globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pálení pojistek GSX-R 750
23.8.2015 v 09:40
.

Naposledy editováno 22.09.2015 16:43:20

1 reakcí na tento příspěvek Pálení pojistek GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2015 v 14:06 | Nahoru | #1
Zkrat někde za pojistkou, buď v regulátoru, nebo na vedení k němu. Možná prodřené dráty. Vyrob si ze spálené pojistky, dvou kousků drátu a žárovky 12V/5W (nemáš-li trafopájku, jistě u někoho v okolí seženeš) improvizovanou zkoušečku, tu nasaď místo pojistky (méně pohodlné - hrot žárovkové zkoušečky píchnout na jeden kontakt pojistkového pouzdra, do krokodýlku heftnout malý hřebíček a ten píchnout do druhého kontaktu), v případě zkratu se žárovka naplno rozsvítí. Pak jdi po drátech od relátka starteru (je na něm ona hlavní pojistka), pohybuj s nimi a ve chvíli, kdy žárovka zhasne, nebo zabliká, našels místo, kde zkrat vzniká.
Pakliže zkrat nepomine, rozpoj konektory regulátoru (jsou dva, přes jeden jdou tři žluté dráty, druhý je dvoupólový s dvojicí červených (+ na hlavní pojistku) a zelených ( - na kostru) drátů a když zkrat zmizí, je regulátor vadný. Pro úplnost (zde spíše zajímavost, oprava je stejně prakticky nemožná) - měření třífázového zkratového regulátoru. Bude-li regler vadný, kup R106-1, sundej konektorová tělesa z vývodů původního regleru, na vývody nového nakrimpuj fastony (musejí to být ty s pojistným jazýčkem) a nacvakej je do původních konektorových těles.
Na pořadí žlutých drátů nezáleží, červený povede na červený (+ na hlavní pojistku a odtud na (+) baterky) a černý na zelené (kostra). Nezaměnit červený a černý drát, vznikl by tak zkrat přes diody usměrňovače (viz schéma regulátoru v odkazu na měření). Nepřesahuje-li výkon alternátoru 350, s rezervou 320W, postačí i R90.

(reakce na) Pálení pojistek GSX-R 750

23.8.2015 v 17:57 | Nahoru | #2
J.M.K.> díky za radu a návod zkusím to proměřit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist