paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 15:03 | Nahoru | #5641

spajazacatecnik píše: Franco82> ta bude těžko tvoje...



Odhalils mě!

Já teda na Dubý byl dvakrát. Poprvé jsem chtěl zamachrovat se svou raritní motorkou a přijely tam tři další kusy najednou! Podruhé zas byla zima a bylo taky málo obdivných pohledů. Tak už tam na truc nejezdím!

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 15:04 | Nahoru | #5642
Hoši twoe už serte na ty gumy.Stejně si tady ve vláknu ještě nikdo ty vostroskorovokruhovky nezaslouží a jestli má ten pocit,tak je mimo realitu a měl by si uvědomit,že na tý směsi co má dneska na bocích Roadsmart,dělal Rossi svoje první tituly a myslim,že ho to nijak nebrzdilo...

1100 vzducháč je do provozu opravdu skvělej motor a kdo na něm nejel,tak bych doporučil,než začne kritizovat.Jasný,jak se silnice narovná,tak malinko ztrácí,ale to už záleží na pilotovi,v jakejch max. rychlostech se chce pohybovat.Při výjezdu na Ještěd, nebo na Dubský apod. mu žádnej ST,ani Tuňák neujede.Ale určitě bych to nebral jako měřítko nebo povinnost,protože je mi uplně stejně sympatický Tuono V4,novej SD i ten Triumph

Špájo ty dohlídni na Liborka,aby makal a kup si kružítko.Teda aspoň pokud to s tim okruhem myslíš aspoň trochu vážně a chceš se zlepšovat.

Jo a dopol sem mrknu na ten filmek,co mi přišel a asi si to ještě aspoň jednou dam,páč je to fakt dobrý.Ani se nedivim,že je v tom Rossi nejvíc,když je tam nejdýl a zatím má rozhodně co říct.Každopádně on a Marakeš sou mi tak jako tak svým stylem nejsympatičtější.Prej "Ten parchant mi to tam nacpal" a šel mu pogratulovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 15:18 | Nahoru | #5643
zmulin> ono to v tom filmu není uvedeny, ale když Stoner končil, vyjadril se v tom smyslu, že je vedení týmu tlačí pres moc a serou na jezdce. Jestli se jim něco stane nebo ne. Takže von udělal to, co by udělal kazdej normální Čech, měl vydelano, tak se šel válet na gauč. Teď zase vobčas vykoukne a sveze se, ale už to není ono.
Na YouTube je rozhovor s Rossim na MCN kanále. To hezky doplňuje ten film. Má to asi dva nebo tři díly a je to v originále v italien funny English.
Každopádně Honda udělala teda s nahradou Stonera Markézem fakt kauf jak Brno. Měli štěstí i když Pedrosu vlastně poslali tak trochu do hajzlu.

PS: ňák jsem ve filmu porad vyhlizel Abaju s jeho hodnocením, ale ňák to tam zapomněli asi dát. Ten bude asi až v druhým díle, co se má jmenovat "Až na dno" a místo Breda Tipa to bude dabovat Liška..

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 15:21 | Nahoru | #5644
Jj, nezasloužíte si ty svoje motorky. Protože dokud vám neklouže přední kolo , jezdíte pod možnosti motorky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 15:34 | Nahoru | #5645
spajazacatecnik> Náhodou,když sem byl naposled v Brně,tak během závodu jezdil Kája chvíli stejný časy,jako Rossi.Oba na Dukaty.Když von to ten kluk nemá asi spíš v hlavě bych řek..

S Markézem udělali 100pro dobře,páč Pedrosa titul nikdy mít nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 15:45 | Nahoru | #5646
zmulin> vole, dyz jsem viděl jak ty jezdci jdou přímo z operačního sálu na vokruh, tak si říkám, že to není ani možný. Kája si stěžuje furt, že ho bolí tohleto a tamhleto a pak má zlomenej prst a půlka sezóny je v cudu.

