Pry mam moc vysisovany blinkr, maly predni blatnik, moc siroky riditka, moc maly zrdcatka, spz na strane atd.
Evidentne si me vychutnaval. Mam termin do mesice na opravnou ale radsi bych nekam jinam. Mohu? Nemaji to nejak centralne pres pocitac v databazi, co me vytknul? Klidne pojedu jinam i za plnou cenu (nebo neco navic ).
Diky za radu/nazor.
Naposledy editováno 17.07.2015 09:07:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
PEPAFJR píše: Nevím jak Ty. Ale já chci za své peníze aby každý odvedl poctivou práci. Takže když je chyba v elektroinstalaci, budu rád když revizák výchozí revizi nevydá s tím,že je elektroinstalace vadná. A tu samou poctivou práci očekávám i na STK.
Já psal o něčem jiném. Myslel sem tím, že už samotný fakt, že je na protokolu datum automaticky zbavuje technika odpovědnosti za změny stavu po tomto datu (třeba zásah domácího kutila). Není potřeba psát "ke dni revize bylo zařízení v pořádku...". to je přeci jasný, že nedává potvrzení o stavu v období, který teprve nastane v budoucnu.
Edit: Třeba já do proptokolů píšu "Bez zjevných závad", aby bylo jasný, že nemám rentgenové oči a nevidím to, co vidět není. Ale ž ebych zdůrazňoval, že pltanost mýho tvrzení je omezená ke dni 1.1.xxxx. to mi smysl nedává. To je přeci automatický.
Naposledy editováno 23.07.2015 13:52:04
(Ta Avie byla v Brně a prošla s nefunkčníma brzdama - další argument, jak STK zpřísnit. Kdyby nebylo blbců, co si neudržují vozidlo v bezpečném stavu, tak by nikdo nemusel STK hlídat čím dál víc a ti slušní by na to nedopláceli kvůli těm pár idiotům.Když budeme jezdit všichni bez nehod, tak taky furt nebudou někde buzerovat policajti, protože nebudou muset. Nebudou se zavádět body a přísnější předpisy a omezení, nebudou se kácet stromy podle cest. Stejně jako se nebude volat po větší kontrole zbraní vždycky, když nějakej idiot vystřílí restauraci, nebo rodinu. To vše je jen záminka pro stát (vládnoucí elity), jak lidi ještě víc skřípnout. A kde je tedy kauzalita?
1 reakcí na tento příspěvek STK Ricany - nepritel motorkaru
a ze prosla Avie STK s nefunkcnima brzdama, to je presne to, ze STK neni jen o zakladu do cehoz tu jmenujeme prave brzdy. brzdy at se kontrolujou a kontrolujou klidne i v provozu (a to bude mnohem prinosnejsi nez na STK, takze presto opet STK zrusit)....
PetrL3 píše: Já psal o něčem jiném. Myslel sem tím, že už samotný fakt, že je na protokolu datum automaticky zbavuje technika odpovědnosti za změny stavu po tomto datu (třeba zásah domácího kutila). Není potřeba psát "ke dni revize bylo zařízení v pořádku...". to je přeci jasný, že nedává potvrzení o stavu v období, který teprve nastane v budoucnu.
Edit: Třeba já do proptokolů píšu "Bez zjevných závad", aby bylo jasný, že nemám rentgenové oči a nevidím to, co vidět není. Ale ž ebych zdůrazňoval, že pltanost mýho tvrzení je omezená ke dni 1.1.xxxx. to mi smysl nedává. To je přeci automatický.
