Jinak první dojmy: až na to že padá do zatáček je podvozkově super, řídí se to jako kolo, parádně se překlápí, jinak motorově už je na tom podstatně hůř - ale to je možná tím, že s tím neumím jezdit :o Jsem takovej ten netoč Můžete sem hodit nějakou tabulku, při jaký rychlosti řadíte kvalty? Docela by mi to pomohlo se zorientovat.
A ještě, doporučte mi v práglu nějakej servis na Aprilku... Jak jsem zjistil, je docela problém sehnat blbou žárovku do dálkovýho světla a podobné 3,14čoviny
Díkes.
1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.
Naposledy editováno 15.03.2008 21:23:26
1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.
FiZzeR>LitEGloW> No hele, ono po včerejší vyjížďce si nejsem jistej, jestli jsem si až tak polepšil lol Předjíždím auto, točím dvojáka a čekám až (ve stylu FZR v 9000 když se otevřela klapka) přijde pořřřádnej kopanec... a místo toho se dostavil omezovač :o Je znatelně slabší
slabši??fáákt??tyo,to by jeden neřek.. :\
1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.
1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.
Axel: jj, je to tak... FZR mělo 106kW, tahle má 84,5. Jsem si říkal, že taká motolama jako já to ani nebozná, a ono houby...
LitEGloW: Mám to v plánu, proto jsem taky založil tohle téma... jsem chtěl vědět, při jaký rychlosti/točkách kopat kvalty... Ale to když jedu po dálnici 140 na šestku, na budíku cca 4000otáček, foukne vítr a já zpomaluju, to se mi nezdá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.
1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.
Takže: rozbitý to neni.
A ještě: poví mi někdo konečně, jak se xakru teda jezdí s dvouválem? Furt tlačit do červenýho?
Naposledy editováno 17.03.2008 10:34:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.
1 reakcí na tento příspěvek RSV-čkaři.
Ale už mě tak napadlo, čím by to mohlo bejt: otevřený výfuky. podle mě jsou to originály, podle svárů byly rozbalený a vevnitř je vidět perforovaná roura. Takový "samodomo laďáky"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV-čkaři.
sorry, ale jestli s tím jezdíš kolem 3000 otáček, tak ji brutálně podtáčíš - RSV není cesťák!... To padání bude gumou - na co ti je super podvozek RSV, když jeho kvality shodíš olítanou gumou z okruhu... A k výkonu - já mám na Mille 2001 127 koní na zadním kole (eprom, laďák, filtr)...
Mejsi>Zdravim. Na charakter motoru si musíš zvyknout, taky sem ze čtyřválu a první dojmy byly rozpačité... ted jsem tomu ale totálné propadl. Ta motorka žije, neni to tuctovka jako vrnící japonec, je agresivní, zdánlivě nevyrovnaná co se týče chodu motoru a robustní. Jestli ti na šestku nejede, je něco špatně měla by tahat pořád dost slušně. Mam 01 s otevřeným výfukem a od 7 jede jak sviňa. Žádnej nudnej lineární průběh kterého sem se bál, kopanec skoro jak 4vál. Ryclosti má opravdu hodně dlouhý, ale to se dá řešit řetězovkou. Zachvilku tomu přijdeš na chuť, uvidíš.
Do kopance jako to má 4vál to má hodně daleko. Jinak