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 16:18 | Nahoru | #5647
Pedrosa má smůlu jako prase a to ne 2x, ale už asi 6x když už měl titul na dosah, tak se vždycky něco posralo - spadl vlastní vinou, nebo ho někdo sejmul (to spíš) a nebo i technika. Prostě mu to není souzeno, přesto dokud má angažmá, jezdí a baví se tím - teda snad se tím baví. A obstojně mluví anglicky, což se o těch dalších moc říct teda nedá

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 16:22 | Nahoru | #5648
kto bol niekedy v zivote na okruhu musi mu byt jasne ze silna motorka sa na beznej ceste na 100 péro vyuzit neda..relativne

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 16:26 | Nahoru | #5649
Už zase ?
Co přesně znamená 100% využít motorku ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 16:33 | Nahoru | #5650

zmulin píše: Hoši twoe už serte na ty gumy.Stejně si tady ve vláknu ještě nikdo ty vostroskorovokruhovky nezaslouží a jestli má ten pocit,tak je mimo realitu a měl by si uvědomit,že na tý směsi co má dneska na bocích Roadsmart,dělal Rossi svoje první tituly a myslim,že ho to nijak nebrzdilo...

1100 vzducháč je do provozu opravdu skvělej motor a kdo na něm nejel,tak bych doporučil,než začne kritizovat.Jasný,jak se silnice narovná,tak malinko ztrácí,ale to už záleží na pilotovi,v jakejch max. rychlostech se chce pohybovat.Při výjezdu na Ještěd, nebo na Dubský apod. mu žádnej ST,ani Tuňák neujede.Ale určitě bych to nebral jako měřítko nebo povinnost,protože je mi uplně stejně sympatický Tuono V4,novej SD i ten Triumph



Hele zmuline, jak jsi přišel na to, že rossi jezdil směs jako je dnes na roadsmartu ? Já to nevyvracím, ale je to dost odvážné tvrzení vzhledem k faktu, že jim dříve pekli gumy přímo pro jezdce/motorku/okruh...

A k tomu motoru - já přece nikde nepsal, že je špatnej, ale hodnotit ho jako "nejlepší do provozu" je i v tomhle vlákně poměrně silný kafe

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 16:49 | Nahoru | #5651
Kurňa vy se tady masírujete jak prase!!! Za chvíli se to tady bude stydět přečíst i Michal Indy




1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 16:49 | Nahoru | #5652
jéééééé to je zase téma... to snad ten Pepa Nos ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 16:53 | Nahoru | #5653
spajazacatecnik> Hele úplně ti rozumím. Jak jsem přičichl k okruhu,tak jsem taky uvažoval o kružítku. Popravdě,kdybych bydlel blíž Brnu,tak buď koupím SS,nebo jen okruhovku.
Ty si uprav Tuono......jak říká kámoš,ta motorka byla postavena na záhul,to vydrží v pohodě! A když nebudeš jezdit každý týden na okruh,tak je to v poho.
A nebo přeskoč na RSV4 a nahoď lamináty.














1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 17:10 | Nahoru | #5654
JollyJoker> RSV4 v garáži , ale tolik toho zase Libor neprodá a já už jsem na práci starej..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 17:37 | Nahoru | #5655
spajazacatecnik>

Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 17:46 | Nahoru | #5656
taky bych ten výkon (nadbytečný) nepřeceňoval, švagr má svůj rekord v Brně na 6ce za 2:16 a na litru 2.19 a tvrdí že kdyby jezdil dál (což už asi přes rok nedělá ) tak by se asi spíš zlepšil na 6ce než na tom litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 17:57 | Nahoru | #5657

t_freedom píše: jéééééé to je zase téma... to snad ten Pepa Nos ....







(Dneska bude schůze )

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 18:14 | Nahoru | #5658
Mě se líbí,vždycky téma časy na okruzích. Pak si vzpomenu na toto video a vždycky se směju,že je to jen a jen o rukách a hlavě
Dá si v zatáčkách úplně všechny a oni mu to vracejí alespoň na chvilku na rovinkách


Naposledy editováno 25.09.2015 18:15:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 18:22 | Nahoru | #5659
Attim> sem čet před pár lety moudročlánek jako rozhovor s nějakým specialistou z továrny,kterej tvrdil,že nebyly k dispozici technologie a že s mírnou nadsázkou řečeno se dneska můžou turisti v Alpách prohánět se stejným gripem,jako dřív závodníci.Nic se nedá srovnávat přesně,ale bude to dost blízko..

