hledám poctivý servis pro svojí Suzuki GSX 1100G – je starší a tím i poruchová, nicméně jsem do ni již tolik investoval, že prodávat ji se nevyplatí a hlavně se mi stále moc líbí. Motorku jsem měl již v několika servisech a poté stačilo ujet např. 200km aby se objevila nová vada, většinou drobná kterou si myslím, že šlo odhalit. Na co nejvíce trpí je zanášení palivového filtru díky rezavé nádrži a kardanová hřídel (již mi 2x praskla po každé na jiném místě) Hledám tedy touto cestou kvalitní a poctivý servis nejlépe v Praze kde mi pomohu, abych si konečně vychutnal sezónu bez různých závad, které mne nechají trčet někde na okresce.
Předem Vám děkuji za rady a zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g
nepises jak moc to mas stary to mas ani ty zavady co se daly odhalit, takze tezko hodnotit jestli ti natom nekdo delal ci nedelal neco poctive.
Ja stary motorky delam, nemam stim problem, ale proste jako majitel musis pocitat stim ze je mozny ze se neco vysere. Ale kdyz to dopredu nastavis tak ze hledas poctivej servis pak to vypada ze ty predtim byly nepoctivy, tak nepocitej ze se ti do ty stary vrany nekdo supem pozene, ocekavajic ze ho zdrbnes na netu .
To ber jen jako nazor z druhy strany ponku.
1 reakcí na tento příspěvek Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g
chápu Tvuj postoj, nicméně v jednom servisu jsem prodělal cca 4 opravy, než mi zjistili že když po delší jízdě zatáhnu za plyn a motorka mi chcípne že za to může bordel v nádrží, který brání plnému průtoku benzínu. Já jsme laik, tak tomu nerozumim, nicméně hledali všude i v elektrice. V dalším servise jsem si nechal prohlédnout kardanovou hřídel, protože mi již jednou praskla a poté co jsem odjížděl ze servisu tak se mi na 15km, vysypal kardan u motorové části, bloknul se tam a rozbil i ozubení uvniřř a ještě vyjel z ochranného pouzdra (sorry za termíny, jsem laik). V dalším servise jsem si nechal vyčistit nádrž, kdy pán řekl že je vše Ok a po 50km mi motorka opět chcípla - zanesená. Poté jsem zkoušel vesnické servisy kde prozměnu mi zapomněli nandat drát na tachometr a otáčkoměr, nefungovali mi světla apod. No a poslední servis kde jsem byl, tak mi motorku seřídili tak, že na volnoběh mi chcípá, nemá dostatečný tah - když jsem pánovi volal, tak mi řekl že je to stará motorka a hlavně že se na cicích motorkách neprojíždí. takže nemohl vyzkoušet!!! Zaměrně jak vidíš, tak zde ani v topicu, žádný servis ani konkrétní jména neuvádím.. Jen asi hledám fandu, který motorku poctivě rozebere, vědom si častých neřestí u motorek tohoto typu, vyřeší nádrž a motorku dále projede, ayb zjistil zda je vše odladěné a nikde mne nenechá kvuly kravině.
P.S: naposledy jak mi prasknul ten kardan, tak to bylo o hubu, protože jsem předjížděl - octl se v protisměru a do toho prásk a bloklé zadní kolo - takže aby mi dotyčný pohlídal i případně takové průsery, které mne mohou ohrozit na životě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g
ST-M píše: Nebo stačí mezi nádrž a karby dát filtr a pravidelně kontrolovat a měnit...
JJ, dokonce filtr tam mam, ale neni komfortní po xx kiloemtrech zastavit, rozebrat kapotu, vše vyčistit a jet dál. To pak neni jízda, ale spíše opruz. Asi si dovedeš představit, když jedeš s holkou a tohle budeš řešit 4x během vyjíždky.
No to se dá pochopit, nevím jak má tvoje motorka kapoty (hoď sem fotky), ale dá se to obskočit tím, že dáš delší hadičku od nádrže tak, abys měl "po ruce" filtr a mohl ho zkontrolovat a případně vyměnit...
Pokud ten filtr vydrží do zacpání jen pár kilometrů, je potřeba IHNED pořádně vyprat nádrž... Sundat nádrž, nalít trochu benzínu, nasypat matičky (před i po praní spočítat) a třást a třást a třást, pak vysypat a vylít bordel, propláchnout a tak několikrát dokola... dokud toto nebude, málokdo ti solidně seřídí karburátory...
Někdo nechává nádrž vylít kaučukem, někdo epoxidem atd. já teda vím o dvou nádržích, kterým "vylívání" jen ublížilo.
Podle mě pořádně vyprat nádrž, ale fakt pořádně... pak bude stačit párkrát za sezonu vyměnit palivový filtr a máš pokoj.
Filtr stačí TENTO
Nedavno jsem tu mel TA kterej prej obcas zacuka, zakaznikovi to udelalo prej pri ceste ke me. Ja natom najezdil 110 km a jelo to jak vino.
Stim kardanem tezko rict, netusim co ti natom delali, je divny ze se to vysype kdyz odjede od tebe.
Pokud sis nechal vycistit palivovej system a von nejni cistej tak to reklamuj.
JInak mas asi vorezlou nadrz pokud to dela i po cisteni a nic jinyho nez nejaka povrchova uprava uvnitr ti nepomuze.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki vzduch olej 1100 nejede do 3tis [1, 2] Suzuki GSX 1100 G | Dolík.... | 31 | 26.7.2022 v 15:13 Kudla |
Přístup k baterce Suzuki GSX 1100 G | MEDVÍD | 3 | 28.5.2022 v 17:33 udinar |
Padáky Suzuki GSX 1100 G Suzuki GSX 1100 G | juragsx | 14 | 12.4.2020 v 06:59 HlavaXBR |
Ochotný domácí kutil či mechanik v ... [1, 2] Suzuki GSX 1400, Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX-R 750, ... | Tomas463 | 40 | 11.7.2018 v 21:09 Julip |
Motorka se při rozjezdu zadušuje Suzuki GSX 1100 G | Přemek-GSX | 2 | 30.7.2017 v 09:44 kuzmič |