Ano já to taky tak vidím. Leč někteří komisaři ITI to tam napsaný chtějí mít.
otomoto píše: AndělČK> Debil na nebezpečné motorce z důvodu nějakých nepovolených úprav je pro mne o něco nebezpečnější, než debil na motorce neupravené a tedy technicky korektní. Až potkáš debila, který prošel STK třeba s vadnejma brzdama, třeba ti to dojde. Navíc jsem zpochybňoval tvrzení o "osobní zodpovědnosti za způsobenou škodu", kterou se tady někteří svobodomyslní egoisté oháněli - jestli ti to nedošlo. Sejmutí je jako sejmutí. Jen jde o to, co je pravděpodobnější. Jestli tě spíš sejme zodpovědnější člověk, který respektuje předpisy (byť často sotva pochopitelné - zvláště pro laika), nebo tě s větší pravděpodobností sejme nezodpovědný jedinec, který nerespektuje takřka žádné předpisy a často ani osobní svobodu jiných lidí. Pokud bude na silnici víc zodpovědných, nebude se stávat to, co včera na přejezdu ve Studénce. I když byl kamión technicky asi v pořádku. Ale u soukromníků je to o odpovědnosti. A ta je pouze jedna. Nezodpovědný člověk je nezodpovědný v silničním provozu, v práci, v manželství, prostě ve všem. Neznám moc zodpovědných lidí, kteří by byli zodpovědní jen v polovině života a v druhé nikoliv. a o tom je podstat debaty. Svoboda neznamená nezodpovědnost a libovůli. V tom je podstata příspěvku.
Otomoto, hele me prijde, ze nejak nevis, co to ta osobni zodpovednost je. To neni anarchie. Naopak, kdyz neco provedes, tak za to budes trestan. Ty. A zadne vymluvy na nekoho jineho, nebo STK. Uz nemuzes rict:"Ale technik na STK rikal, ze je to OK, tak nevim proc mi to nebrzilo a zabil jsem ty lidi". Nebo "byl jsem u lekare a ten mi rekl, ze s epilepsii je OK ridit, tak nevim proc jsem kluka zabil". Proste jsi zabil a pujdes na dlouho za katr. V takto nastavene spolecnosti nemusis neustale dal vymyslet jakym narizenim zajistit, aby lidi chodili na STK ci zdravotni prohlidky a jakym dalsim narizenim ustanovit kontrolni organ STK a jakym dalsim narizenim ustanovit kontrolu nad kontrolou STK...A to je IMHO jadro pudla EUkracie - vymyslet kontrolni mechanizmy na kontrolni mechanizmy, protoze se kazdy vyzuje z osobni zodpovednosti.
parizek píše: Hele ja nejsem urazenej, jen proste nedokazu pochopit tenhle nesmyslnej boj. Pokud si na masinu dam doplnky, u kterejch jasne tusim, ze bude problem, tak s tim proste pocitam a kdyz me vyrazej z STK, tak drzim hubu a je mi jasny, co je spatne.
Pokud mam novy auto a vyhodej me, tak jsou to kojoti a nemam slov. Ale aby zlodej kricel chytte zlodeje a jeste pak brecel, to mi proste hlava nikdy nevezme. Tecka.
Musí být hrozně jednoduchý být takovou ovečkou která akceptuje každou pitomost co jí kdo řekne ale já tak fungovat prostě neodkážu. Já mám ke své smůle svoji hlavu a nad tím co mi kdo říká obvykle přemýšlím. Sám mám motorku v podstatě sériovou a na STK mě v snad nemají za co vyhodit (dokonce mám i po předchozím majiteli zapsaný boční kufry a změnu šířky) ale taky je mi jasný co je špatně - zbytečný omezení na základě kterýho ho vyhodily. Nařízení nebo zákaz vytvořený jenom proto že si někdo potřebuje vydělat je prostě špatně.
1 reakcí na tento příspěvek STK Ricany - nepritel motorkaru
Otomoto myslím že jsi splácal všechno dohromady nebo to posuzuješ podle sebe a svojí odpovědnosti?? Dám si tam širší řídítka a jsem úplnej debil a nevejdu se mezi auta. OK, moje blbost, nemám tam co dělat když se tam nevejdu a zacvakám to já. Je to stejný jako na motorce s normálníma řídítkama, taky nejedeš tam kam se nevejdeš. Myslím že takhle byla ta osobní odpovědnost myšlena.
