Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Sám to dělat nebudu, jen mě zajímá cena a co třeba rovnou udělat když už to bude rozebraný.....
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Ond.k. píše: Koupil jsem si KOSO tachometr DB EX 02 a potřeboval bych poradit...kam zapojit + (červený) kabel? Když bych ho dal přímo na baterku tak je to nesmysl protože by svítil pořád, v manuálu maj nakresleno že se zapojuje před klíček...to je mi jasný, už sem to zapojoval na Hornetovi, ale kam to zapojit na EXCčku tak, aby tam šlo napětí až když se nastartuje motor??? Zkoušel jsem to zapojit na kabel od světel, ale tam není stálý napětí a tacho se vypíná a zapíná a neudrží ho to zapnutý...
ono hlavně to na světla není usměrné.
takže buď ubastíš něco,co rozezná nastartování motoru a sepne ti to okruh k baterce,nebo usměrňovač a nějaký stabilizátor napětí a připojíš to na světelný okruh..... a nebo si tam dáš vypínač a budeš to spínat ručně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
A nešlo by to zapojit někam kde byl původně zapojenej origo tachometr? Já právě origo tacho k motorce neměl protože nějakej chytrolín ho přede mnou vyndal i s veškerou kabeláží která s ním souvisí...
Nebo mě pak napadlo zapojit relé od baterky a světelnej obvod by mi ho sepnul a tím by se sepnul i okruh ke Koso tachometru...ale moc se v tom nevyznám, takže nevím jestli to je reálný nebo ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
to relé jak jsi psal je myslím jednoduché a funkční,ale bude to chtít asi malý usměrňovač,jinak to relé bude kmitat.
rozchodit to asi nebude problém,nějakou myšlenku v hlavě mám jak na to,ale musel bych zkoušet a měřit,na to,abych ti schéma vysypal z rukávu nemám patřičné znalosti.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Jojo akorát jsem koukal na schéma toho originálu a fakt je to nějaký úplně nesmyslný...
OK, to relé nějak zkusím. Díky za rady.
Jinak mohl bys mi ještě prosím poslat nějaký ten usměrňovač? Nevím jakoby co přesně by to mělo být...je jich moc druhů...