Téma: Co říkáte na tento inzerát ?
13.8.2015 v 11:26
http://www.motorkari...-cbf-125-822353.html
Co říkáte na tento inzerát ? Je to 2. majitel najeto jen 9500 km a ta cena ? Jen 35 000 ,- ? Věřili by jste tomu ?
Díky za rady.
Co říkáte na tento inzerát ? Je to 2. majitel najeto jen 9500 km a ta cena ? Jen 35 000 ,- ? Věřili by jste tomu ?
Díky za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tento inzerát ?
Jsou tu i lidé kteří věří, že o jejich motorky mají zájem lidi z Estonska, a že je cajk jim poslat moto oproti skenu z banky, tak proč nevěřit tomuto inzerátu? Třeba chce jen brzo prodat. Nebo tam dojedeš a bude to naleštěná bída, z fotek těžko soutit.
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tento inzerát ?
moto jeté ženou teda alespon prodává...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tento inzerát ?
panTerek píše: Jsou tu i lidé kteří věří, že o jejich motorky mají zájem lidi z Estonska, a že je cajk jim poslat moto oproti skenu z banky, tak proč nevěřit tomuto inzerátu? Třeba chce jen brzo prodat. Nebo tam dojedeš a bude to naleštěná bída, z fotek těžko soutit.
takhle končí motorkářská kariéra. Kopíš si Hondu a zhnusí tě to po zbytek života1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tento inzerát ?
ja1 píše: moto jeté ženou teda alespon prodává...
Po zkušenostech s první moto
Jeté ženou = zanedbaná údržba a servisována kamarádem kutilem
Naposledy editováno 13.08.2015 13:17:52
Tieto CBFky sa u nás dajú kúpiť od 800€ (cirka 22t Kč) v celkom slušnom stave. Momentálne hľadám motorku pre mladú, tak som sa bol na pár kúskov pozrieť. Väčšinou sú tie lacnejšie otrieskané z jednej strany...
Cena je 35t teda reálna. Dizajn je vec vkusu, pre mňa je to kus hondy se vším-všudy
Cena je 35t teda reálna. Dizajn je vec vkusu, pre mňa je to kus hondy se vším-všudy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tento inzerát ?
kubacech píše: Po zkušenostech s první moto
Jeté ženou = zanedbaná údržba a servisována kamarádem kutilem
tak záleží co kutil servisoval....motorku asi nee
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tento inzerát ?
se nediv když se na motorku dostal jen když měla majitelka své dny.... celej nasr....j pak měl asi víc síly
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tento inzerát ?
Ahoj Kubo,jak jsi zjistil,že byla tvoje bývalá motorka servisována kamarádem kutilem ?
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tento inzerát ?
No,Kubo,spíš jsem chtěl vědět,jak jsi došel na toho kamaráda kutila.
Ale abych uvedl věci na pravou míru.Motorku (Suzuki GS 500 E) ti prodávala před třemi lety moje manželka a já ji tenkrát zastupoval.Byla vždy servisována v oficiálním servisu a o žádném kutilovi nevím,teda pokud jsi tím nemyslel mě.Na motorce jezdila necelé dvě sezóny.Když jsem ji kupoval,tak byla v žalostném stavu a dlouho jsem přemýšlel,jestli ji vůbec brát.Řešil jsem dilema,jestli koupit starou vraždu za pár šupek a dát ji do kupy a nebo připlatit nějakých 10-15 tisíc a mít lepší kousek.
Nakonec jsem se rozhodl pro první možnost (na tenhle typ je pořád spousta náhrad.dílů i v bazaru a prodejce byl jen 3 km od nás) a udělal jsem blbost.
Byla levná (23 000 Kč),ale při zkušební jízdě jela sotva 120 (údajně restrikce ),řvala jak tur (vykuchaný výfuk ze srada) a místo těsnění napatlaný červený silikon.
Udělal jsem základní údržbu(olej,svíčky,filtr a vyměnil přední destičky) a poslal ji do servisu.Borec si s ní hrál tři dny (ventily,nový karburátor,oprava strženého závitu atd.).Nasypal jsem mu 12 000 Kč a motorka už konečně jela (180 km/h).
