Nakupuje někdo u firmy Radeva Olomouc?7.7. jsem u nich objednal a předem zaplatil olej s filtrem a po týdnu bez odezvy jsem tam zavolal kde je problém. Pan Vařeka mi řekl, že se mu někdo nahackoval na stránky a že mou objednávku nevidí v systému. A mnou objednávaný olej stejně neměl tak jsme se domluvili, že mi peníze pošle zpátky, ale ani po 2 urgencích mi peníze stále nepřišly a už jsou to 3 týdny co jsem s ním hovořil naposledy. Poradíte co teď?
Naposledy editováno 03.08.2015 14:20:43
1 reakcí na tento příspěvek Nepoctivý prodejce radeva MOTO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepoctivý prodejce radeva MOTO
1 reakcí na tento příspěvek Nepoctivý prodejce radeva MOTO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepoctivý prodejce radeva MOTO
Naposledy editováno 03.08.2015 15:14:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepoctivý prodejce radeva MOTO
rybíz5 píše: Proto neposílám peníze předem ale beru dobírkou
Když tě bude chtít někdo obrat, žádná dobírka ti nepomůže, páč do balíku stejně nevidíš. Akorát se musí trošku víc nadřít a poslat aspoň šutr.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepoctivý prodejce radeva MOTO
Danny350 píše: Když tě bude chtít někdo obrat, žádná dobírka ti nepomůže, páč do balíku stejně nevidíš. Akorát se musí trošku víc nadřít a poslat aspoň šutr.
Rozdíl v tom je velký.
Když někomu zašlu peníze dopředu a od mi poté nepošle zboží a ani peníze a bude říkat, že nemá, tak se jedná čistě o občanskoprávní spor. Musím se tedy s ním soudit. Protože prokázat mu přímo úmysl, že zboží nechtěl nikdy dodat je sci-fi. Prostě jen špatný podnikatelský plán.
V případě, že mi ale přijde cihla, tak toto jednání má již znaky trestného činu či minimálně přestupku. Pokud ihned podám trestní oznámení, tak PČR zablokuje výplatu peněz z dobírky, takže o ně nepřijdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepoctivý prodejce radeva MOTO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nepoctivý prodejce radeva MOTO
AndělČK píše: Rozdíl v tom je velký.
Když někomu zašlu peníze dopředu a od mi poté nepošle zboží a ani peníze a bude říkat, že nemá, tak se jedná čistě o občanskoprávní spor. Musím se tedy s ním soudit. Protože prokázat mu přímo úmysl, že zboží nechtěl nikdy dodat je sci-fi. Prostě jen špatný podnikatelský plán.
V případě, že mi ale přijde cihla, tak toto jednání má již znaky trestného činu či minimálně přestupku. Pokud ihned podám trestní oznámení, takPČR zablokuje výplatu peněz z dobírky, takže o ně nepřijdu.
PČR nic nezablokuje, vlastní zkušenost
Číkus píše: AndělČK> PČR může zablokovat vyplacení dobírky bez rozhodnutí soudu? To doufám ne.
A dokonce si představ, že policie může zablokovat bankovní účet. A to nemusí být proti tobě ani ještě vedeno trestní řízení.
A dokonce PČR ti může zablokovat účet na Motorkari.cz
oldbajker píše: [/b]
PČR nic nezablokuje, vlastní zkušenost
PČR na to pravomoce má, pokud se jedná o trestný čin. (škoda větší než 5tis a sčítá se, takže stačí když podvede více lidí a těch 5tis přesáhne hned).
Je ale jesné, že ne vždy PČR funguje 100%.
Mě zablokování dobírky zachránilo 13tis Kč.
AndělČK píše: Rozdíl v tom je velký.
Když někomu zašlu peníze dopředu a od mi poté nepošle zboží a ani peníze a bude říkat, že nemá, tak se jedná čistě o občanskoprávní spor. Musím se tedy s ním soudit. Protože prokázat mu přímo úmysl, že zboží nechtěl nikdy dodat je sci-fi. Prostě jen špatný podnikatelský plán.
V případě, že mi ale přijde cihla, tak toto jednání má již znaky trestného činu či minimálně přestupku. Pokud ihned podám trestní oznámení, tak PČR zablokuje výplatu peněz z dobírky, takže o ně nepřijdu.
Rozdíl je taky v tom, že přijatou platbu a neodeslané zboží lze celkem jednoduše prokázat, kdežto nevím úplně přesně jak prokážeš, že v balíku opravdu byl šutr místo telefonu...
1 reakcí na tento příspěvek Nepoctivý prodejce radeva MOTO
mirza píše: Mě jednou dodali jiné zboží než jsem si objednal. Jednalo se sice o stejnej tip zboží ale jinou značku s cenou asi o 30% nižší , ale dobírka zůstala jako za původní zboží. Ale peníze mi vrátili akorát jsem jim musel zavést osobně, ale mám to kousek tak to nevadilo. Jenom mě to naštvalo a zdrželo.
Mám opačnou zkušenost, objednal jsem si holící strojek a přišel mi o třídu lepší typ s cenou vyšší asi o 25% za cenu toho levnějšího. No nereklamoval jsem to
I my jsme na shopu párkrát poslali zákazníkovi lepší zboží za původní cenu páč třeba zrovna ten typ nebyl nebo na dlouhé objednání. Je to všechno o přístupu, zda chceš zákazníkovi vyhovět i za cenu nižšího či nulového zisku, nebo ho chceš naopak okrást...