Téma: Kam dál z Horneta - klasika :o)
14.9.2015 v 08:24
Čau všem,

Takových téma tu je asi milion, ale snad budu schopnej to popsat trošku líp. Tohle byla moje první sezona, nikdy jsem na ničem neseděl a jezdím prakticky furt sám (nemyslím bez batohu, ale prostě sám). Zvolil jsem pro začátek Horneta šestku a byla to myslím dobrá volba. Najel jsem letos zatím 12000km a to většinou stylem 100-150km/den zatáček po vesničkách a horách, co tu máme v okolí a jezdim co nejčastěji – jezdím obden max, spíš častěji. Sám jsem si přišel na spoustu věcí a před pár týdny jsem si dal motoškolu u Sršně, abych si pár dalších věcí ujasnil (byl jsem ve 2.nejrychlejší skupině ze 4. V první vedl Sršeň dva SS a dojeli jsme je ).

Proč chci něco silnějšího?

- Zrychlení v příčném směru bývalo teleport, pak katapult a dnes se rozhlížím, jaká je pěkná krajinka
- Vracáky tady u nás v Krušných horách jezdím za dva a na výjezdu to nemá sílu (otáčky) pro zábavný výjezd i když přidávám pořádně už od 2/3 zatáčky. Za jedna mě to na vjezdu moc zbrzdí (uznávám, tohle určitě jde, ale neumím to správně)
- Včera výjezd se dvěma litrovými SS (konečně jsem nebyl sám, ale zas mě to mátlo, moc jsem sledoval toho před sebou a měl jsem špatný voči v zatáčkách) a v klikatých silničkách jim v pohodě stačím, pak delší přesun rovně, oni za 5, já za tři a musel jsem to držet u huby, abych mohl pružně zrychlovat jako oni, když je potřeba
- Začínám rozumět, co je na japonském čtyřválci nudného, na druhou stranu nezáludného
- Už vím, že mě motorky fakt baví. Motorce věnuju poctivou péči (kdo z vás kontroluje tlak v penu MAX po týdnu, většinou ob vyjížďku? atd). Na motoškole u Sršně jsem byl snad jedinej, kdo měl ty základní věci ok (tlak pneu, průvěs řetězu, množství brzdovky, atd.)
- Množství úseků, kde je za dva sice dobrý zrychlení, ale potřebuju tam ještě kopnout trojku a pak rychle zase 2 a zatáčka. Předpokládám, že s lepším krouťákem nebo/a vyšším výkonem bych to šlo líp a bylo to zábavnější
- Jezdím sám a mám věk – nepotřebuju na nikoho machrovat a ani nemám před kým, kdyby jo, koupil bych erjednapyčovoe

Pár dalších informací

- Chci zůstat u naháče (i když mě párkrát napadlo, že ty nanuky jsou pěkný :D)
- Libí se mi relativní lehkost a ovladatelnost Horneta
- Přemýšlím, jestli ještě zvolit silnější 4válec a nebo kvůli níže položenýmu krouťáku 3 nebo 2 hrnek
- Jsem soudnej a nechci zatím nic jako MV Agusta Brutale, Ducati Streetfighter, apod.
- Chci postoupit o stupínek, ne hned mít to nejsilnější a nejnekompromisnější v segmentu. Ale zas rozumně, Horneta 9 ne )
- Rozpočet tak cca 120tis CZK (ale mám rezervu). Přemýšlel jsem i koupit novýho Tripla, ale u mě pořád ještě hrozí, že mi to upadne, tak tohle bych si schoval jako další krok


Líbí se mi (samozřejmě) Speed Kriple 1050, ale je jich málo na výběr a jsou v inzerci dlouho (tzn. asi ludry???). FZ1N (velký výkon, ale lineární průběh, takže myslím ok - člověk si přídává kW s otáčkama a ta motorka má tak dlouho potenciál). Tuono, kdyby nebylo tak HNUSNÝBOŽE. Chápu, že mi může někdo napsat, abych si koupil, co chci. Jo, to můžu. Ale tak už nám začínají dlouhý večery a chcem si trošku pokecat, ne? 