Máš pravdu v tom,že některé šrouby byly tak zarvané,že když jsem chtěl alespoň očistit primární kolečko od bordelu,tak jsem to vzdal,protože bych šrouby asi odrovnal.Motorka fungovala,ale časem začala jezdit jen na jeden válec(vadný snímač polohy klik.hřídele) a mě už došla trpělivost.Tak jsme se rozhodli,že ji prodáme.Prodával jsem ji za 21 000 Kč (nejlevnější nabídka v té době) s tím,že jsem ochoten ještě slevit.
Celým tímhle dlouhým povídáním chci říct,že na údržbu jsem nekašlal,pravidelně čistil řetězovku,měnil a kontroloval olej aj.Bohužel se na ní vyřádila skupina opravdových kutilů (popsaný již druhý techničák) a já už jsem neměl síly a ani chuť po nich opravovat další věci.
Původně jsem nechtěl vůbec reagovat a zasírat toto vlákno (tím se tázajícímu omlouvám),ale naštvaly mě poznámky o kamarádovi kutilovi,který majitelce przní motorku a to jen v době,kdy neprzní zrovna ji.Tak to je tak asi všechno
Doufám,že máš s novou motorkou miň starostí a užíváš si to.Přeju spoustu bezpečných kilometrů a měj se.
Ale abych uvedl věci na pravou míru.Motorku (Suzuki GS 500 E) ti prodávala před třemi lety moje manželka a já ji tenkrát zastupoval.Byla vždy servisována v oficiálním servisu a o žádném kutilovi nevím,teda pokud jsi tím nemyslel mě.Na motorce jezdila necelé dvě sezóny.Když jsem ji kupoval,tak byla v žalostném stavu a dlouho jsem přemýšlel,jestli ji vůbec brát.Řešil jsem dilema,jestli koupit starou vraždu za pár šupek a dát ji do kupy a nebo připlatit nějakých 10-15 tisíc a mít lepší kousek.
Nakonec jsem se rozhodl pro první možnost (na tenhle typ je pořád spousta náhrad.dílů i v bazaru a prodejce byl jen 3 km od nás) a udělal jsem blbost.
Byla levná (23 000 Kč),ale při zkušební jízdě jela sotva 120 (údajně restrikce ),řvala jak tur (vykuchaný výfuk ze srada) a místo těsnění napatlaný červený silikon.
Udělal jsem základní údržbu(olej,svíčky,filtr a vyměnil přední destičky) a poslal ji do servisu.Borec si s ní hrál tři dny (ventily,nový karburátor,oprava strženého závitu atd.).Nasypal jsem mu 12 000 Kč a motorka už konečně jela (180 km/h).
Máš pravdu v tom,že některé šrouby byly tak zarvané,že když jsem chtěl alespoň očistit primární kolečko od bordelu,tak jsem to vzdal,protože bych šrouby asi odrovnal.Motorka fungovala,ale časem začala jezdit jen na jeden válec(vadný snímač polohy klik.hřídele) a mě už došla trpělivost.Tak jsme se rozhodli,že ji prodáme.Prodával jsem ji za 21 000 Kč (nejlevnější nabídka v té době) s tím,že jsem ochoten ještě slevit.
Celým tímhle dlouhým povídáním chci říct,že na údržbu jsem nekašlal,pravidelně čistil řetězovku,měnil a kontroloval olej aj.Bohužel se na ní vyřádila skupina opravdových kutilů (popsaný již druhý techničák) a já už jsem neměl síly a ani chuť po nich opravovat další věci.
Původně jsem nechtěl vůbec reagovat a zasírat toto vlákno (tím se tázajícímu omlouvám),ale naštvaly mě poznámky o kamarádovi kutilovi,který majitelce przní motorku a to jen v době,kdy neprzní zrovna ji.Tak to je tak asi všechno
Doufám,že máš s novou motorkou miň starostí a užíváš si to.Přeju spoustu bezpečných kilometrů a měj se.
change.> Určitě jsem nechtěl nijak tvou ženu nebo tebe urazit a pokud se vás to nějak dotklo tak se omlouvám.
Jak jsem k tomu došel.
