Nemá někdo nějákýho šikovnýho týpka v oblasti Humpolce který by byl ochoten na to mrknou ?
V Yamaze (Ymoto.cz) mi řekli 30000 GO. A to mi příde hodně.
Popř. co jiného by to mohlo být? Jinak moto když stojí tak motor mi příde normální...Pouze za jízdy drnčí. Od té doby co se to stalo má najeto asi 50 km a nic víc se s tím už nestalo.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Motoru XT 125
BagoBorec píše: Já absolutně nechápu jak tady můžete takhle střílet ceny oprav.To to věštíte z koule, nebo co?
Může to bejt od banality typu připečenejch kroužků a nepoškozenýho válce - oprava do 2000 včetně těsnění až po kliku, ojku, píst, vačku a ventily na výměnu, kde se klidně na 20tis dostanete.
Dokud to někdo nerozdělá tak o tom můžete tak akorát polemizovat...
Presne tohle jsem psal v prvnim prispevku, ze zjistit co tomu je znamena otevrit motor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Motoru XT 125
U těch dvoutaktů typu DT a podobně, kde se tyhle opravy udělaj jednou za x let a na nic jinýho tam skoro není potřeba šahat se to klidně jako GO dá označit.U ostrý dvácy je to samozřejmě spíš "údržba".
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek GO Motoru XT 125
Mladej tady plete GO a výměnu samotnýho pístu, ještě ktomu srovnává 2T a 4T. Taky měl dobrej dotaz jestli se to nespraví samo.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Nemá cenu se sním hádat. Dokud to někdo nerozdělá, tak stjně nezjistí co tomu je.
Promiň že s tím nemám takový zkušenosti jako ty. A nehrabu se v motorkách od mala. Olej tam byl ale prostě nebyl v ryskách. A v tom případě pokud jsem to přidřel tak nevím co všechno je v prdeli. Motor půlit nebudu jsem na to levej a už jen rozdělat ten plast pod nádrží na seštelování ventilů je práce na dlouho natož vyndat celej motor. Chtěl jsem jen poradit co se tomu mohlo stát když to chvíli jezdilo "bez oleje" a kolik to tak může stát a že mi příde blbost když napíšu do ymota.cz že mám přidřený nejspíš Xtéčko a oni mi napíšou za GO chceme 30 tisíc. Kdyby napsali něco trošičku rozsáhlejšího asi by jim ruka od klávesnice upadla. Byl jsem tam nedávno pro obímku a stejnak tam dělaj hovno...
1 reakcí na tento příspěvek GO Motoru XT 125
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X | xt125x2008 | 28 | 7.5.2024 v 18:37 _Justo_ |
Yamaha XT 125R Yamaha XT 125R | jkrasty | 6 | 6.5.2024 v 21:55 Kohlstein |
Yamaha XT125 seřízení karburátoru Yamaha XT 125R | Fregy | 5 | 31.1.2024 v 16:11 alkajda |
Teče benzín Yamaha XT 125R | s_laburda | 6 | 8.9.2023 v 16:26 PajdaXJR |
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E | Aposhtol | 4 | 8.8.2023 v 19:31 krokoš |