kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jinak je docela zajímavý, že u karburátoru a e.i verze po 98. roku ...jsou psaný jiný ventilový vůle ...
sice jen o krapet...ale jsou. Nevím jakej to má význam, když to jsou více /méně stejný motory ...možná jiný teploty díky stříkačče...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 14.07.2015 10:25:57
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale v muzeu říkali, že jejich závodní barva byla stříbrná a až když přišel sponzor Castrol, který měl červenou v logu, se začlo závodit v červené..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Katka říká : "Můj tatínek je farmář a chová slepice kvuli vejcím. Jednou jsme je v košíku vezli do obchodu na předním sedadle, když v tom jsme nabourali, košík vyletěl a vajíčka se rozbila."
"A ponaučení?", ptá se učitelka.
"Nedávej všechna vejce do jednoho košíku."
"Dobře", říká učitelka,"teď Lucka."
"Naše rodina má taky farmu. Ale chováme slepice kvůli masu. Meli jsme jednou tucet vajec, ale vylíhlo se nám jen 10 kuřat A poučení je - nepočítejte slepice, dokud se nevylíhnou."
"To je pěkný příběh", říká učitelka, "Pepíčku, jaký máš příběh ty?"
"Ano madam, můj tatínek mi řekl příběh o strýčkovi Liborovi. Strýček Libor byl u Zelených baretů ve Vietnamu a jeho vrtulník to jednou dostal. Musel nouzově přistát na nepřátelském území a jediné co měl byla lahev Whiskey, kulomet a
mačeta. Než dopadl na zem, vypil lahev Whiskey aby se nerozbila a pak přistál přímo mezi stovkou vietcongů. Zabil jich 70 kulometem než mu došly náboje, potom zabil dalších 20 mačetou než se mu zlomila čepel a zbytek zabil holýma rukama."
"Svatá dobroto", zděsí se učitelka, "a jaké ponaučení ti tatínek řekl z tohoto hrůzného příběhu?"
"Neserte strejdu Libora,když je nalitej."
Naposledy editováno 14.07.2015 11:05:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Petta> Asi to bude spíš jen o tom,že červená je taková nejvíc nejzávadnější Každopádně Italská národní je modrá ( https://www.google....biw=1280&bih=675 ),pomineme-li trikoloru
Tady na motorkářích právě píšou o návštěvě Ducati továrny a tahle věta mě tedy zarazila: • Červená barva Ducati pochází z dob, kdy se v motoristických závodech používaly národní barvy. Itálii patřila právě červená.
článek
A při výkladu v tom muzeu to říkala jasně, zprvu stříbrná a pak díky Castrolu červená. Moc by mě zajímalo, jak to tedy je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Papi8 píše: Vyndat napřed destičky a pak teprv třmen,takhle to jde u klasiky,nevím jestli u monobloků.
No já mám 320 kotouče a nestačí desky roztáhnout, ale rovnou vyndat ze třmenů a až pak můžu vyježkovat brzdič. Taky klasika zlaté brembo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tady na motorkářích právě píšou o návštěvě Ducati továrny a tahle věta mě tedy zarazila: • Červená barva Ducati pochází z dob, kdy se v motoristických závodech používaly národní barvy. Itálii patřila právě červená.
článek
A při výkladu v tom muzeu to říkala jasně, zprvu stříbrná a pak díky Castrolu červená. Moc by mě zajímalo, jak to tedy je?