Dík.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 08:42 | Nahoru | #1
Co super Duke 990?

1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 10:01 | Nahoru | #2
za mě ten speed:) pravda nikde žádný kopanec, někomu to může přijít až nudné. Ale ten motor je prostě droga...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 10:07 | Nahoru | #3

KubaLC8 píše: Co super Duke 990?



Jsem snad dobrej zacatecnik, ale jeste dlouho ne dobrej pilot a ten SuperDuke je asi nad moje schopnosti. Samozrejme uvazuju z toho, co jsem četl a jakej to je motor, byť ma "jen" 88kw. Jel jsem 1km na nejmenším duku a zábavný to asi bude. Ale 1km je hovno ......a ma 2,5x menší výkon a stejne to bylo zajimavy oprot hornet motoru.

(reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 10:09 | Nahoru | #4

Berkamp píše: za mě ten speed:) pravda nikde žádný kopanec, někomu to může přijít až nudné. Ale ten motor je prostě droga...



Ale na prodej jich je v tyhle cene asi dva a uz tam visej dlouho. Za tripla bych i zvysil rozpočet. Takze malej vyber a asi ne v dobrem stavu.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 10:17 | Nahoru | #5
jednou prijdes ze v provozu je na mensi kubature vetsi zabava

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 10:28 | Nahoru | #6
Když přemýšlíš nad Tuonem, tak proč ne 990 SuperDuke, myslím si, že motor by měl být skoro stejný.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 10:57 | Nahoru | #7
kulik: hele možná jo, ale k tomu musí člověk dojít. Já tu zkušenost nemám.

pospit: to Tuono jsem zmínil jako takovou ikonu nahatou, ale nic moc dalšího jsem si o něm nezjišťoval krom základních údajů, protože na něco tak hnusný nevlezu Každému se libí něco jiného. V jiným tématu se tady zmiňuje, že SD si kupujou lidi, co slezli z litrovejch nanuků a asi vědí proč. Bylo by fajn si pár motorek půjčit a holt vezmu love a pojedu jich pár objet.Do té doby se to snažím pojmout teoreticky, protože po jedné sezoně nemám ten vědomostní rozptyl jako vy a určitě mi nějaké vhodné motorky unikají.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 11:27 | Nahoru | #8
Cb 1000r ?

(reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 11:48 | Nahoru | #9

Animals21 píše: Jsem snad dobrej zacatecnik, ale jeste dlouho ne dobrej pilot a ten SuperDuke je asi nad moje schopnosti. Samozrejme uvazuju z toho, co jsem četl a jakej to je motor, byť ma "jen" 88kw. Jel jsem 1km na nejmenším duku a zábavný to asi bude. Ale 1km je hovno ......a ma 2,5x menší výkon a stejne to bylo zajimavy oprot hornet motoru.



Blbost, motorka jede tak jak chces ty, ne jak chce motorka, takze jezdit na duku neni o shcopnostech, ale o palici, i SD umi jezdit pomalu. Motor ma 88kw, ale kroutaku tri prdele, srovnavat D a SD je mimo.

1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 12:29 | Nahoru | #10
FZ1 a lineární průběh výkonu ? Nevím do 8000 to je mrtvola a pak to letí strašně a to se mi na tom vůbec nelíbí. Na speedovi se nejdřív projeď nesedne to každému.. Já ho hrozně chtěl, ale prostě při jízdě mi to nesedlo. Souhlasím s Kubou vem 990 SD je to luxusní bajk a nechtít vyloženě itala tak u něj taky skončím. Pak jedině Italské Tuono, ale rotax taky nesedne všem a už je třeba něco trochu umět. Co velkej "Hornet" myslím tím CB1000R? Tuono není hnusný nýbrž jeho vzhled je kontroverzní ... A ten kdo tu psal že motor s tuona a se SD je stejný tak se dost plete.. Ty motorky jsou úplně jiný a jediné v čem jsou možná podobné tak že mají velkej potenciál na okruhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 12:39 | Nahoru | #11
Skresa> Právě já nepsal, že ty motory jsou stejný, ale že si to myslím...myslel jsem, že v obou motorkách je základem stejný rotax, ale nevím to, rád se nechám poučit

Naposledy editováno 14.09.2015 12:40:20

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 12:43 | Nahoru | #12
No já pojezdil více motorek , dnes sedlám B kinga. A musím říct , že 4 vál není nuda , ten motor se prostě povedl. A když opravdu zatáhneš tak máš co dělat abys neuletěl .

