kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
cibus píše: Vím, že se to tu řešilo mockrát. Co teď frčí za gumy? Vzorku je tam dost, ale 10-ti letá guma není to pravé ořechové.
Potřebuji nějakou lepivku!
Nerad si bych zopakoval highsidera!
Rosso corsy, nebo vic univerzalni M7, na tech jsem ale dostal lowsidera nicmene gumy samotny za to nikdy nemuzou, to pisu je aby sis nemyslel ze to nejaky zachranej.
cibus píše: Vím, že se to tu řešilo mockrát. Co teď frčí za gumy? Vzorku je tam dost, ale 10-ti letá guma není to pravé ořechové.
Potřebuji nějakou lepivku!
Nerad si bych zopakoval highsidera!
Jedině Supercorsu SP V2, pokud chceš lepivku. Nemám jim co vytknout..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mě příjde, že jste všichni jak zfetovaný.
Mám silnějšího monstera a pouze na okruh tam dávám supersportovní gumy... jinak jezdím sport - touring....a světe div se... nikde mi to neustřelilo.
Řešíte marketingový kecy a to co frčí...ale zapomínáte, že na normální běžný ježdění KÓR na NAHATÝ motorce, jsou prostě nějaký SC, nebo SPčka úplně zbytečný. Za 3000km ojede střed a jde přezouvat. I na Korsice jsem proháněl Roadsmarta jedničku bez ztráty kytičky.
A jak píše Stev, gumy samotný tě nezachráněj...a doplním ZAJOCHOVU citaci Agostiniho " vždy když jsem padl na přední kolo, mohlo za to málo plynu "
Cibusi, dej tam dobrou sport touring ...RS 2, Angela GT, nebo něco podobnýho....
Jinak pokud je ten stav tak jak píšeš, tak si měl z prdele kliku s tou cenovkou. Jak vypadaly řemeny?
Naposledy editováno 24.09.2015 08:53:36
Ted mam M7RR a sem tam ta guma utapne, neni se ceho bat to vubec, ale proste je to cejtit a i na dromu mi ujizdela, coz SP nikdy. Nicmene na mokru je to jina liga, da se s tim normálne jet beze strachu, coz na SP moc ne teda.
Podle me na ostre silnicni jezdeni minimalne sportovni gumu a ro ze dvou duvodu: jednak podrzi vic, coz ocenis zejmena v krizovce a potom ma spicatejsi profil a lip se to preklapi.
Ja bych si na nahace sport-touring gumu nedal ac asi souhlas s tim, ze soucasny technologie jsou o kus dal nez pred par lety.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Okruh neplánuji, tam jsem se už vyblbnul na R6, RR a podobných záležitostech.
Hledám něco, co bude dobře fungovat dobře na silnici.
Řemeny? Nevím. Přeptám se.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jo a zahřát je, není problém. Nikdy mi neklouzly ani na vodě, samo jsem jel na pohodu..
Až napíše, že chce něco na pohodu, tak ať vezme Rosso II. Mám je teď, ale už je neobuju.
Buď Rosso Corsa nebo SP.
Ať si každý jezdí, co chce. Mně nejde jen o zadek, ale i o předek a při razantním brzdění ty cestovní prostě klouznou, to se mi několikrát stalo.
Chtěl lepivky, doporučil jsem lepivky.. Až napíše, že chce supersporta, taky mu nedoporučíš Hyperstradu..
Prostě Angel GT ...já tam mám ST.... a na Ještědu za tebou zase tolik nezůstávám Ondro. Zase nebuďte jak janci... radíte mu homologovanou okruhovku, bože...na co? A radíte mu jí na začátku ŘÍJNA...
takže než poradím, podívám se co má za motorku a zeptám jak jezdí...
Myslím si, že nejezdím pomalu...a několik lidí tady ti to potvrdí...a řeknu ti narovinu, že pokud máš takový nároky na gumy jak píšeš...musíš jezdit jako bůh ... mě tedy předek na mašině neklouznul skoro nikdy...a to myslím, že brzdám dávám dost...
Je to tvůj boj.... co utrácíš za gumy...ale řekl bych, že mnoho lidí je jak píše STEV přeceňuje nad míru dobrejch návyků jízdy... mám na motorkách asi necelých 100tkm ----z toho 60tkm v kalupu na Monsteru...a obouval jsem lepivky... dlouho...moc dlouho...protože jsem měl taky utkvělou " představu" že je potřebuju.... NEPOTŘEBUJU...kromě okruhu ne. Tam sport-touring nepatří ... ale na silnici...pro nás mrdaly...úplně vpoho...
Jestli tedy nepotřebuje jezdec na Dubé na pumpě ukazovat ty nejnovětší suprehustokrutýskorozávodní pryže před holkama....