Je fakt,že v motorsportu ty barvy nějaký národní jsou,i když ani nevim z čeho to vychází (wiki poví).Jakože Italové - rosso corsa,Francouzi - modrá,Němci - stříbrná atd. Castrol bych do toho možná ani moc netahal
Vendo Benelli R160 Special Edition
LISTA ACCESSORI:
-Cerchi carbonio BST
-Forcella Rac Marzocchi 50 lihit
-Parafango ant. Carbonio
-Manubrio in carbonio
-Pompa freno e frizione Discacciati
-Manopole Rizoma in alluminio
-Serbatoio olio freni e frizione Rizoma
-Tutte le viti della parte anteriore piastre, pinze, pompa, manubrio in titanio
-Parafango post. in carbonio
-Tendicatena in regalo ricavati dal pieno con attacchi cavalletto
-Catena corona e pignone passo 520
-Frecce anteriori bianche
-Frecce posteriori bianche Porta targa a led in alluminio
-Tappo serbatoio a sgancio rapido
-Cover laterali sotto serbatoio carbonio
-Fascia centrale serbatoio e blocchetto chiave carbonio
-Telaietti posteriore verniciato nero modificato senza attacchi pedane passeggero più uno originale
-Pompa acqua maggiorata nuova appena montata
-Pacco dischi frizione da rodare
-Kit Carter e coperchi in magnesio nuovi più suoi originali
-Coperchio pignone carbonio
-Kit tubi acqua alluminio
-Coperchio alternatore carbonio
-Batteria al litio
-Terminale Benelli carbonio
-Collettore di scarico completo in acciaio conici
-Puntali sotto motore in carbonio
-Pedane 4 racing
-Tubi in treccia freni neri
-Mono posteriore Matris
-Power commander 3
-Sella al gel in Alcantara
-Codone monoposto in carbonio
-Gas rapido Robby
-Motore appena rifatto dalla RobbyMoto
-Bilanciatura albero motore
-Lavorazione/Lucidatura testa condotti aspirazione e scarico
-Mappatura al banco appena fatta RobbyMoto
-Olio motore e filtro nuovi Liquido di raffreddamento nuovo
-Luci posizioni anteriori a led
-Cover cupolino carbonio
-Cover strumentazione carbonio
Prezzo 10000€
No perdi tempo,no scambi.
Se siete interessati contattatemi privatamente,grazie.
Naposledy editováno 14.07.2015 12:29:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zkusím s tím doma prostě pořádně zakvedlat a roztáhnout ty desky... Před tím ale ještě zkusím zavolat servis, abych zbytečně neohýbal kotouč...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Je fakt,že v motorsportu ty barvy nějaký národní jsou,i když ani nevim z čeho to vychází (wiki poví).Jakože Italové - rosso corsa,Francouzi - modrá,Němci - stříbrná atd. Castrol bych do toho možná ani moc netahal
Tak vypráví to zaměstnankyně na prohlídce v továrně, snad nekecá.. Fakt je, že Paul Smart je taky stříbrnej, tam to právě dala do souvislosti a pak začla o tom Castrolu.
Ještě se ptala, jaká byla původně závodní barva Ducati a pak díky sponzorství Castrolu začli s červenou..
Jo a ještě jednu zajímavost jsem pochytil. Ten véčkovej čtyřválec, co tam mají vystavený, byl určený do tý konkurence HD.
Dokonce existuje i prototyp, v Bologni mají jen fotku a ten je někde v Japonsku v soukromé sbírce.
Nabízeli odkup, ale Japonec jim vzkázal, že peníze nepotřebuje a alespoň jim ho nechal vyfotit..
Naposledy editováno 14.07.2015 13:14:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
já potřebuju žít a ne škudlit na hajtry do garáže...
Petta píše: Tak vypráví to zaměstnankyně na prohlídce v továrně, snad nekecá.. Fakt je, že Paul Smart je taky stříbrnej, tam to právě dala do souvislosti a pak začla o tom Castrolu.
Ještě se ptala, jaká byla původně závodní barva Ducati a pak díky sponzorství Castrolu začli s červenou..
Jo a ještě jednu zajímavost jsem pochytil. Ten véčkovej čtyřválec, co tam mají vystavený, byl určený do tý konkurence HD.
Dokonce existuje i prototyp, v Bologni mají jen fotku a ten je někde v Japonsku v soukromé sbírce.
Nabízeli odkup, ale Japonec jim vzkázal, že peníze nepotřebuje a alespoň jim ho nechal vyfotit..
myslíš Ducati Apollo?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Thor007 píše: Papi8, Franco82> jo tak to si myslím, že nepůjde. ty desky asi nedostanu ven, dokud je mezi nima kotouč..
Zkusím s tím doma prostě pořádně zakvedlat a roztáhnout ty desky... Před tím ale ještě zkusím zavolat servis, abych zbytečně neohýbal kotouč...
Chlape to je nějaká blbost, ty třmeny musejí jít ven bez sundání brzdových hadic. Na velkým SF to šlo bez problému. Sundej víčko od nádobky brzdový kapaliny a trochu jí odsaj injekční stříkačkou, izolačkou si zalep ráfek ať ho nepotlučeč, povol třmeny, roztáhni desky stejným způsobem jako na tom videu a jsou venku.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Třeba je to blbost, ale co povolit (sundat) kotouče?
Naposledy editováno 14.07.2015 19:54:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
koupi píše: Thor007
Třeba je to blbost, ale co povolit (sundat) kotouče?
a kam potom jako zmizej a jak?