Už cestou od vás domu začal chcát olej z pod ventilového víka, ale říkal jsem si koupil jsem starou vránu a to není nic s čím bych si neporadil... Doma když jsem chtěl dotáhnout těsnění jsem zjistil, že to nejde protože tam je stržený závit. To jsem opravil nějak provizorně a prvních pár měsíců kdy jsem se bál to vytočit to drželo.
Furt se tomu nechtělo moc zatáčet.
Potom jsem na mokré trávě zjistil, že je skoro zablokované přední kolo. Po rozebrání třmenu jsem objevil prachovky přilepené snad sekunďákem, který samozřejmě zatvrdnul i na pístcích.
Převrtaný stržený závit na šteftu olejového filtru z M6 na M5 taky napovídal na kutila co vše rve jako hovado.
Když jsem potom chtěl zkontrolovat ventilové vůle, zjistil jsem že na jednom není vůbec žádná. Navíc během sundávání ventilového víka mi 2 ze zbylých 3 šroubů šly ven i se závitem.
Nechal jsem je proto převložkovat a při montáži zjistil že i v hlavě je 5 z 8 šroubů stržených. Ze zbylých 3 byla na 2 už ta vložka o které asi píšeš.
Na karburátoru byly přehozené plovákové misky.
Z toho jsem usoudil, že buď byl předešlý majitel kutil hovado a vy zanedbali servis když jste toto neobjevili, nebo si to hovado, co to tak utáhlo, ty nebo tvůj kamarád servisák.
O autorizovaných servisech se raději vyjadřovat nebudu, osobně zkušenost nemám, ale z doslechu bych k nim motorku asi nedal.
Ještě jsem na tom dělal hromadu dalších oprav. Poté to prodal s pocitem, že už je snad ok
Pak jsem měl zase štěstí na stroj co bylo potřeba po chvilce trochu opravit, ale naštěstí na něm bylo vše v původním stavu a nestržené
Jak jsem k tomu došel.
Už cestou od vás domu začal chcát olej z pod ventilového víka, ale říkal jsem si koupil jsem starou vránu a to není nic s čím bych si neporadil... Doma když jsem chtěl dotáhnout těsnění jsem zjistil, že to nejde protože tam je stržený závit. To jsem opravil nějak provizorně a prvních pár měsíců kdy jsem se bál to vytočit to drželo.
Furt se tomu nechtělo moc zatáčet.
Potom jsem na mokré trávě zjistil, že je skoro zablokované přední kolo. Po rozebrání třmenu jsem objevil prachovky přilepené snad sekunďákem, který samozřejmě zatvrdnul i na pístcích.
Převrtaný stržený závit na šteftu olejového filtru z M6 na M5 taky napovídal na kutila co vše rve jako hovado.
Když jsem potom chtěl zkontrolovat ventilové vůle, zjistil jsem že na jednom není vůbec žádná. Navíc během sundávání ventilového víka mi 2 ze zbylých 3 šroubů šly ven i se závitem.
Nechal jsem je proto převložkovat a při montáži zjistil že i v hlavě je 5 z 8 šroubů stržených. Ze zbylých 3 byla na 2 už ta vložka o které asi píšeš.
Na karburátoru byly přehozené plovákové misky.
Z toho jsem usoudil, že buď byl předešlý majitel kutil hovado a vy zanedbali servis když jste toto neobjevili, nebo si to hovado, co to tak utáhlo, ty nebo tvůj kamarád servisák.
O autorizovaných servisech se raději vyjadřovat nebudu, osobně zkušenost nemám, ale z doslechu bych k nim motorku asi nedal.
Ještě jsem na tom dělal hromadu dalších oprav. Poté to prodal s pocitem, že už je snad ok
Pak jsem měl zase štěstí na stroj co bylo potřeba po chvilce trochu opravit, ale naštěstí na něm bylo vše v původním stavu a nestržené
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cbf 125 kmitání řidítek při p... Honda CBF 125 | jirka1724 | 5 | 22.8.2024 v 08:51 Krautkopf |
rada Honda CBF 125 | Terka_Chars | 11 | 16.6.2024 v 18:20 __RomFox__ |
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 | lukomil | 30 | 19.4.2024 v 14:09 rg250 |
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 | Wiwien | 5 | 13.3.2024 v 10:43 fzr |
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 | Leee | 1 | 20.12.2023 v 20:36 jardad |