začnu už dnes....
300 ZGH má nové logo
oficiální websites se předělávají, dám vědět,až budou nové na světě
forum AMK žije prakticky neustále, jako tady na "motorkařích"
je podepsaná smlouva s hlavním sponzorem FUCHS OIL na 5 let...
tedy do jubilejního 50.ročníku 300 ZGH
na ostré závody dojde ke změnám struktury závodů, tedy vypsaných objemových tříd
bude méně tříd Klasik a v neděli by se tak mělo jet 7 závodů
díky práci Ježoura, se věřím podaří , že do Hořic přijede z ciziny tolik "dvěapůlkářů", že budeme mít spolu s dvackaři plnej rošt...
nalezli jsme na servry ostrovních jezdců...a i zde se rýsují už konkrétní jména...zatím je nebudu jmenovat, ale jsou to borci, kteří jezdí nejenom IOMTT, ale i ostatní příroďáky v Irsku...někteří už shánějí dopravu do ČR..letadlo..ubytování atd...takže i tady by mělo dojít k posunu kvality jezdeckého pole....
Penz už něco s Ešnerákem taky připravují
termínové kolizi se nikdy nevyhneme...ale jsme vždy první, kdo dává na FIM svůj termín...máme pak ještě jeden náhradní...nejsme to my , že se někomu přisereme do termínu..ale je to vždycky někdo jiný, kdo nám vleze do našeho termínu...
čili stávající termín 17. a 18.5.2008, je pevný a konečný
do závodů bude provedena generální opravy zbylé části tratě, tedy od zatáčky U Nálevků, dolů do města a celý průjezd městem až k zatáčce U Koruny
možná bude i nová tribuna v prostoru startu a cíle
v lesních partiích kolem tratě, došlo k vykácení stromů a tak vznikly i nové divácké atraktivní prostory, jako je např.zatáčka na Dachovech u výjezdu nahoru do kopce ke Kudrnáčce...
zatím všechno
čau L
http://video.google....=5751891587785155731
Naposledy editováno 04.03.2008 14:19:13
http://www.amkhorice.../viewforum.php?id=18
tam se dozvíte všechno potřebné
jak diváci, tak i jezdci a jejich doprovody
v Kudrnáčce padlo asi 20 stromů..nějaký před Kudrnáčkou a pak taky u startovací věže...zničený zábradlí a reklamy...
ale to se spraví...
v realizaci je také tribuna, která bude vedle starovací věže...změní se i místo na podium, to bude nově umístěno právě sem na tribunu
v Kudrnáčce, co je ta veliká reklamní plechová tabule, tak uvidíte veliký bilboard, samozřejmě s tematikou závodů..buodu tam veliké samolepící fotografie našich závodů
o to, jaké třídy pojedeme a proč, jsem tady už infomoval, ještě sem pak přidám i časový harmonogram
program , myslím ten tištěný, bude jako vždy plný fotografií...
v přípravě je i kniha o 300 ZGH...začal jsem na tom pracovat, ale do letošních závodů to nebude...
snažím se napsat něco takovýho lehkýho..spíše ve formě volného povídání, než nějaká oficilání data
nové websites AMK Hořice jsou už ve finální fázi a budou brzy spuštěny
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
sobota 17.5.2008 TRENINKY
8.40 - 9.00 Klasik 175cc a 250cc
9.15 - 9.35 Sprotproduction 125
9.50 - 10.10 Klasik do a nad 350cc
10.25 - 10.55 Supermono
11.10 - 11.40 Volná do 600cc
11.55 - 12.25 MEZ 125 + 250cc
12.40 - 13.10 volná nad 600cc
13.10 - 14.00 přestávka
14.00 - 14.20
14.35 - 14.55
15.00 - 15.20
15.30 - 16.05
16.20 - 16.50
17.05 - 17.35
17.50 - 18.20
ve stejném pořadí jako dopolední progran
NEDĚLE 18.5.2008
WARM - UP
8.30 - 8.40 Sportproduction 125
8.50 - 9.00 Supermono
9.10 - 9.20 Volná do 600cc
9.30 - 9.40 MEZ 125 + 250 cc
9.50 - 10.00 volná nad 600cc
10.00 - 10.40 slavnostní zahájení
11.00 Klasik 175 a 250cc 6 kol
11.55 Sportproduction 125cc 7 kol
12.50 Klasik do a nad 350cc 6 kol
13.45 Supermono 8 kol
14.45 Volná do 600cc 9 kol
15.45 MEZ 125 + 250cc 8 kol
16.45 volná nad 600cc 9 kol
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
P.S. nic proti Vám, vzdávám hold Vaší usilovné a postivé práci!
máme dost zlušeností..vyzkoušeli jsme spoustu variant..Xkrát měníme harmonogram..přemýšlíme..kterou třídu zrušit...dakšny? spojit dakšny s s dvackama??..VŽDYCKY někdo pak řve.když spojíš dakšny s dvackama..budou řvát dvackaři...když urušíš dakšny..budou řvát lidi z dakšnu...necháš 4třídy Klasik..budou řvát ostatní, že Klasiků je mnoho...spojíš Klasiky do dvou tříd..budou řvát Klasici, že jsou spojený...