Jinak co se týká homologací tak to je byzbys jako kráva, o tom žádná a s bezpečností to nemá až tak nic moc společného...
otomoto píše: krizik1> V tom je právě podstata věci - všechny ty tuningové sračičky , které nesplňují nějakou normu by si zodpovědný člověk prostě na stroj dávat neměl. Ne kvůli STK, ale z principu. Tchýně mi taky tvrdila, že si bezpečnostní pásy dává jen kvůli policajtům. Fajn. Má svobodu si je sundat hned za policejní kontrolou? Má! Až do ní ale někdo vletí čelně, třeba se bez těch pásů bude dost divit. A není to vůbec její svoboda, nechat se rozsekat při letu předním sklem! Protože záchranka a doktoři ji budou stejně muset podle zákona zkusit zachránit. Dokud nebude zákon, že nepřipoutanému řidiči se nemusí při nehodě poskytovat lékařská pomoc a může se nechat chcípnout svobodně za svoje prachy, bude to v cajku a kdo nechce, ať se nepoutá. Ale pokud za moje daně budou někoho draze zachraňovat, a třeba pak ještě jako vozíčkář bude dostávat příspěvek na invaliditu, tak mi to vadí. A mělo by to vadit každému. A nepolemizujme s konkrétním významem pásů, nebo zrcátek, nebo blinkrů a SPZ. Prostě jsou dána pravidla a tím to hasne. A neargumentujme zase tím, že jinde se ztratí víc peněz, než ve zdravotnictví a já nevím co ještě. Kdyby lidi byli opatrní, ohleduplní a tolerantní, nebyly by potřeba pásy, svodidla, dopravní předpisy, STK a tak dále do nekonečna. Jenže lidi jsou nezodpovědná hovada bez špetky slušnosti a ohleduplnosti. A to je problém. Až nebudou lidi hovada, ať se všechny předpisy klidně zruší.
a stale dokola. Lidi jsou jaky jsou. Vycepovat je muzes vyvozenim osobni zodpovednosti. A ne vymejslenim norem, navazneho institutu homologace tunelarskou organizaci, navazne korumpovatelne STK, navazne kontroly STK stanic a konecne represi PCR. Proste prijde znalec, rekne?"joo kdybys nesvaril vidlici s ramem, mohl bys zatacet a predejit nehode", soudce vynese rozsudek a basta. Dalsi si uz vidli s ramem nesvari... to je osobni zodpovednost.
otomoto píše: krizik1> V tom je právě podstata věci - všechny ty tuningové sračičky , které nesplňují nějakou normu by si zodpovědný člověk prostě na stroj dávat neměl. Ne kvůli STK, ale z principu. Tchýně mi taky tvrdila, že si bezpečnostní pásy dává jen kvůli policajtům. Fajn. Má svobodu si je sundat hned za policejní kontrolou? Má! Až do ní ale někdo vletí čelně, třeba se bez těch pásů bude dost divit. A není to vůbec její svoboda, nechat se rozsekat při letu předním sklem! Protože záchranka a doktoři ji budou stejně muset podle zákona zkusit zachránit. Dokud nebude zákon, že nepřipoutanému řidiči se nemusí při nehodě poskytovat lékařská pomoc a může se nechat chcípnout svobodně za svoje prachy, bude to v cajku a kdo nechce, ať se nepoutá. Ale pokud za moje daně budou někoho draze zachraňovat, a třeba pak ještě jako vozíčkář bude dostávat příspěvek na invaliditu, tak mi to vadí. A mělo by to vadit každému. A nepolemizujme s konkrétním významem pásů, nebo zrcátek, nebo blinkrů a SPZ. Prostě jsou dána pravidla a tím to hasne. A neargumentujme zase tím, že jinde se ztratí víc peněz, než ve zdravotnictví a já nevím co ještě. Kdyby lidi byli opatrní, ohleduplní a tolerantní, nebyly by potřeba pásy, svodidla, dopravní předpisy, STK a tak dále do nekonečna. Jenže lidi jsou nezodpovědná hovada bez špetky slušnosti a ohleduplnosti. A to je problém. Až nebudou lidi hovada, ať se všechny předpisy klidně zruší.