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 13:06 | Nahoru | #13
Jestli naháče a lineár tak jedině FZS 1000
A nebo klasiku ..GSX 1400 nebo FJR 1300 popř CB 1300.
Na starým dobrým " keplovi" Fazerovi se dá kochat i jet palbu,a ještě ti pak po nějakým roce zbyde nějaká korunka.
Ale zapomeň že tyhle moto budou ovladatelný jako šestky.
A nebo nějakej dvouvál ,takže ...zas je to na tobě aby jsi si vybral co ti sedí.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 13:11 | Nahoru | #14
Ty tvy vyjezdy ze zatacek bude nejlepe zvladat 2V, mozna 3V, nebo nejakej velkoobjemovej 4V

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 13:11 | Nahoru | #15
Chlapi díky za rady. Jak jsem psal, po jedné sezoně, co se motám okolo motorek, prostě ještě nemám ten rozhled a znalosti. SD jsem úplně zatratil s tím, že bych se na tom trápil a zrovna je to možná motorka pro mě. Tripla jsem nesedlal a tak se mi líbí "co o něm čtu" a vzhled. CB1000R by asi taky šla. Trochu zamrzí, že má 92kW, když ve starším FZ1N jich je 110. A právě FZ1 jsem považoval za silnější variantu na téma motoru z hornetu

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 13:20 | Nahoru | #16
ty uz mas vybrano jen to potrebujes potrvdit, co?

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 13:45 | Nahoru | #17
Jak už tu někdo psal, CB1000R nebo Z1000. Anebo jestli chceš podlitra, tak Z800.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 13:46 | Nahoru | #18
začátečníku, není to o KW.
Kdysi jsem taky začínal, ale na slabším stroji než hornet. Jezdil jsem sezonu na gsf600n (57KW), slabá to motorka, když tě ve 200kmh předjíždí obyčejný kombík bmw. Přesedlal jsem tedy o málo silnější motocykl. Pořád plnej, to se počítá a ještě zrovna na motorce, která moc nejede. RSV1000mille opravdu moc nejede.
Jestli se ti podaří dojít k duševnímu klidu, dojdeš k tomu, že to opravdu o výkonu a trhání rychlostních rekordů není. Budu držet palce.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 13:51 | Nahoru | #19
Neviem no, mne to pripadá, že chceš od naháča SS výkony a to na naháči nepôjde.
Pokiaľ sa často a rád naháňaš za SS, prečo nejdeš do SS?
Keď aj 600vka, bude to niekde inde ako teraz hornet.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 14:47 | Nahoru | #20
Nene, vybráno nemám. Spíš jsem našel v té FZ1N něco, co má kW, je to nahatý, pěkný, není to velký, je to akorát v mý cenový představě a snad to má dávkovatelnej výkon. Je to spíš představa toho, co hledám, než jasná volba.

Nechci říct, že se na Hornetu nudím, že ho mám zvládlého, nebo jsem extra talent a střelec. Nic z toho. Dostal jsem se do bodu, kdy si už umím jízdu fakt užít, vím, co je zábavný a umím to tak nějak provést, ale bohužel se objevují už okamžiky, kdy cítím, že je to málo. Nejsem momentálně extra tlačenej penězma a chci si udělat radost. Za rok třeba bude "potřeba" silnější motorky větší a nebudou love :) Hele já chápu, že tohle téma se tu řeší každou chvíli a tak už máte lidi rozškatulkovaný a principiálně může bejt někdo nasranej, že zas zelenáč chce litra, já to chápu. Sonduju, vyzvídám, zjišťuju.

