Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
Twister píše: Mě zase spíš fascinuje srovnávání údržby vozidla s cenou montáže přídavného zařízení do jiného vozidla a počítání, že na něm se nic nevysere.
výměna turba není udržba...výměna vstřiků není údržba...výměna dvouhmoty není údržba
Pravděpodobnost, že se něco vysere u starýho, velkoobjemovýho benzínu, je dosti nízká...
Když jsem si tenkrát srovnával provozní náklady mezi 540i a 530d, tak jsem byl, co se týče spotřeby, o řádově tisíce spořivější...nicméně nákup turba tento rozdíl hravě smazal a v konečným důsledku to bylo šul nul s jediným rozdílem - s dieselem jsem stál v servisu (a to porovnávám pouze benzín x naftu...kdyby byla 540 v plynu, tak bych byl někde úplně jinde..to bylo jedno z mála aut, který jsem si měl nechat)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: Twister> Zjevne nechapes jednu vec - dvouhmota je tam jako tlumici ochranny prvek pro dulezite a drahe soucasti motoru a prevodovky. Takze dat tam jednohmotu obzvlast v rezimu, kdy jde dvouhmota rychle do kytek, znamena to auto oddelat.
Chapu, ta jednohmota je ale taky odpruzena. Otazkou je, jak moc dokaze nahradit puvodni dvouhmotu. A pripadne po jak dlouhem provozu dojde k poskozeni motoru. Vzhledem ke zkusenostem lidi, co provedli nahradu a najezdu nekolika set tisic kilometru bez poskozeni mi to az takove starosti nedela. Oproti tomu, jsou zkusenosti kdy byla nutna opetovna vymena dvouhmotoveho setrvacniku i po 25000km. Coz vzhledem k cene vymeny je jak uz tu padlo cena pouziteho motoru. Osobne verim tomu, ze to proste zkusim, kdyz to bude stat za hovno, bude to zkusenost do budoucna...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Twister píše: Chapu, ta jednohmota je ale taky odpruzena. Otazkou je, jak moc dokaze nahradit puvodni dvouhmotu. A pripadne po jak dlouhem provozu dojde k poskozeni motoru. Vzhledem ke zkusenostem lidi, co provedli nahradu a najezdu nekolika set tisic kilometru bez poskozeni mi to az takove starosti nedela. Oproti tomu, jsou zkusenosti kdy byla nutna opetovna vymena dvouhmotoveho setrvacniku i po 25000km. Coz vzhledem k cene vymeny je jak uz tu padlo cena pouziteho motoru. Osobne verim tomu, ze to proste zkusim, kdyz to bude stat za hovno, bude to zkusenost do budoucna...
a kde je jednohmota odpružená?
Jedna paní dělá 3 - 4 spojky ročně, najezdí 12-15 tis km...ročně má Felicii (to jenom taková vsuvka, kolik co vydrží)
Ty máš zkušenosti, že to vydrží několeik set tisíc kilometrů, já mám zkušenosti, že se to na volnoběh klepe a časem de do hajzlu převodovka - je na každým, co si tam dá a čemu věří. Já sem zastáncem, že někdo to takhle navrhnul z nějakýho důvodu (i když v případě dvouhmoty je to dost diskutabilní, protože údajně někdo z vedení Audfi se nechal kdysi slyšet, že dvouhmota byla původně určená jenom do multironicu).
Tohle ale ovšem neplatí pro ekobuzeraci formou EGR, DPF, vířivejch klapek a dalších chujovin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
selkie píše: a kde je jednohmota odpružená?
Jedna paní dělá 3 - 4 spojky ročně, najezdí 12-15 tis km...ročně má Felicii (to jenom taková vsuvka, kolik co vydrží)
Ty máš zkušenosti, že to vydrží několeik set tisíc kilometrů, já mám zkušenosti, že se to na volnoběh klepe a časem de do hajzlu převodovka - je na každým, co si tam dá a čemu věří. Já sem zastáncem, že někdo to takhle navrhnul z nějakýho důvodu (i když v případě dvouhmoty je to dost diskutabilní, protože údajně někdo z vedení Audfi se nechal kdysi slyšet, že dvouhmota byla původně určená jenom do multironicu).