125+250 bude parádní třídou, protože bude hodně lidí
dakšny se jet musí..už kvůi těm klukům
Klasici..si taky musí odjet své závody, protože do Hořic patří
to už tady byly i nápady..rozdělit velký třídy na Stocky..Sporty..a Superbike..ale ani to není možný...děláme tuhle práci už 25 roků..musíme taky ctít Mezinárodní řády...a řadu dalších věcí..samozřejmě i ekonomických souvislostí..
takže pokud pojedou třídy který tě nebaví, tak si zdřímni...
víš jsou zase tací, kteří mají rádi jenom ty dvoutakty...vyhovět se musí všem...a my se o to snažíme...i když kritika vždycky pak přijde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
Naposledy editováno 13.03.2008 22:34:55
Rozdíl mezi dakšny a ostrými 125 je podstatně větší než mezi 600 a nad 600!
Sloučení veteránů je určitě krok správným směrem, druhá věc je postupné omezování kol jednotlivých závodů (a u těch silných to platí dvojnásob !), to určitě atraktivitě neprospívá.
Ale to už jsem kritizoval vloni...
Kde jsou ty časy, když jezdili půlitry na 14 i 16 kol...
Naposledy editováno 13.03.2008 23:16:09
já si zase neumím představit, že by dnešní šestky jezdily 16 kol
demone, ty jsi blízko těch kluků, tak se jich zeptej p 9ti kolech, jak na tom jsou fyzicky, jestli by se ještě cejtili na dalších 5...možné že ano, ale pak je to i o bezpečnosti...na hořicého trati rychle docházejí síly..a pak by se závod buď zpomalil, anebo by někdo upadl a byl by akorát problém...ale ani toto není uplně ten nejhlavnější problém...
myslím, že i na Klasiky je dobrý koukání..plnej rošt a ty pánové taky pomalu nejezdí
Btw - v roce 1986 zajel Gerold Fischer rekord 2:30,14 v osmém kole závodu (v 9. pak odpadl), z toho je vidět, že pětistovky taky docela tahaly
Asi bych se přiklonil k závodu tak na 11kol (12 maximálně)! V r.2005 bylo přes 30°C, k tomu si připočtěte rozpálenou motorku..v tomhle pak vydržet v maximální zátěži cca 40minut (15kol) je docela krutá představa!
U nás se takhle závody i v mistrovských třídách na dromech jezděj (9-12 kol), málokdo je zvyklý na víc. A tam to je fakt celkem málo.
Obdivuju borce, co si dávaj obě Volný třídy v Hořicích
Nevím, asi ty pětikila taky dost vysilovaly, ale spíš bych je (výkonem a hmotností) přirovnal k dnešním šestkám a ty snad jsou malinko "přátelštější" a tolik z nich nebolej ruce..
Zajímaly by mě názory i ostatních jezdců. Prodloužit závod nebo ne??
no díky za slovo i od jezdce
asi tak nějak to je...
ale kdybychom nejeli žádný Klasiky, tak by bylo víc času a tím i více kol, ale Klasici se jedou, tak to prostě jinak nejde...
a Klasiici se jet prostě musejí..o tom je zbytečný polemizovat
VŽDYCKY bude někdo nespokojenej..takže my to musíme řešit cestou kompromisu..která vždycky musí vést ke spokojenosti jezdců a diváků...
myslím spojením Klasiků do dvou tříd je právě tím kompromisem.jak pro diváka, tak i pro ty kluky, co Klasiky jezdí...
dvacky s dvěpade se loni osvědčily...a pak letos bude doufám daleko plnější rošt, hlavně o jezdce z ciziny
dakšny..no nad těmi videl Damoklův meč, ale můj názor je, aby se jely taky
mona jsou v Hořicích nejvíc obsazeným závodem v rámci ČR..
no a -600 a +600...tam to je bez diskuzí
musíte věřit nám pořadatelům, že za ty roky...víme co a jak...a VŽDY hledáme to nejoptimálnější řešení...nikdo nelobuje...
a pak...
myslím, že je pro diváka více atraktivnější, když uvidí za neděli 7 závodů, byť s méně koly...než třeba jen 4 závody s více koly...
