1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pro holku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pro holku
Jinak Pegaso i DRko jsou dobrá volba. O jednom pěkném DR z 1991 bych věděla a není drahý, 53tis
Naposledy editováno 20.03.2008 11:01:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pro holku
Klasika>yeuop> lol
Jinak Pegaso i DRko jsou dobrá volba. O jednom pěkném DR z 1991 bych věděla a není drahý, 53tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pro holku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pro holku
1 reakcí na tento příspěvek Enduro pro holku
Jen tak mimochodem:
Moje měří také 164 cm, za jízdy vodí motorku v pohodě, ale na místě se válí se vším, co má sedlo přes 78 cm ... Průběh "akce" už začíná být nudně stereotypní - zastaví, nakloní napravo a naklání víc a víc . bum. Pak mašinku hladí a omlouvá se jí lol
Mám 167 cm , 50 kilo a zvýšené sedlo díky jinému tlumiči asi o 2 cm. Když vyhodím prdelku, ustojím i 1150 ADv. a to je jiný kafe!Takže o výšce ani o váze to není, jak říká Klasika, je to o cviku. Že ji sama nezvednu je druhá věc, ale offroady nikdy nejezdím sama a na silnici jsem nikdy neupadla. Věřím, že časem se naučím i to zvedání. Navíc Rotax je úžasně jednoduchej a spolehlivej, a že má ,,jen" 50 koní? Bych chtěla vidět, kdo by je v terénu využil na max. lol lol lol a řekl, že mu to je málo!
jestli chceš lehkou, pohyblivou motorku na silnici, tak co nějakého motarda?
Jinak z toho, co zaznělo, asi to Pegaso...
Nebo starší ročník Transalpa - podle Qwerta váží okolo 170 kg... tady mi poslal obrázek:
[img] prý dovezl z Itálie za 30 000 (ročník 1987). Koukal jsem, jaká je situace u nás - je to horší - našel jsem tak okolo 50 000 - sice novější, ale trošku ošuntělejší...