Naposledy editováno 24.09.2015 09:38:14
cibus píše: Jasně. Myslím lepivku na silniční využití!
Okruh neplánuji, tam jsem se už vyblbnul na R6, RR a podobných záležitostech.
Hledám něco, co bude dobře fungovat dobře na silnici.
Řemeny? Nevím. Přeptám se.
já doporučuju M7 nebo Michelin Pilot Power 3. Jinak ty M7 maj docela solidní výdrž, a Micheliny by na tom měly bejt podobně nebo líp. Oboje se rychle zahřejou a fungujou na mokru, ale z michelinů pravděpodobně půjde lepší pocit, nebudou tak "tupý". Což je ovšem pocit kterej se dost těžko vysvětluje Zase jsou horší na okruhu.
e: k tomu za co může guma jak jsem psal. Highsidera člověk dostane i na novym slicku co slez z nahříváku, záleží co tam pošle zápěstím a v jaký rychlosti.
Naposledy editováno 24.09.2015 09:41:04
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nejsem žádný střelec. Brno 2:24 se starou sériovou R6 (2005). Rychleji už to smrdělo pádem a častějším tréninkem, což jsem si tehdá nemohl dovolit.
Takže potřebuji něco, co se rychle ohřeje, a co mě udrží na silnici, když pojedu na kafe. Koleno používám relativně často.
Naposledy editováno 24.09.2015 09:47:42
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nejezdím jako bůh, ale jezdím rychle, pár lidí to může potvrdit a poznám rozdíly mezi gumama. A mně ty SP prostě vyhovujou.
A šetřit na gumách nebudu, to je pro mě základ. Radši investuju do gum než do carbonů, otevřený spojky atd.
Na jednu přední SP dám 2 zadní a mám to na celou sezonu. Kdybych jezdil 15 tis ročně, tak taky budu uvažovat jinak třeba.
Vyzkoušel jsem rozdíl mezi sportovně-cestovní a sportovní gumou a třeba v Brně to dělalo 10-12 sekund.
Takže si oba budeme jezdit to svoje a nebudeme si navzájem něco vnucovat..
Když chce někdo lepivku, tak snad ví, proč ji potřebuje, ne? Kdyby napsal, jsem mrdal, tak je pro něj zbytečná..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
díky tomu, že mám dva, si na Angelu, nebo Roadsmartu užiju o min. 2000km delší nájezd...a tím tupějším profilem se mi na normální silnici jezdí i líp...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na předku mám nějakej Sport puk od Dunlopu, myslím ...ale teď to bude na začátek sezóny asi vycházet na novou sadu...zase po létech...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Letos na M7 se mi stalo, a ne jednou, ze na silnici na vyjezdu ze zatacky na 2ku jsem zatopil a cejtil jsem, jak ten zadek nedrží stopu a jde trochu bokem. Bylo to vzdy v zahratem stavu, ne kdyz jsem vyjel z baraku...a to nemam 180 koni ani omylem a nafoukano dle zvyklosti na silnici...Nic hroznyho, ale stalo se. Na SP se nic takovyho nestavalo. Co by se stalo na sport-touring nevim, nemam v planu je nazouvat a pri najezdu cca 5tkm na sportovni gumu nevidim uplne duvod k nakupu sport-touring.
Letosni Korsika na Streetu s Angelama GT (myslim) byla v pohode, ale jednak jsem netlacil na pilu jako obvykle a druhak to bylo na 675, takze neposilas na gumu takovej kroutak. Ta tupost ale byla znat.
A z pohledu zahrati sportovni gumy ? Pokud se bavime o soucasnych sport gumach, vubec nevidim v zahrati problem proti sport-touring pokud teda nemrzne. Tohle jsou imho myty z dob minulych. I ted kdyz vyjedu v cca 15st max, po chvili je guma na dotek tepla i na bocich.
Nicmene jinak souhlas, prave i po zkusenosti z Korsiky, ze pro mrdaly je moderni sport-touring asi best choice. Ja radsi ty lepifky abych moh pozovat pred kavarnou ) Mimochodem uz je otevrena Duba, byli jsme tam tudle s kamosem a na pumpe stal nekdo s Panigale, hustokrutej oblecek, Supercorsy SP sjety uprostred a 2cm poserpruhy
Attim píše: t_freedom>
Mimochodem uz je otevrena Duba, byli jsme tam tudle s kamosem a na pumpe stal nekdo s Panigale, hustokrutej oblecek, Supercorsy SP sjety uprostred a 2cm poserpruhy
No vidis a vedle pak stoji mrdal s vobycejnym slabym japoncem s ubrousenejma stupackama, v textilu roztrhanym na kolenou a sjetema starejma roadsmartama a tomu rejskovi na panigale jen tise zavidi