Naposledy editováno 14.03.2008 14:16:01
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
to je tam taky jeden frajer...Martin Loicht se jmenuje
ten jel v neděli 4 závody...
jo..4 závody
jel Klasika do 350cc
Klasika nad 350cc
jel dvacky
a jel i volnou
on jezdí i mona
viděl jsem ho, jak dojel s dvackou do cíle...odhodil ji na plot...a běžel do depa a rychle tlačil na start Klasika...nevím, jak tento dělá...
http://www.amkhorice.../viewforum.php?id=18
lidi se už nyní ptají kdo se přihlásí, kdo pojede a já bych chtěl průběžně podávat info
díky a čau
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
Vím o něm... To je kapitola sama pro sebe - ale on je to univerzitní profesor tělocviku nebo tak něco, ne? Tak mu ty vědecký poznatky asi pomáhaj a ví, co je důležitý, aby to vydržel Asi by dokázal poradit s efektivním "tréninkem"...já mám ten svůj - o víkendu pár piv a ono se to nějak podá Momentálně jen koukám, léčim si rány z freeski a finišuju s úpravama novýho biku. Jezdil bych už a do Hořic se fakt těším. Vždycky jsem natěšenej, co novýho se tam na nás nachystá. Vím že pro letošek zajímavá konkurence Hlavně to počásko ať se zadří jako vloni
V loňské sezóně obsadil celkově sedmé místo v Irském šampionátu na přírodních okruzích ve třídě SSP, když z jedenácti (!) závodů osmkrát bodoval. Nejlépe se umístil 2x čtvrtý (Walderstown a Bush) a 2x pátý (Dundalk a Killalane). Celkově se před ním umístili už jen takové hvězdy jako Ryan Farquhar, William Dunlop nebo Cameron Donlad. Za sebou nechal jezdce zvučných jmen - např. Martina Finnegana, Keitha Armora, Adriana Archibalda a další.
Jednou startoval taky ve 250cc (MidAntrim) a skončil na osmém místě.
Pro letošní sezónu má připravené celkem tři stroje - R1 superstock, Fireblade SBK a R6 SSP.
Podle posledních informací, které jsem včera od něj dostal, by se měl objevit ve třídách open600 a open1000. Litry chce jet s Hondou. Prý se na Hořice už moc těší
Určitě se máme (ale i jezdci) na co těšit i my
Naposledy editováno 14.03.2008 15:16:00
No, on to není profesor tělocviku, ale vedoucí oboru strojírenství na vídeňské polytechnice a na tělocvik asi celkem kašle, soudě podle počtu vykouřených cigaret, pokud zrovna nezávodí.
To, že závody nejsou jen o fyzičce, ale někdy i umění a o jezdecké chytrosti, si uvědomí každý, kdo tohoto "profesora" vidí na silnici, vzpomínáte jak si to loni dávali v 350 s Glauserem? Ve "Stašově" a "Urbancově" (že by Larry?) esíčku projížděli vedle sebe, na výjezdu Glausera vždycky zavřel - jak ho ale udržel za sebou celou dobu výjezdu do Kudrnáčky naprosto nechápu - pan jezdec. Já se jezdím dívat hlavně na něj.
A asi to není žádný ořezávátko i ve svém oboru, mimo jiné spolupracoval na vývoji elektro-motocyklu, který ve své době překonal výrazně světový rekord. (http://hmi.tgm.ac.at/Schulleben/Projekte/Elektro_Motorrad/Elektro_Motorrad.htm)
Má taky patentovaný nějaký věcičky ve státech: (http://www.patentstorm.us/patents/6956648-description.html) a před dvěma rokama o něm vyšel článek v neměckým motorkářským časopise o tom, že se podílel na vývoji válců pro mistrovství světa.
O tom, že jako jeden z mála lidí v Hořicích jezdil na Manu mluvit nemusím, to vědí všichni.
Ať žijí klasici!
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
Perňa: Hlavně to s tim "efektivnim tréninkem" nepřežeň ať mi tu R1 zase "nepodáš"...
wusa: hezkej avatar, akorát mi trošku přiděláváš problémy, protože obvykle používam velmi velmi podobnej a tady jsem kvůli tvému musel použít ořezanou verzi... :\
Naposledy editováno 14.03.2008 21:59:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
David Jefferies vám to umožní on board
http://www.motorspor...es-on-boardfantastic