Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
4 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
A jaký auto?
Twister píše: Se svojí troškou do mlýna. Po 6-ti letech jsem přešel z benzíňáků do Diesela. No upřímně jízdní komfort je horší. A ty saze co jdou z výfuku se mi taky moc nelíbí. Ale spotřeba 6l nafty oproti 10l benzínu hovoří za vše. LPG je fajn, ale je krasne videt, že většina lidí ho tady má v prehistorických vrakách s pidimotory. Ano pokud si koupíte auto za 20cku i s LPG. Tak to má asi význam. Ale pokud koupíte auto za 60 a necháte do něj za 40 dát LPG. A i když se budeme držet předpokladu, že LPG se nebude srát (což dle pár kolegů plynařů zrovna není pravidlem). Je návratnost investic celkem diskutabilní.
Blbost. Já koupil auto za 70 plus sekvenční LPG za 30...v tu dobu byl benzín za 30,- a plyn pod 13,-.je pravda, že u nějaké vydechliny to chvilku potrvá, než se investice vrátí, já měl po roce a půl tuto zástavbu zaplacenou při mým nájezdu s 1.9T 147KW.Pocukávat po městě se spotřebou 12.4L (dle TP- což sedí podle PC) je bláznovství.
Spotřebu mám na dálky s klidnou nohou 6.8-7.4L plynu * decka benzínu než se motor zahřeje a přepne na plyn... Při dnešních cenách plynu,se s 200hp autem ani v naftě nepřiblížíš
Plyn tam mám 5 let,vidím plynaře jen před STK když potřebuju razítko o tlakové zkoušce
I když tomu držím, při průměrné spotřebě 9L LPG sem na ceně ultra úspornýho dehťáka s 4.5L/100km .
Bavíme se o cenách na čerpačkách, to že někdo kupuje ropu za 18-22,- z přebytku je jiná
Naposledy editováno 24.09.2015 10:07:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Co to mas za typka v avataru? Je mi povedomej a jsem linej to hledat
soccer píše: Redguy>
A jaký auto?
Mysi usi ASX.
Nemluve o tom, ze zrovna u tohodle auta se na forech nonstop resi dost katastrofalni problemy pri regeneraci filtru pevnych castic, zatimco ti s benzinakem tam resi jaky okrasny listy do kufru Smrt nafte!!!
Naposledy editováno 24.09.2015 10:07:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: Twister> Zvasty. LPG mam ve fungl novym aute primo od dealera, cili s plnou zarukou (tolik k srani se). Priplatek za LPG byl mensi nez priplatek za naftak s podobnym vykonem. LPG nyni 12.70/litr, spotreba 7,5. Jeste nekdo se hodla hadat o nakladech?
Neberu ti to, já si na nový auto se svojí výplatou jen tak nesáhnu. A vozy se zástavbou v LPG v mojí cenové kategorii se prostě celkem běžně srali. Oproti tomu, třeba LPG Feldy jezdili bez problému, to neberu. Ale jezdit Feldou, to zase tak zoufalej nejsem no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Pher píše: Twister> bych rekl, ze zastavby do aut uz jsou dneska celkem zmaknuty a dila rannych bastlicu uz vetsinou davno pluji do Ciny. Tolik z meho okoli...
Co to mas za typka v avataru? Je mi povedomej a jsem linej to hledat
To jsem já před cca. 10 lety
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Puvodne mne napadl tvuj soused Otto Kittel
2 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma
nafta mi prijde prijemnejsi na jizdu, nemusim vytacet nekam do stratosfery aby to trochu jelo
Naposledy editováno 24.09.2015 10:39:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
KubaLC8 píše: ja bych trreba LPG nechtel, proto jezdim naftou.
nafta mi prijde prijemnejsi na jizdu, nemusim vytacet nekam do stratosfery aby to trochu jelo
Slavny "zatah odcpoda pyco" ale neni ani tak o naftaku, jako o turbu. Projed se turbobenzinem a budes koukat, jak to hezky tahne dole. Nebo 7 litr V8 a taky nemusis vytacet
pár známých taky mělo LPG, jeden to měl v A6 3,0 benzin a to jezdilo bez problémů, další měl VW tuareg 4,2 obsah a tam mu to žralo min 20l plynu, tak si koupil pětkový báwo v naftě (oblíbený třílitr) a je spokojený taky
Pher píše: Twister> zjevne lepsi oddil
Puvodne mne napadl tvuj soused Otto Kittel
Pozůstatek z dob, kdy jsem ještě lítal za virtuální letku ve službách Luftwaffe. Plus zvyk na to, že když ten ksicht vidím, že jsem to napsal já a lenost udělat nějakou jinou fotku To prostě musíš uznat že je silná kombinace pro zachování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: JUPP67> Najezdim 25 tkm rocne a mam LPG, takze naklady urcite mensi, nez ty tvoje smradlavy kamna
SMRT TDI !!!
No to není zrovna extra moc 25000km za rok.
Co máš za auto, kolik to má najeto a kolik stály opravy a provoz?? Zajímá mě to, pokud bych chtěl jít do LPG tak jak na tom budu reálně.
Naposledy editováno 24.09.2015 11:06:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
JUPP67 píše: No to není zrovna extra moc 25000km za rok.
Co máš za auto, kolik to má najeto a kolik stály opravy a provoz?? Zajímá mě to, pokud bych chtěl jít do LPG tak jak na tom budu reálně.