Tohle ale ovšem neplatí pro ekobuzeraci formou EGR, DPF, vířivejch klapek a dalších chujovin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
selkie píše: Twister> a ta jednohmota je odpružená kde?
Myslím, že při tomto řešení by to měli pobrat ty pružiny v lamele...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: Twister> Zjevne nechapes jednu vec - dvouhmota je tam jako tlumici ochranny prvek pro dulezite a drahe soucasti motoru a prevodovky. Takze dat tam jednohmotu obzvlast v rezimu, kdy jde dvouhmota rychle do kytek, znamena to auto oddelat.
Ja mam v aute seriove jednohmotu a nic se tam neoddelava..jistej si nejsem, ale pravdepodobne je tam spojka jeste puvodni..ted to ma najeto 275 kkm..
Creck píše: Twister> Tak trosku jsem tu inovaci absolutne nepochopil, jakoze dali ty pruziny o centimetr vetsi nez jsou bezne v lamelach ?
Uprimne taky uplne presne nevim co na tom zmenili. Ale nejsem motorar. A problematiku rezonance, kmitani apod. jsem si nikdy neoblibil. Vychazim z toho, ze x tisic aut s tim jezdi a nemaji s tim problem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Creck píše: Twister> Tak trosku jsem tu inovaci absolutne nepochopil, jakoze dali ty pruziny o centimetr vetsi nez jsou bezne v lamelach ?
Na to jsem se chtěl zeptat taky, ale bál jsem se abych nebyl za vola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
_monty píše: Ja mam v aute seriove jednohmotu a nic se tam neoddelava..jistej si nejsem, ale pravdepodobne je tam spojka jeste puvodni..ted to ma najeto 275 kkm..
Dvouhmota taky neni v kazdym aute, jen v tech, ktery to kvuli razum potrebujou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: Dvouhmota taky neni v kazdym aute, jen v tech, ktery to kvuli razum potrebujou.
V jinym modelu se stejnym motorem dvouhmota je..lidi tam davaji jednohmotu a taky s tim pak jezdi statisice km..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
assassin píše: s tim ze LPG se vyplati u velkeho objemu souhlasim. ale to je cely. volha zigul ani sade se asi nedaj zaradit do kategorie "velkoobjemovy" a ja osobne bych tomu ustroji co maji pod kapotou ani nerikal motor :)
a kdo nema na benzin, nema si kupovat velkej motor... poustet do uslechtileho motoru psouky je svatokradez a levnejsi to je jen diky tomu ze je to malo rozsirene a zatim to nikdo neosolil poradnou spotrebni dani....
Tak u Volhy se to hodně montovalo z toho důvodu, že to je nezničitelný dělník, co odveze v kufru i tele, třílitrový motor si hravě vystačí se třemi kvalty... akorát řidič malého vzrůstu si musí brát šamrle, aby dosáhl na svíčky. I ta přístrojovka "ampěr-voda-benzin-maslo" má něco do sebe. Akorát spotřeba 12 - 16l/100km je s dnešními cenami benzinu na pendrek, ale po vestavbě plynu jsou náklady rázem jinde a jde i o to, že to auto bude jezdit ještě 10 let a za tu dobu neprojezdí v plynu ani zlomek ceny moderního auta s malou spotřebou - kor důchodci se pořízení nového vozu "nezaplatí" - a je otázkou i to, v jakém stavu to "moderní auto" a malým motorem, nahoněným turbem, z těch 10 let bude... to už se ale zase dostáváme do té bludné smyčky, na které se my dva asi neshodneme.
Ale s tou!svatokrádeží" máš recht a také do T613, 603, natož pořádného osmiválce amerického typu, bych plyn necpal ani, kdyby mi to chtěla Merkelová nařídit s pistolí u hlavy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
nemako píše: J.M.K.> volha je 2,4 ohv a má sotva okolo sta koní a čtyřkvalt
Myslel Carevnu, ta má 3 kvalty...