Na M1100 když sem se svez,tak sem řek taky že je to do provozu nejvíc,takže na tom něco určitě bude Samozřejmě mi k tomu tvrzení chybí se projet ještě na zpoustě motorkách...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 18:33 | Nahoru | #5660
JollyJoker> no jasne, ale to je uplne mimo - ten na 250 evidentne nema volsovy ruce, zato ti ostatni evudentne jo, dyk oni jezdej uplne blbou stopu, brzdej kilometr pred zatackou a dokonce ani na rovine ho nepredjedou a kdyz, tak jen na chvili. Tohle bych nevidel jako argument koupit si 250ku a ucit se na ni jezdit. Vsichni asi vime, ze litr je z podstaty veci velkej a tezkej a 6ka bude asi lepci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 18:39 | Nahoru | #5661
zmulin> takze to je takovy jedna pani povidala ale good tip, zkusim si k tomu neco najit.

Ad motor, do provozu nejvic, to me fakt bavi nejvic pro koho? Pro tebe? A plati to teda i obecne, ze je nejvic i pro me, nebo pro spaju? A proc vubec, co je na nem tak zazracnyho? V cem jsou jiny motory horsi a opet, proc?
Me treba muj motor vyhovuje uplne hodne, ale tvrdit, ze je nejlepsi do provozu nebo co ja vim treba na Dubou, to bych si netrouf. Vim proc vyhovuje me a fakt me zajima proc a v cem je teda ten vzduchac tak dobrej. Poucte me, nikdy jsem na tom nejel...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 18:57 | Nahoru | #5662
JollyJoker> dobře si s nima vytírá

Naposledy editováno 25.09.2015 18:57:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 19:10 | Nahoru | #5663
Frennky> tvl ty máš taky páteční periodu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 19:17 | Nahoru | #5664
spajazacatecnik> Já mám periodu pondělní, úterní, středeční, čtvrteční, páteční, sobotní i nedělní - mě je to šumák... Do práce chodím tak 2x do tejdne (a ještě nepravidelně) aby se neřeklo že se válim a ty pátky jsou kvůlivá 'klukům' .

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 19:21 | Nahoru | #5665
Frennky> tak ale tohle je krásný! To tu všechny povzbudí a potěší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 19:25 | Nahoru | #5666
Attim> tak ta paní byla inženýr krz vývoj ze sportovního oddělení,jen teď nevím z který fabriky..Známej tady z Ltm,co dělá šéfa přez podvozky v nějakym týmu v It. Šampionátu motokár to řikal docela podobně..

Já k tomu motoru píšu jak mi ten den připadal.Je to samozřejmě strašně subjektivní,ale ten den sem měl srovnání s 990ADV,R1200GS,R1100S,VFR1200,KTM 640 motá rad nějakej,Honda 600 i 1000F tušim a ani nevim,jestli ještě něco.Sme si celý odpoledne prohazovali motorky a Monster se mi prostě líbil v tu chvíli nejvíc.Škoda,že tam nebyl žádnej tříválec,páč teď po zkušenostech s warťasem bych ten názor možná poupravil,ale jistý to není .

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 19:40 | Nahoru | #5667






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 20:06 | Nahoru | #5668

Frennky píše:






Nějak "pusto". Před nebo po schůzi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 20:13 | Nahoru | #5669
dejavue> Jeden v křesle, jeden na hajzlu, jeden mimo záběr a já fotím... Teprve se zahříváme !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.9.2015 v 20:22 | Nahoru | #5670
zmulin> ja nepopiram, ze gumy prosly fakt velkym vyvojem a ani netvrdim, ze to co pises neni pravda. Jen mam za to, ze uz tenkrat (bavime se rekneme o letech 2000-2005?) meli gumy jen na jeden zavod a byly na odpis, dokonce se delaly primo na miru tusim do roku 2006 nebo 2007, pak uz byly jednotny. To samo o sobe neznamena, ze vysledny grip nebyl podobny jako u roadsmartu dnes - nevim a zatim jsem k tomu nic nedohledal. Nemas nejaky zdroj ?

K tomu motoru jsi mi toho ale moc nenapsal Chapu, ze nekomu muze vyhovovat neco vic a neco min, ale porad nevim proc. Kuprikladu me se libi projev 1200 motoru v exploreru, ale do nahace je svym projevem, resp. prubehem vykonu k prdu. Tim narazim na ten vymenny happening o kterem jsi psal, moc rozdilny motorky na to porovnat motory.

Nechapej me blbe, jen nerozumim takovym vykrikum do tmy bez aspon nejakych konkretnich dojmu a poznatku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist