrknu na ten filmek,co mi přišel a asi si to ještě aspoň jednou dam,páč je to fakt dobrý.Ani se nedivim,že je v tom Rossi nejvíc,když je tam nejdýl a zatím má rozhodně co říct.Každopádně on a Marakeš sou mi tak jako tak svým stylem nejsympatičtější.Prej "Ten parchant mi to tam nacpal" a šel mu pogratulovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na YouTube je rozhovor s Rossim na MCN kanále. To hezky doplňuje ten film. Má to asi dva nebo tři díly a je to v originále v italien funny English.
Každopádně Honda udělala teda s nahradou Stonera Markézem fakt kauf jak Brno. Měli štěstí i když Pedrosu vlastně poslali tak trochu do hajzlu.
PS: ňák jsem ve filmu porad vyhlizel Abaju s jeho hodnocením, ale ňák to tam zapomněli asi dát. Ten bude asi až v druhým díle, co se má jmenovat "Až na dno" a místo Breda Tipa to bude dabovat Liška..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S Markézem udělali 100pro dobře,páč Pedrosa titul nikdy mít nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Hoši twoe už serte na ty gumy.Stejně si tady ve vláknu ještě nikdo ty vostroskorovokruhovky nezaslouží a jestli má ten pocit,tak je mimo realitu a měl by si uvědomit,že na tý směsi co má dneska na bocích Roadsmart,dělal Rossi svoje první tituly a myslim,že ho to nijak nebrzdilo...
1100 vzducháč je do provozu opravdu skvělej motor a kdo na něm nejel,tak bych doporučil,než začne kritizovat.Jasný,jak se silnice narovná,tak malinko ztrácí,ale to už záleží na pilotovi,v jakejch max. rychlostech se chce pohybovat.Při výjezdu na Ještěd, nebo na Dubský apod. mu žádnej ST,ani Tuňák neujede.Ale určitě bych to nebral jako měřítko nebo povinnost,protože je mi uplně stejně sympatický Tuono V4,novej SD i ten Triumph
Hele zmuline, jak jsi přišel na to, že rossi jezdil směs jako je dnes na roadsmartu ? Já to nevyvracím, ale je to dost odvážné tvrzení vzhledem k faktu, že jim dříve pekli gumy přímo pro jezdce/motorku/okruh...
A k tomu motoru - já přece nikde nepsal, že je špatnej, ale hodnotit ho jako "nejlepší do provozu" je i v tomhle vlákně poměrně silný kafe
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty si uprav Tuono......jak říká kámoš,ta motorka byla postavena na záhul,to vydrží v pohodě! A když nebudeš jezdit každý týden na okruh,tak je to v poho.
A nebo přeskoč na RSV4 a nahoď lamináty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: jéééééé to je zase téma... to snad ten Pepa Nos ....
(Dneska bude schůze )
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dá si v zatáčkách úplně všechny a oni mu to vracejí alespoň na chvilku na rovinkách
Naposledy editováno 25.09.2015 18:15:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na M1100 když sem se svez,tak sem řek taky že je to do provozu nejvíc,takže na tom něco určitě bude Samozřejmě mi k tomu tvrzení chybí se projet ještě na zpoustě motorkách...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ad motor, do provozu nejvic, to me fakt bavi nejvic pro koho? Pro tebe? A plati to teda i obecne, ze je nejvic i pro me, nebo pro spaju? A proc vubec, co je na nem tak zazracnyho? V cem jsou jiny motory horsi a opet, proc?
Me treba muj motor vyhovuje uplne hodne, ale tvrdit, ze je nejlepsi do provozu nebo co ja vim treba na Dubou, to bych si netrouf. Vim proc vyhovuje me a fakt me zajima proc a v cem je teda ten vzduchac tak dobrej. Poucte me, nikdy jsem na tom nejel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já k tomu motoru píšu jak mi ten den připadal.Je to samozřejmě strašně subjektivní,ale ten den sem měl srovnání s 990ADV,R1200GS,R1100S,VFR1200,KTM 640 motá rad nějakej,Honda 600 i 1000F tušim a ani nevim,jestli ještě něco.Sme si celý odpoledne prohazovali motorky a Monster se mi prostě líbil v tu chvíli nejvíc.Škoda,že tam nebyl žádnej tříválec,páč teď po zkušenostech s warťasem bych ten názor možná poupravil,ale jistý to není .
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
K tomu motoru jsi mi toho ale moc nenapsal Chapu, ze nekomu muze vyhovovat neco vic a neco min, ale porad nevim proc. Kuprikladu me se libi projev 1200 motoru v exploreru, ale do nahace je svym projevem, resp. prubehem vykonu k prdu. Tim narazim na ten vymenny happening o kterem jsi psal, moc rozdilny motorky na to porovnat motory.
Nechapej me blbe, jen nerozumim takovym vykrikum do tmy bez aspon nejakych konkretnich dojmu a poznatku.