Takže ty taky patříš mezi nás nezodpovědný hovada co si na motorku namontují co je napadne a neí to homologované, akorát si to asi uvědomuješ a seš velmi krytický, předpokládám sám k sobě. Juknul jsem na tvůj profil a chlubíš se tam samo domo padáky a až s tou motorkou někde řízneš a tvůj samodomo padák ti ufikne nohu jak to bude s tím zdravotním pojištěním a daněmi?? A co pravidla??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Starej_Mraf píše: Zeptal se na lékárničku a náhradní žárovku. Joa ještě mně nechal zatroubit. Pak se ptal jak se mi na ní jezdí, tak sem říkal, že to je kámošovo stroj. Chvíli jsme tlachali a pak už jsem šel pro papíry.
tak to byl pán idiot, protože žárovny nejsou povinná výbava1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Zlesa píše: Dám si tam širší řídítka a jsem úplnej debil a nevejdu se mezi auta. OK, moje blbost, nemám tam co dělat když se tam nevejdu a zacvakám to já. Je to stejný jako na motorce s normálníma řídítkama, taky nejedeš tam kam se nevejdeš.
kámo,nazapomeň,že na té cestě není sám.
až v jednom z aut,mezi které se nevejde bude sedět tvoje stará s tvým dítětem....,a protože není husa a nebude chtít přejet motorkáře,který se jí právě kácí pod kola,protože má řídítka široké jako mamutí kly a nevešel se.....,strhne řízení a poletí do příkopy a pod., tak pochopíš,že to není jen o tom "OK, moje blbost, nemám tam co dělat když se tam nevejdu a zacvakám to já"
to je celý problém,každý jen já,já,já.....,jasně,nejde sedět někde posraný u zdi,ale chce to trošku myslet...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
bill56 píše: Dolph-cz> jenom blbec jede tam kde se nevejde, na to není třeba žádný zákon ani předpis to může mít řídítka homologo a vjede kde se nevleze - tak na tu motorku navrhneme užší řídítka, to vychází z tvého psaní
jo,to je taky pravda,je to o kompromisu.....
bill56 píše: Dolph-cz> jenom blbec jede tam kde se nevejde, na to není třeba žádný zákon ani předpis to může mít řídítka homologo a vjede kde se nevleze - tak na tu motorku navrhneme užší řídítka, to vychází z tvého psaní
asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Však to vy všichni obhájci zákazů a nařízení pro vaše dobro pochopíte až někdo ve vašem zájmu zakáže něco co máte rádi. Předpokládám že tady všichni máme rádi třeba motorky ale na těch se ročně zabije hromada lidí a další hromada se zraní a vyžaduje nákladnou léčbu....co třeba takovej úplnej zákaz motorek pro naše dobro? Přece když budou motorky zakázaný tak se vyřeší problém s jejich nebezpečností.
A kdyby ti to pořád nedávalo smysl tak si představ že se ti na motorce zraní stará s dítětem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
zákaz kompromis není-to je pravda,ale když lidi nejsou soudní a nedodržují kompromis-tak příjde zákaz.
myslím,že děti tady nechodí a dospělí by už měli vědět,že jsou u nás nějaké zákony a stejně tak orgány,které dodržování zákonů vymáhají.
