kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: blackbiker> a nějaká srovnávačka mezi SF a SD? Že to letí za plynem sem viděl jak si jel předemnou od Frennkyho
Moje osobní zkušenost a pohled na věc je asi taková.
SF krásná motorka se kterou jsem zažil dost srandy, ale postupem času zjistil, že pro mně není vhodná na jízdu jinou než na okruhu. Příliš tvrdá na naše super kvalitní silnice, naprosto nevhodná na cestování a jízdu ve dvou . Jednoduše řečeno přestala mně na běžných komunikacích bavit jízda na ní.
SD je pravý opak, protože jeho podvozek nemá problém s horším povrchem na našich silnicích, posez je naprosto parádní a nedělá mi větší problém ujet třeba přes 500 km za den což u SF bylo nemyslitelné. Na okruhu právě díky měkčímu podvozku trochu ztrácí, ale na to moje občasný šudlání to nevadí. Brzdy mají oba stroje excelentní a co se týká použitelnosti rozsahu otáček, tak tam SD vítězí na plné čáře, už nevím co je utrpení, když jedu přes město. Za necelý rok mám najeto přes 13 tis. km a neměl jsem s ním žádný problém. Užívám si ho a o návratu k SF nemůže být řeč.
Naposledy editováno 25.07.2015 13:43:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Teď by mě ještě zajímalo takovýhle reálný srovnání s Tuonem V4 a Monsterem 1200,páč to sou podle mě 3 nejlepší naháče dneška....
Kolik ujedeš na nádrž?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: blackbiker> Hmmm,jako bych to tušil,už když sem seděl na tom polepenym od Dunlopu,co se tu někde mihnul.Kámoš ho pomáhal zajíždět a já se nesvez,páč sem zrovna mírně požil
Teď by mě ještě zajímalo takovýhle reálný srovnání s Tuonem V4 a Monsterem 1200,páč to sou podle mě 3 nejlepší naháče dneška....
Kolik ujedeš na nádrž?
Má to 17 litrovou bandasku. Ze zvědavosti jsem to vyzkoušel a byl překvapen nájezdem přes 300 km, ale byla to velká kochačka. Zlatý střed bude asi někde mezi 220 - 250 km, ale samozřejmě to umí vysát nádrž i mnohem dřív, třeba na okruhu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
blackbiker píše: Má to 17 litrovou bandasku. Ze zvědavosti jsem to vyzkoušel a byl překvapen nájezdem přes 300 km, ale byla to velká kochačka. Zlatý střed bude asi někde mezi 220 - 250 km, ale samozřejmě to umí vysát nádrž i mnohem dřív, třeba na okruhu.
To je super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Zajoch a Freedom se svým novým děckem právě odjel a Papi právě dorazil
A ste na chajdě,nebo hlídáte Marjánu?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak je to standardni sada brembo, desky original, kotouce jako nove a bez rantlu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky>já tě varoval
Naposledy editováno 26.07.2015 06:54:22