kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ducati 999
1098
SF
Multistrada 1200
Monster 1200S (to je jedinej model s podmínkou v eSku,páč by mě prostě sralo tam mít těch koní míň )
Moto Morini Granpasso
Scrambler
Corsaro (pokud možno černý Veloce)
Aprilia Tuono
Tuono V4R
Caponord 1200 RallyRaid
Bimota DB6
BMW R1200RS
Nine-T
Kawasaki Z1000SX
Beta 450 RR
a možná bych eště něco našel,ale jinak fpoho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: Jelikož mi včera Martin poslal dlouho očekávanou PM Nedá mi to a musím reagovat. Je mi jasné že sem nakukuje a nejsem příznivec dohadů po PMkách tak mu i odpovím zde.
Ahoj Martine...
Založení tohoto vlákna nebyl v žádném případě truc a ani sem ho nezaložil s úmyslem tě nějak poškodit či zostudit.
Byl to jen můj vlastní nápad , který jsi Ty sám urychlil zamčením ITALSKÉ VÁŠNĚ a do které jsem poslední dobou moc nepřispíval , jelikož sem byl znechucen tím kam se celá diskuze zvrtla a tím že stala se soukromím facebookem a vládla zde cenzura a rozdávání banánů.
Tím že jsem řekl že máš Tyhle mašiny jen na machrování sem rozhodně nehodnotil tebe jako člověka ( na to nemám patřičný titul ) , ale tvůj přístup k motorkám.
Co se týká toho že jsi uspořádal první sraz tak ano máš pravdu dal jsi tuhle partu dohromady , a za to jsme ti všichni vděční. I když musím říct že se mnou osobně si tam prohodil asi dvě věty . Nicméně sem tam poznal ostatní , kteří se mi stali přáteli.
Takže upřímně děkuji moc
Dále bych chtěl říct že lidi kteří odešli z TVÉHO vlákna sem v žádném případě neodlákal , ale odešli sami a dobrovolně. Z jakého důvodu si jistě domyslí každý sám.
Na konec bych tě rád pozval do tohoto nového vlákna s tím že jsi zde vřele vítán.
Můžeš to brát třeba jako šanci na nový začátek bez předsudků a útoků na tvou osobu.
Tak to jsem myslel, že ti napíše dřív. Upřímně, jsem to vlákno viděl zamčený už před osmou hodinou a chtěl jsem založit hned nové, ale tušil jsem, že to zase odemkne, tak jsem se na to vykašlal, jinak mohl teď psát mně..
Já nechápu, jak tě vůbec může z něčeho obviňovat? To chce jako metál, že založil vlákno a tam se někdo s někým dal dohromady?
Já si zažil to stejný, když jsem si uspořádal vlastní sraz a vlákno. Taky prej, co si to dovoluju, ale já to mám na salámu..
Jen se divím, že jsi tak v klidu. Já už bych posílal do.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Jo jo. Z rsv4 a potažmo i z tuňáka mám poslední dobou vlhký sny
Akorát škoda že touno nemá podsedlovku z RSV4, ta prdelka je na tom to nejhezčí.
Až nebudou stát takovou raketu tak do toho skočim potom
Starlingu, super stroj na profilovce a Touno taky pěkný, jen škoda že to moc nejede
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tohle je virtuální život a ten mě nechává chladným
Ze začátku sem měl trochu obavy z reakcí na založení tohoto vlákna. Když sem pak ale četl komentáře nově příchozích tak mě to uklidnilo.
Jsem na tom podobně
Ale musím říct, ze kdyz jsem vloni potkal dva týpky z nichž první měl velkou panigale a druhej rsv4, tak jsem zjistil, že ač jsem si celou doby myslel, že chci panigale, tak nutně naopak potrebuju tu rsv4. Tvl kdyz to s tím akrapem nadlábnul, tak jsem se málem rozbrečel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DejvGSR píše: Petta> Docela by mě zajímalo, jaký je rozdív v těch kovaných oproti origo, dá se to poznat na jízdě?
Jediný, kdy poznám rozdíl, je při překlápění. Ten gyroskop je znát, že to jde lehčejc.. Jinak nevím..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dark-demon píše: Akorát škoda že touno nemá podsedlovku z RSV4, ta prdelka je na tom to nejhezčí.