že je spousta zákonů debilních se asi shodnem,ale na tom,že nemá smysl brečet tady už asi ne.rozhodně nejsem nějaký obhájce zákazů,ale jsem schopný pochopit,že technik STK,nebude riskovat svou práci jen proto,že někdo chce mít na motorce nesmyslně široké řídítka a značku jinde,než má být.......... ,i když podle většiny tady je to hrozný debil.
pro někoho to možná bude novinka,ale na stanice STK taky chodí kontroly,odchytávají vozidla které právě dostaly známku a valí zpátky na linku...,a postihy jsou dost důrazné.
teda jen na evidenčce, ale mašinu jsem měl rozebranou v dodávce, chytnul jsem nějakýho vousatýho dědu v zelenejch montérkách
houkal už od vrat, že je to kurwa v dodávce a kdesi cosi. Tak jsem mu tam najel, otevřel, čuměl jak puk, co má napsat do papíru, protože na motce nemam ani žádný budíky, počítadlo km, nic. Chvíli kroutil palicí, pak se zeptal, jestli ta černá barva je fakt černá a jestli si nedělam prdel, tak mu povídam, že nedělam a on prej jenom, ať radši jedu. Dal mi to a na STK to tam zkusím v srpnu zase
Jen taky samozřejmě přešroubuju SPZku a přidělam odrazku. Jsem zvědavej, co mi Mrož poví)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
No a to že je to jeho práce ho v mých očích nijak neomlouvá, tu práci si vybral dobrovolně a věděl do čeho jde.
Ne ne, jen ať pokračují, kamery na stanice, měřiče hluku, měřiče průsvitnosti folií, do TK motocyklu bych zahrnul ještě kontrolu stavu helmy, někdo tady někde psal že není odpovídající schválené měřidlo pro měření síly kotoučů na TK? jakej koliv kalibrovanej mikrometr s protokolem o pravidelné kalibraci je odpovídající měřidlo, a posílit silniční kontroly na technický stav motorek a aut.
stráťa píše: Dolph-cz> Já nic nepřekroutil, jenom jsem udělal to co si tady spousta lidí přeje - přitvrdil ještě trochu víc. Dnes to třeba připadá přehnaný ale když se ty příslovečný šrouby budou utahovat postupně tak mnou popsanej zákaz jednou přijít klidně může a ještě se najdou lidi co ho s nadšením přivítaj.
No a to že je to jeho práce ho v mých očích nijak neomlouvá, tu práci si vybral dobrovolně a věděl do čeho jde.
myslím,že jsou horší práce-například ČOI,kontroly z finannčních úřadů,živnosťák a pod....(a jsou na ně fronty)-to je vyložená buzerace,kde zaplatíš pokaždé když příjdou a né technik na STK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Bubrak-ZX10R píše: otomoto: ale prosimte, to ze dnes je EU s Bruselem obdobou SSSR s Moskvou je presne to co tu kritizujeme, tak o cem to vlastne diskutujes? dnes tu neni zadna demokracie naopak to tu pripodobnujeme ke komunismu a proto to kritizujeme.
Bubráku, ty by sis měl SSSR zopakovat ještě jednou, protože evidentně nevíš, o čem mluvíš. V SSSR byla na této úrovni svoboda podstatně, ale podstatně vyšší, ale taky to tam podle toho vypadalo - ekologie v prdeli, průměrná délka života u mužů cca 60 let. Současná situace je čistě výsadou přístupu demokratických zemí - dělej si co chceš, ale nesmíš tohle a tamto, zatímco v autoritářských režimech to je musíš dělat tohle, ale jinak si dělej co chceš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
stassek píše: Bubráku, ty by sis měl SSSR zopakovat ještě jednou, protože evidentně nevíš, o čem mluvíš. V SSSR byla na této úrovni svoboda podstatně, ale podstatně vyšší, ale taky to tam podle toho vypadalo - ekologie v prdeli, průměrná délka života u mužů cca 60 let. Současná situace je čistě výsadou přístupu demokratických zemí - dělej si co chceš, ale nesmíš tohle a tamto, zatímco v autoritářských režimech to je musíš dělat tohle, ale jinak si dělej co chceš.