Uz jsem to psal vejs, necely 2 roky stary auto, najeto 50t km. Opravy samozrejme nula a provoz 32 tisic zabudovani, zhruba 1500 revize a filtry za tu dobu a se spotrebou 7,5 litru a cenou prumerne 15 Kc (ted 12,70 ale v zime byva drazsi) to vychazi na 56 tisic za plyn. Pokud bych pocital naftu za 30 a spotrebu 6 litru (moderni naftaky uz nejezdi za 4,5 jako TDi), tak jsem na 90 tisicich a to nepocitam desitky tisic navic priplatek za diesel pri nakupu.
KubaLC8 píše: ja bych trreba LPG nechtel, proto jezdim naftou.
nafta mi prijde prijemnejsi na jizdu, nemusim vytacet nekam do stratosfery aby to trochu jelo
Turbobenzin uz taky ne, i kdyz tocivej moment je u nafty větší a tim pádem i "wow efekt", akorat ze kdyz chces tak ten benzin do ty stratosfery vytocis... Ale treba 330d by me i "bavilo"...
Naposledy editováno 24.09.2015 11:22:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: Slavny "zatah odcpoda pyco" ale neni ani tak o naftaku, jako o turbu. Projed se turbobenzinem a budes koukat, jak to hezky tahne dole. Nebo 7 litr V8 a taky nemusis vytacet
cekal jsem ze s tim prijdes, ale ani jedno nebude mit dojezd na nadrz pres 1000km coz mi vyhovuje daleko lepe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
assassin píše: Dawe: nejak mi nejde na rozum jakej je kolem toho humbuk. To ze se auta prizpusobuji podminkam cim dal "chytreji" se prece vi a tohle je proste jen "adaptace" na navozenej stav - ze se auto prizpusobi nadmorske vysce, sportovnimi stylu jizdy atd uz neni divne nikomu - nechapu ze si VW necha tohle libit a jeste si CEO nasype popel na hlavu. Pritom to auto proste jen dela to co ma a co dela kazde jine... Nechapu ze pravnici z obvineni, ze nekdo "fejkuje" neudelaj tuhle obycejnou adaptaci...
Myslim, soude podle reakce z Wolfsburgu, ze v tom musi byt neco vic nez popsany mechanismum. Mozna meli mapy prepinane ridicem pri testu (zvlastni kombinace tlacitek apod.) nebo podobny 'podvod'.
Pher píše: Dawe02> teoreticky si to pri trose smuly muze prehodit i majitel?
Vzpomel jsem si na ucetni, ktery pri najezdu cca 4000 prestal tahart naftovej citron. V service poladili rj. Madam porad honila spotrebu a hrala si s tlacitky.
Takze kdo vi?
Ano, ale je to dosti nepravdepodobne a navic z toho rezimu ECU zase nejpozdeji pri keyOFF vyskoci. Take se tato optimalizace da vypnout (parametrem s nicnerikajicim jmenem) v nejake dalsi revizi firmwaru pri prvni prilezitosti a uz to jezdi bez toho..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
KubaLC8 píše: cekal jsem ze s tim prijdes, ale ani jedno nebude mit dojezd na nadrz pres 1000km coz mi vyhovuje daleko lepe
Kdyz se podivas na realne spotreby, tak jsou si naftaky s benzinama cim dal bliz. Driv to byl klidne dvojnasobek spotreby, dneska cca o litr pri stejnem vykonu. Naftaky maj cim dal vetsi problem plnit ruzne limity a takhle to pak dopada. Podle me ma nafta smysl na dalnici - konstantni zatizeni prohrateho motoru. Ale crcat se s tim 10 kilaku po meste a smrdet, to mi fakt hlava nebere. Ale ono az prijde cas na vymenu vstriku, cerpadla a setrvacniku, tak se vam to dehtaci vrati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: Kdyz se podivas na realne spotreby, tak jsou si naftaky s benzinama cim dal bliz. Driv to byl klidne dvojnasobek spotreby, dneska cca o litr pri stejnem vykonu. Naftaky maj cim dal vetsi problem plnit ruzne limity a takhle to pak dopada. Podle me ma nafta smysl na dalnici - konstantni zatizeni prohrateho motoru. Ale crcat se s tim 10 kilaku po meste a smrdet, to mi fakt hlava nebere. Ale ono az prijde cas na vymenu vstriku, cerpadla a setrvacniku, tak se vam to dehtaci vrati
Částečně se s tebou sohlasit dá, ale jezdil bys s Guzzinou na LPG? Chci tím říct, že auto je z podstaty stavěné, vyrobené a testované na benzín nebo na naftu... Zástavbou plynu dostáváš do auta další "kurvítka" navíc, faktická životnost je s otazníky... (záruku dostaneš tak max na 3 roky...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
soccer píše: Částečně se s tebou sohlasit dá, ale jezdil bys s Guzzinou na LPG? Chci tím říct, že auto je z podstaty stavěné, vyrobené a testované na benzín nebo na naftu... Zástavbou plynu dostáváš do auta další "kurvítka" navíc, faktická životnost je s otazníky... (záruku dostaneš tak max na 3 roky...)
Jenže pokud fakt hodně najezdíš s rozežraným benzíňákem,za rok máš investici zaplacenou. Tudíž si můžeš dovolit ob rok koupit novou sestavu a ještě budeš pár desítek tisíc v plusu.
Na co je dnes záruka nad zakoný limit 2 let ? Skoro na nic nebo za nesmyslných požadavků
J.M.K. píše: Dawe02> Tak to bude ono... čili v tom "výzkumáku" použili režim podobný běžné jízdě, což ECU neodhalila a nezařadila "lepší" mapu, de facto" náhodné" odhalení. Děkuju za vysvětlení.
Zřejmě ne "použili režim", ale naprosto zákeřně s tím autem úplně normálně jezdili .