J.M.K. píše: Tak u Volhy se to hodně montovalo z toho důvodu, že to je nezničitelný dělník, co odveze v kufru i tele, třílitrový motor si hravě vystačí se třemi kvalty... akorát řidič malého vzrůstu si musí brát šamrle, aby dosáhl na svíčky. I ta přístrojovka "ampěr-voda-benzin-maslo" má něco do sebe. Akorát spotřeba 12 - 16l/100km je s dnešními cenami benzinu na pendrek, ale po vestavbě plynu jsou náklady rázem jinde a jde i o to, že to auto bude jezdit ještě 10 let a za tu dobu neprojezdí v plynu ani zlomek ceny moderního auta s malou spotřebou - kor důchodci se pořízení nového vozu "nezaplatí" - a je otázkou i to, v jakém stavu to "moderní auto" a malým motorem, nahoněným turbem, z těch 10 let bude... to už se ale zase dostáváme do té bludné smyčky, na které se my dva asi neshodneme.
Ale s tou!svatokrádeží" máš recht a také do T613, 603, natož pořádného osmiválce amerického typu, bych plyn necpal ani, kdyby mi to chtěla Merkelová nařídit s pistolí u hlavy.
Myslim ze tam byl 2.5 ... Ctyrvalec... A jo tri kvalty tomu motoru staci ... Na velmi mizerne jizdni vykony ... Co ja si tak pamatuju tak se v tom porad nekdo vrtal, bud to nejelo, nebo zralo... Nebo oboje... A ze vydrzi 10let kvuli tem 2.5 litru? Vzdyt uz dneska sehnat nezrezly auto z tech let je zazrak a za deset let z toho bude hromada rzi tak jako tak...
Auto kategorie volhy, s malym nahonenym motorem (coz bude tak cca 2litr, coz zas proti 2.5 neni tak malej motor...) za deset let bude jezdit uplne v pohode. Spis se obavam ze kdyby volha dostavala zahul jako dnesni auta stejne kategorie tak je do roka dvou po ni.... V te dobe kdyz volhy jezdily auta najela za 10let tolik km co ja ted za rok...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Číkus píše: assassin> Ne raději 603?
Tak samozrejme, ja to myslel jako ekvivalent z 80tejch let...a ne k carevne ale k te novejsi... Pojizdny carevny asi uz jezdi jen v ty prdeli kde bydli JMK... Ja uz ji tak deset let nevidel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
_monty píše: V jinym modelu se stejnym motorem dvouhmota je..lidi tam davaji jednohmotu a taky s tim pak jezdi statisice km..
'Stejny motor' zastaveny v jinem aute muze znamenat podstatne jine torzni kmity.
Zalezi na nastaveni a uchyceni motoru i prevodovky, typ turba a dalsi. Navic muze byt pouzit jiny, odolnejsi model prevodovky, hydromenice tlumi samy z podstaty...
Tim nebranim dvouhmotu, jen ze aplikace motoru do kazdeho auta, natoz platformy, muze byt dost odlisna.
Creck píše: Twister> Tak trosku jsem tu inovaci absolutne nepochopil, jakoze dali ty pruziny o centimetr vetsi nez jsou bezne v lamelach ?
Ne vsechny spojkovy lamely jsou odpruzeny - tzn inovace spociva spis v kombinaci jednohmota + odpruzena lamela.
Tak jako tak jednohmota vic namaha prevodovku a je hlusnejsi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Dawe02 píše: 'Stejny motor' zastaveny v jinem aute muze znamenat podstatne jine torzni kmity.
Zalezi na nastaveni a uchyceni motoru i prevodovky, typ turba a dalsi. Navic muze byt pouzit jiny, odolnejsi model prevodovky, hydromenice tlumi samy z podstaty...
Tim nebranim dvouhmotu, jen ze aplikace motoru do kazdeho auta, natoz platformy, muze byt dost odlisna.
Uchyceni motoru je trochu jiny..s jednohmotou je prace se spojkou trochu tvrdsi, ale dulezity je, ze to dlouhodobe funguje a navic ta samotna spojka snese vetsi zatez..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
http://ekonomika.idn...4_eko-zahranicni_aha