Vždyť si sám odpovidas. V EU jako autoritarskem režimu musíš používat sporivy zarovky, bio-sracky v palivu, pokud nevyjde referendum tak se vyhlásí znovu, pokud nechci islám v EU tak jsem xenofob a rasista a mám smůlu, musím mít na autě žlutý blinkry, ale jinak si dělám co chci. Samozřejmě jsou rozdíly mezi EU a SSSR ale mnohé věci jsou až mrazivě stejné.
E: a vůbec nejlepší demokracie je Švédsko, kde si socialisti zajistili vládnutí na na snad 15 let opoziční smlouvou a mezitím importujou muslimy, jejich další voliče. Totální sracky.
Naposledy editováno 24.07.2015 10:57:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
J.M.K. píše: Bubrak-ZX10R>Mně se otvírá kudla v kapse, když si sódruzi z Brusele usmyslí nějakou další emisní rádobynormu - jsou to jen kšefty pro prachy, aby se musela cpát do vozidel další zasraná a poruchová elektronika, mechanické vergly jakbysmet. Ve finále větší poruchovost a drahé opravy.
Já teda nevím, ale se starýma pinckama, jawama a čízama postával každej u silnice a "čistil karbce", protože měl kdovíkde kdejakej bordel, furt se čistila svíčka nebo ladil předstih. Dneska si motorka ohlídá všechno sama, elektronika vydrží za běžných tropických nebo arktických teplot roky i desítky let a mechanika, pokud se k tomu člověk nechová jako prase, vydrží jakbysmet, protože dneska jaksi zvládneme metalurgii i obrábění s daleko větší opakovanou přesností, než před 10-20ti lety.
Fakt mě udivuje ta onanije nad "starým dobrým karbcem", když vstřikování funguje daleko přesněji a spolehlivěji i v různých podmínkách (teplota, tlak - nadmořská výška...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
onderfaus>
onderfaus píše: kdyby nám ty dotace chtěli dát, tak nám je dají a nedělají takové obstrukce
- tak do tohohle trochu vidím a můžu ti zcela přesně říct, proč sem neteče více peněz - protože se u nás s nima buď zachází nehospodárně, nebo se utrácí za totální pičoviny (viz třeba nové zábradlí na Pustevnách nebo předělávky pláží na Pryglu)Bubrak-ZX10R> co se týká EU omezení, tak ty si z velké části vymýšlíme sami, takže chlapci nenadávejte na EU, ale raděj se zapojte do správy své země (samozřejmě tohle není třeba případ emisních norem, s nimiž ale třeba já problém nemám, neb rozdíl mezi Š120 a novou oktávkou je při čekání v zácpě za těmito vozy opravdu značný). Nebudu se vyjadřovat k tvému pojetí totality, protože to nemá cenu. Jen dodám, že kdyby tu totalita byla, tak bys možnost změnit všechny tyhle věci, které tě serou, neměl, což nyní pravda není, a dokonce si troufnu tvrdit, že tyto možnosti jsou v EU stále větší než v USA. A jestli tě prudí principy fungování demokracie, jak plyne z tvých příspěvků, tak to budeš mít v životě asi dost těžký
Naposledy editováno 24.07.2015 14:22:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru
Tím jsem sice trochu odbočil od tématu, ale je to snad dost dobrý ilustrativní příklad z praxe, jak to umí být zrádné a snad si porozumíme v tom, že kor po takovém zážitku mám na veškerou elektroniku ve vozidlech o to větší averzi. Z fleku bych to překopal na karbec. Mimochodem, bylo zajímavé, že motory s jednobodovkou MonoMotronic měly nižší výkon a vyšší spotřebu, než když byly osazeny karbcem. Takže karbec přeci jen umí být v lecčems lepší... Ba i když už mám teď jistotu, že je poctivě opraveno a kdyby náhodou, vím, po čem prvně jít - ale ztratil jsem pochopitelně dost důvěry a na dlouhé cesty jezdím raději veteránem.