bmw_r1300gs_cartec





Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
Předchozí
1... 14 15 16 17
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.3.2015 v 14:44 | Nahoru | #481
Nemáte někdo nákres na výrobu krytu pod motor? Hledám všude a nikde nic...

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

23.3.2015 v 14:43 | Nahoru | #482
Ond.k.> nákres nemám, koupil jsem ten od SW-Motech odkaz
Je bytelnej, trochu jsem si ho musel přizpůsobit.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

7.4.2015 v 13:07 | Nahoru | #483
řešil jste někdo u XC4 motoru opravu gufera způsobující leak motorovýho oleje do převodovkovýho?
Sám to dělat nebudu, jen mě zajímá cena a co třeba rovnou udělat když už to bude rozebraný.....

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

7.4.2015 v 22:41 | Nahoru | #484
fallen> já mám dojem, že se musí půlit motor při výměně toho gufera, takže rovnou nechat udělat i spodek, ať to vydrží dalších 300mth bez půlení

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

13.4.2015 v 09:40 | Nahoru | #485
mužu nalejt do ktm exc 525 olej motorex cross power 10w60 ?
Podle toho co jsem si zjistil můžu je odolnější na větší teplotu jinak je stejný jako doporučovaný motorex cross power 10w50 moc děkuji

Naposledy editováno 13.04.2015 11:34:03

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

13.4.2015 v 10:10 | Nahoru | #486






Naposledy editováno 13.04.2015 11:37:46

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

15.4.2015 v 07:08 | Nahoru | #487
ktm525smerák> klidně lej 10w60

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

23.4.2015 v 13:04 | Nahoru | #488
Nemáte někdo schéma (nejlépe v CADu) podle kterýho by se nechaly vyrobit jedny z těhle chráničů chladičů? Hledal jsem všude kde se dalo a nic jsem nenašel...jen jeden nějakej výkres co někdo kreslil na papír, ale chybělo tam sposuta údajů a bylo to prostě nepoužitelný. ...nechce se mi dávat 1500,- za dva kousky plechu když si to můžu vyrobit sám zadarmo, jen mi chybí to schéma a vymejšlet to sám je asi blbost.










KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

23.4.2015 v 18:40 | Nahoru | #489
když máš takové detailní fotky tak vem metr do ruky,sedni k motorce a za 10 min máš všechny rozměry co potřebuješ.....

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

9.6.2015 v 18:16 | Nahoru | #490
Koupil jsem si KOSO tachometr DB EX 02 a potřeboval bych poradit...kam zapojit + (červený) kabel? Když bych ho dal přímo na baterku tak je to nesmysl protože by svítil pořád, v manuálu maj nakresleno že se zapojuje před klíček...to je mi jasný, už sem to zapojoval na Hornetovi, ale kam to zapojit na EXCčku tak, aby tam šlo napětí až když se nastartuje motor??? Zkoušel jsem to zapojit na kabel od světel, ale tam není stálý napětí a tacho se vypíná a zapíná a neudrží ho to zapnutý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

9.6.2015 v 20:25 | Nahoru | #491

Ond.k. píše: Koupil jsem si KOSO tachometr DB EX 02 a potřeboval bych poradit...kam zapojit + (červený) kabel? Když bych ho dal přímo na baterku tak je to nesmysl protože by svítil pořád, v manuálu maj nakresleno že se zapojuje před klíček...to je mi jasný, už sem to zapojoval na Hornetovi, ale kam to zapojit na EXCčku tak, aby tam šlo napětí až když se nastartuje motor??? Zkoušel jsem to zapojit na kabel od světel, ale tam není stálý napětí a tacho se vypíná a zapíná a neudrží ho to zapnutý...



ono hlavně to na světla není usměrné.

takže buď ubastíš něco,co rozezná nastartování motoru a sepne ti to okruh k baterce,nebo usměrňovač a nějaký stabilizátor napětí a připojíš to na světelný okruh..... a nebo si tam dáš vypínač a budeš to spínat ručně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

10.6.2015 v 10:59 | Nahoru | #492
Dolph-cz>
A nešlo by to zapojit někam kde byl původně zapojenej origo tachometr? Já právě origo tacho k motorce neměl protože nějakej chytrolín ho přede mnou vyndal i s veškerou kabeláží která s ním souvisí...
Nebo mě pak napadlo zapojit relé od baterky a světelnej obvod by mi ho sepnul a tím by se sepnul i okruh ke Koso tachometru...ale moc se v tom nevyznám, takže nevím jestli to je reálný nebo ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

10.6.2015 v 14:22 | Nahoru | #493
Ond.k.> jakým způsobem je řešeno napájení origo tachometru nevím,je to dost podivně řešené,signál,že běží motor to bere od otáčení předního kola,nebo se to s ním nějak kombinuje,no prostě nikdy jsem nepochopil,jak přesně funguje a ani jsem to nezkoumal.

to relé jak jsi psal je myslím jednoduché a funkční,ale bude to chtít asi malý usměrňovač,jinak to relé bude kmitat.
rozchodit to asi nebude problém,nějakou myšlenku v hlavě mám jak na to,ale musel bych zkoušet a měřit,na to,abych ti schéma vysypal z rukávu nemám patřičné znalosti.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

10.6.2015 v 20:24 | Nahoru | #494
Dolph-cz>
Jojo akorát jsem koukal na schéma toho originálu a fakt je to nějaký úplně nesmyslný...

OK, to relé nějak zkusím. Díky za rady.
Jinak mohl bys mi ještě prosím poslat nějaký ten usměrňovač? Nevím jakoby co přesně by to mělo být...je jich moc druhů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

11.6.2015 v 08:49 | Nahoru | #495
Ond.k.> na to ti stačí jednoduchý graetzův můstek-4diody do čtverce.....,když tak trošku pogoogli,návod najdeš......

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

11.6.2015 v 09:46 | Nahoru | #496
Dolph-cz>
Ok, dík moc.

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

8.7.2015 v 01:07 | Nahoru | #497
Tak jsem ten tacháč zapojil krásně aby fachčil až při nastartování a udělal sem to následovně...k světelnýmu okruhu mám zapojený graetzův můstek a na můstek je zapojení spínaní od 8V relátka (ten můstek prostě nedá ze vstupu 12V zase 12V, ale jen cca 8V) a přes to relátko k baterce je zapojenej okruh k tachometru. Je to uplně jednoduchý a plně funkční, už mám za sebou dvě delší vyjížďky a vše funguje jak má a tacháč šlape krásně a odchylka km/h od jiný motorky nebo radaru je max 1-2km/h což mě překvapilo... Takže díky za rady

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

16.1.2018 v 10:25 | Nahoru | #498
PopiSV> je to good bydlím přímo pod kopcem :) jen přes cestu a už si to hrnu nahoru

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.5.2020 v 19:16 | Nahoru | #499
Zdravím pánové, narazil jsem na toto výživné téma a napadlo mě ho po letech obnovit. Jezdím 525 EXC na motárdech, takže jí dávám to nejlepší - Motul 300V každých 10 mth a zajímají mě vaše dlouholeté zkušenosti ohledně výměn filtrů. Jestli to jde dělat ob výměnu nebo je nutné to opravdu dělat při každé výměně.
Předchozí
1... 14 15 16 17
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist