dík za každej postřeh
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
hlavně mě zajímá jestli se to auto dá provozovat v rozumných finančních mezích
Zadny auta, co jako novy stali pres 2 mega, se nedaji provozovaz v rozumnych fin. mezich a dvojnasob to plati u sportaku.
Taky jsem si myslel, ze auta s atmosferickou V8 jsou nesmrtelny.
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Naposledy editováno 14.06.2015 12:57:34
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Naposledy editováno 14.06.2015 13:57:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Wing píše: V zatackach nepouzitelny. Jakykoliv slusny soucasny auto tomu v zatackovitem useku natrhne prdel rozdilem tridy. Diky extremni vaze na predku je v najezdu extremne nedotacivy ma chut jet stale za motorem ven a musis cekat a doufat zda zacne predek zatacet. Najezdova rychlost je cca 80% co si muzes dovolit s modernim autem. Na vyjezdu to zas absolutne nema silu. Dohnat pomaly najezd rychlym vyjezdem ? Nema to na to vykon staci se podivat na parametry 5,7 cky. Rozcarovan jsem jej posunul znamemu a ten pri podrazovani a asi pretoceni strihnul kliku. Neni to vozidlo pro radost z jizdy pro toho kdo umi trochu ridit ,dle meho soudu.
Tohle je nepochopení tohoto auta.
U 30let starého auta přece nemůžeš čekat, že bude lepší, než dnešní produkce. U nás se v té době vyráběla třeba Škoda 105.
Ale mě se líbí daleko více C3. Ale nekupoval bych si jí určitě pro závodění. To je jako kupovat motorku z 80tých let, abych se vyrovnal dnešní produkci.
Naposledy editováno 14.06.2015 16:32:54
AndělČK píše: Tohle je nepochopení tohoto auta.
U 30let starého auta přece nemůžeš čekat, že bude lepší, než dnešní produkce. U nás se v té době vyráběla třeba Škoda 105.
Ale mě se líbí daleko více C3. Ale nekupoval bych si jí určitě pro závodění. To je jako kupovat motorku z 80tých let, abych se vyrovnal dnešní produkci.
C3 je super,ale cenově zas úplně jinde,auto samozřejmě nechci na náký trhání rekordů,líbí se mi celkově ,je charizmatický,ono stačí jet jen kochačku a libovat si ve zvuku osmiválce,navíc když budeš šlapat tak v nádrži bude pořádnej vír
2 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Jinak tohle se ti bude hodit
Naposledy editováno 15.06.2015 01:48:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Creck píše: Kdyz uz chces vyhodit penize do kanalu, tak bych radsi zvolil treba Mitsubishi 3000 GT, sice je to V6, ale rekl bych ze to budou lip ,,investovane,, penize a jen cca pulka toho co chces vyhodit oknem za corvettu
Jinak tohle se ti bude hodit
Zatímco cena Mitsubishi 3000 GT půjde dolů a opačného vývoje se jen tak nedočká, tak u té Corvetty to bude mít opačný směr.
A vím o tom své, protože jsem jedno Mitsubishi vlastnil, nasypal do něj cca 600tis a na konci jsem dostal 4,5Kč za kg.
Naposledy editováno 15.06.2015 21:12:25
AndělČK píše: Zatímco cena Mitsubishi 3000 GT půjde dolů a opačného vývoje se jen tak nedočká, tak u té Corvetty to bude mít opačný směr.
A vím o tom své, protože jsem jedno Mitsubishi vlastnil, nasypal do něj cca 600tis a na konci jsem dostal 4,5Kč za kg.
Hehe... dalsi z Creckovych ekonomickych mouder v praxi
AndělČK píše: Zatímco cena Mitsubishi 3000 GT půjde dolů a opačného vývoje se jen tak nedočká, tak u té Corvetty to bude mít opačný směr.
A vím o tom své, protože jsem jedno Mitsubishi vlastnil, nasypal do něj cca 600tis a na konci jsem dostal 4,5Kč za kg.
Ani ta corvetta nepujde nijak nahoru - proto pisu : kdyz chces vyhodit penize do hajzlu
e : zabavu si uzije asi stejnou a za polovicni prachy
jako investici dnes nejde brat snad zadne auto - jen konicek
Naposledy editováno 15.06.2015 23:04:44
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Naposledy editováno 15.06.2015 22:40:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
SVSkritek píše: Jestli o tom opravdu uvažuješ, tak napiš klukům z 2po . Ti ti poradí, jsou dost šikovní a staré ameriky je živí. Já bych v tom jezdit nemohl, když jsem pak u těch mustangů, které renovujou, viděl listová pera. Tak to bychom nebyl kamarádi a museli by mě z toho vystříhat
To je o odvaze....atd. Já mám na motorce buben a ve předu pouze jeden kotouč. A jezdím.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
AndělČK píše: To je o odvaze....atd. Já mám na motorce buben a ve předu pouze jeden kotouč. A jezdím.
Bubnova brzda je daleko ucinejsi nez kotoucova jen je strasne narocna na udrzbu
Naposledy editováno 15.06.2015 23:07:34
1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Jinak s cenou nahoru jde a pujde nejspis i 3000gt - ale je otazka jestli to za tu cenu pak nekdo koupi....
Tehle ruznejch krapu tak ubylo ze se za tezky prachy prodava kde co - kdo by jeste nedavno rekl ze bude stat velkej balik jednickovej golf?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Creck píše: Bubnova brzda je daleko ucinejsi nez kotoucova jen je strasne narocna na udrzbu
Jistě, proto se na závodní motorky a auta montují zásadně bubnové brzdy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
1100Virago píše: Jistě, proto se na závodní motorky a auta montují zásadně bubnové brzdy
Ne, proto se na nakladni vozy montuji zasadne bubnove brzdy a na zavodnich vozech by pro svou nemoznost chlazeni shorely - navic jsou daleko tezsi.
Naposledy editováno 16.06.2015 10:25:29
1100Virago píše: Jistě, proto se na závodní motorky a auta montují zásadně bubnové brzdy
jistě pamatuješ jak motorky s bubnama šly hned na přední kolo,pokud byl tedy buben studenej,to dá rozum. proto i jawa před smrtí dávala na předek kotouč,aby to nemělo tak nebezpečně jedovatý brzdyNaposledy editováno 16.06.2015 10:44:16