K těm SS - jel jsem pár minut na R6 2004 a bylo hrozný se na to poskládat (178cm 98kg a nejsem tlustej), vizuálně pěkný, tupej spodek, supr vršek, ale asi to není to, co hledám. Obratnej jsem si na tom nepřipadal. Mimochodem, nejvíc jsem na Hornetu jel 210 a 3x 200km/h, abych si to jako zkusil. Max rychlosti mě nelákají, ani nevyhledávám dlouhé rovné úseky, spíš mě baví akcelerace a zatáčky. Takže úplně SS výkony nehledám.

Naposledy editováno 14.09.2015 14:51:46

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 14:50 | Nahoru | #21
popremyslej, jestli nechces zmenit koncepci motoru z 4V

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 14:56 | Nahoru | #22
Pročtu témata 2V vs. 4V, ať se tu neptam na blbosti. Základ asi vím, ale pročtu.

Naposledy editováno 14.09.2015 14:56:57

1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 15:47 | Nahoru | #23
A koukal jsi třeba po Raptoru, samozřejmě v litru nebo Hondě X11?

(reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 15:57 | Nahoru | #24
pospit> Aha tak pokud si to myslel po technické stránce tak máš pravdu to se omlouvám. Ale jinak každá motorka se chová jinak.. A jak tu píšou kluci jde vidět že jsi začátečník.. Fz1 má sice 110kw, ale podvozek není žádná hitparáda.. Neměl jsem na tom ani s poloviny takovou jistotu jako na Tuonu. FZ1 se tu prodávala nedávno na podvozku od Ohlinse tu bych ti doporučil všemi deseti, ale jinak FZ1 není kde jak dokonalá motorka. Přece jen je už skoro 10 stará a změny skoro žádné. FZ bych řadil až na samotný konec všech motorek které se tu vypsaly. Ten speed je na výjezdech dost slušnej vzhledem k motorku, který jede prostě furt. Toho speeda zkus a pokud si můžeš dovolit nový model 2011+ tak neváhej. On je speed na takovéhle blbosti dělanej.. Jízda po zadním, bokem, po předním a prostě zatáčky. Na okruh to s ním moc není (ikdyž Sršeň na něm prý dal Brno za 2:16) ale na silnici bude fajn. To stejný Tuono a nebo SD.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 16:06 | Nahoru | #25

Orličan píše: A koukal jsi třeba po Raptoru, samozřejmě v litru nebo Hondě X11?



myslis ze bude X11 ten pravej kandidat na lehkost a obratnost v zatackach?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 16:34 | Nahoru | #26
dejf.> Nic o tom, že by dennodenně lítal okruh tu nečtu. V provozu nevidím problém. Váhu pozná hlavně na místě a v utažených vracečkách, výkonu má na rozdávání. Je to jen alternativa. Jinak bych to viděl asi nejvíc na tu Z 1000 dle požadavků.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 16:59 | Nahoru | #27
Mě napadá Zed 1000 s 94kw

(reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 17:18 | Nahoru | #28

Orličan píše: dejf.> Nic o tom, že by dennodenně lítal okruh tu nečtu. V provozu nevidím problém. Váhu pozná hlavně na místě a v utažených vracečkách, výkonu má na rozdávání. Je to jen alternativa. Jinak bych to viděl asi nejvíc na tu Z 1000 dle požadavků.



pise, ze se mu libi lehkost a ovladatelnost horneta, ale ze by neco silnejsiho. Tudiz je X11 mimo. Videl bych to FZ1, Z1000 apod...Speed triple bude asi ideal na to, co popisuje, nicmene by musel trochu zvysit naklady na kup, pac si ta mrcha drzi dost cenu

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 17:28 | Nahoru | #29
Zůstaň u Hondy. CB1000R a nebo (doporučuji) CB1300.Ta je těžká jen na stojánku, jinak je jako pírko.

Kam dál z Horneta - klasika :o)

14.9.2015 v 17:39 | Nahoru | #30
CB1300
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet ShihTzu 5 Dnes v 12:44 FILODENDRON
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet pidivr20 6 20.10.2024 v 15:15 amirinda
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet jacobhornet 5 17.10.2024 v 16:17 granylator
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 5 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7


TOPlist