Až nebudou stát takovou raketu tak do toho skočim potom
Starlingu, super stroj na profilovce a Touno taky pěkný, jen škoda že to moc nejede
Taky jsem po nich už koukal ale ty ceny jsou jinde...
Tvl jak tuono nejede? Vždyť to jede lip jak corsaro. Který teda pravda není etalonem závodní motorky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ikdyz ted jsem se zakoukal do toho noveho Caponorda 1200 a asi vymenim italske krasky za novejsi krasku
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Tož není to špatné, ale s naháčem to moc společného nemá
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Tak tohle jo, tohle bych si nechal líbit. Škoda jen že jich bude málo a tim pádem si i pekelně podržej cenu protože tohle je ono, to je to co by se mi líbilo
Právě že to nemá moc společnýho s naháčem, jen ty řidítka... Nejlepší naháč je oholená kapota s širokejma řidítkama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Taky jsem po nich už koukal ale ty ceny jsou jinde...
Tvl jak tuono nejede? Vždyť to jede lip jak corsaro. Který teda pravda není etalonem závodní motorky
Měl sem možnost přímo srovnat RSV1000R a svoje Corsaro a nedalo se to moc porovnat. RSV jelo spíš jak 4vál a ještě zvadlej. Dole nic moc, střed něco málo a nahoře už tak zas umíralo. To Corsaro proti tomu má místo motoru jadernej reaktor, kterej teda dole tahá jak hovado, střed malinko slabší ale pořád dobrý a nahoře, to ani nevim protože mě přišlo že to pak až do omezovače jelo stejně
Navíc to bylo druhý RSV na kterym sem jel a pocit stejnej, testoval sem před nákupem Corsara i RSV od Milosek.m a bylo to podobný. Taky proto sem nekoupil Tuono ale Corsaro
Ale klucííí, to víte že ten Tučňák jede, jen se tak trochu musí hledat kde to peklo vlastně je
Nedávno jsem našel nějaký starý číslo Supermota a tam dle "našich odborníků" to Corsaro a Duke Tuonu natřeli. Kluci z Anglie na to tenkrát ale měli krapánek jinej názor
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dark-demon píše: Měl sem možnost přímo srovnat RSV1000R a svoje Corsaro a nedalo se to moc porovnat. RSV jelo spíš jak 4vál a ještě zvadlej. Dole nic moc, střed něco málo a nahoře už tak zas umíralo. To Corsaro proti tomu má místo motoru jadernej reaktor, kterej teda dole tahá jak hovado, střed malinko slabší ale pořád dobrý a nahoře, to ani nevim protože mě přišlo že to pak až do omezovače jelo stejně
Navíc to bylo druhý RSV na kterym sem jel a pocit stejnej, testoval sem před nákupem Corsara i RSV od Milosek.m a bylo to podobný. Taky proto sem nekoupil Tuono ale Corsaro
To sedí, on je ten V60 Rotax takovej čtyřválcovější. Bialbero corsacorta je sice ve spodu a ve středu takovej výbušnější a šťavnatější ale zas tak brutální rozdíl to asi nebude a naopak nahoře zatrácí dost. Resp on jen tak lehce vadne ve chvíli, kdy je ROtax ve nejlepším.
Byl jsem vloni jezdit s kamarádem se starým Tuňákem, vjížděli jsme z vedleší pod takovej táhlej dlouhej kopec bylo krásně vidět, jak mi to dole jede o něco málo líp ale ve chvíli, kdy se mu to rozmotalo, tak mi začal brát čáru a já s tím hovno zmohl
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Petta> Ja s nim mel konflikt hned na zacatku a pak si vsichni mysleli, ze jsem kreten..Ale co, kaslu na to..
no počkej... a jak to tedy dopadlo? ...nejsi tedy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dakarista> Jj, to je krasavec, tek kluk, co od něj bral můj soused Tuňáka už ho měl objednaný
A co měl objednaný, Tuono nebo Caponorda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co ty a HM?? Je to láska??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu> Si piš...lásek je naštěstí pořád habakuk . Akorát po Krásce a Rajdě si s Hypíkem připadám tak trochu jako čtyřprocentní .