1 reakcí na tento příspěvek Co si myslíte o takových Jawách ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si myslíte o takových Jawách ?
radys02 píše: COMATIK> co do vzhledu - dejme tomu že nějaky retro vzhled z 90 let. ale co ten motor to s Jawou nemá krom loga na motoru snad nic společného a udajně už rvou i činu do BMW .
Co dnes není vyrobeno na východě? Já mám portugalku s motorem made in piaggio,ten samej motor je v gas gas cami 250...
Výhoda je že toho nabouchají kupy za pár peněz,už se dokonce stačil ten motor obšlehnout u VVMX 250,takže za pár let nebude problém sehnat cokoliv za pusu.
Kvalitu si pohlídaj,toho bych se nebál,i když dneska je spotřebák všechno,určitě to nevydrží to,co vydrželo naším otcům a dříve narozeným
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si myslíte o takových Jawách ?
Kdyby tam misto číny davali napr. toho Rotaxa, tak to bude vic Jawa?
radys02 píše: COMATIK> a udajně už rvou i činu do BMW .
Už nějakou dobu. Napr. do G650 GS zacal Loncin montovat motory v roce 2009.
2 reakcí na tento příspěvek Co si myslíte o takových Jawách ?
V Jawě se ohánějí, že vyrobit retro motorku je nemožné. Zajímavé, že v Matesmoto to jde. A moderní design? Místo aby vyhlásili soutěž na designérské škole, kde jim udělají návrhy za pár kaček, budou mutanty jako Sportard dělat doma na koleně. Každý desátý amatérský mastič v garáži je svou úpravou strčí do kapsy.Chápu, že cokoliv vyvinout stojí obrovské peníze a papírování kvůli normám, ale tohle živoření taky není cesta.
1 reakcí na tento příspěvek Co si myslíte o takových Jawách ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co si myslíte o takových Jawách ?
1 reakcí na tento příspěvek Co si myslíte o takových Jawách ?
fidlimydli píše: Vůbec by mi nevadilo, kdyby to celé seskládali ze subdodávek, kdyby to alespoň trochu moderněji, nebo retro vypadalo. Tohle není ani moderní, ani retro. Prostě ošklivá motorka se zastaralým designem, kterou si koupí jen opravdu skalní fanda a ti vymírají.
V Jawě se ohánějí, že vyrobit retro motorku je nemožné. Zajímavé, že v Matesmoto to jde. A moderní design? Místo aby vyhlásili soutěž na designérské škole, kde jim udělají návrhy za pár kaček, budou mutanty jako Sportard dělat doma na koleně. Každý desátý amatérský mastič v garáži je svou úpravou strčí do kapsy.Chápu, že cokoliv vyvinout stojí obrovské peníze a papírování kvůli normám, ale tohle živoření taky není cesta.
Přesně - taky mě hned napadlo více méně to samé
panTerek píše: S nějakým ověřeným licenčním motorem nemám problém, ale prodejní síť jawy je tristní, místo prodeje 350 (cituji z webu "Přestože motocykly JAWA 350 řady 640 nejsou určeny k prodeji v zemích EU, jsou stále vyráběny a úspěšně prodávány zejména do zemí Střední Ameriky a do Ruska.") se vyvíjí bájný litr. Jawa je jen tunel na prachy, to mi nikdo nevymluví.
Koudy01 píše: Je BMW BMW, kdyz se pysni Rotaxem? Je Yamaha Yamaha, kdyz se pysni Minarellim, atd...
Kdyby tam misto číny davali napr. toho Rotaxa, tak to bude vic Jawa?
Už nějakou dobu. Napr. do G650 GS zacal Loncin montovat motory v roce 2009.
Porad lepsi japonska Yamaha s motorem Minareli z italie, nez echtes nemecky BMW s cinskym nebo Tchaiwanskym motorem.
Mimochodem BMW jednovalce vyrabi Kymco. Cinsky Loncin vyrabi pro BMW 800ccm dvouvalce.
Na čem se dá stavět je stále po světě velmi rozšířená 350 = jenže strojní základna Čech zastarala, pokud už nezmizela v nenávratnu.
Takže nám zbyde nostalgie, vzpomínky a snad ještě chvíli MatesMoto.
Ono to nikdy nebývalo úplně snadné :
http://www.plzenskyj...icim-jarem-roku-2015
ve třídě levnejch dvacek je ojedinělá dospělou velikostí, kdy se na ní složí i velkej týpek a ještě je dost pohodlná pro spolujezdce. nemluvě o nádrži, která vystačí na víc než 500 kiláků.
design se pročekal do kategorie youngtimerů, ale proč by to mělo být špatně? kdo chce designovku, ten stejně bude hledat jinde.
asi největší slabina týhle mašiny - a to i ve srovnání s čínou - je naprosto tristní poprodejní péče výrobce...
Historie značky hluboká, potenciál obrovský - ale tak v roce 1960.
Neznám moc podobě promrhaných projektů, snad jen Xerox a Kodak....
škoda
Jinak k tomu retro: Je rozdíl mezi zastaralé a retro. Retro by byla Kalifornia,Kývačka, nebo Pérák. Tohle je bohužel jen známka neschopnosti managmentu fabriky. Ti lidi snad žijí na nějakém izolovaném ostrově a netuší, co se v motoprůmyslu děje. I Číňani ví, že cena není vše a namašlí to atraktivníma plastama.
Edit: Ještě k subdodávkám. Pokud nakupuješ již vyvinuté díly, nejsou potřeba odebírat ani žádná kvanta. Rám snad poprskat céóčkem zvládnou, zbytek se dá nakoupit a pak už to jen přikrýt nějakým hezkým plastem.
A že je ve světě pořád rozšířena 350? Omyl. V kdysi zaslíbeném Turecku na ni nenarazíš, v Indii byla licenční výroba taky ukončena a za měsíc jsem tam mezi těmi statisíci ostatních motorek potkal dvě staré vrány. Jižní amerika je na tom stejně. Ano, lidi je tam ještě znají, ale už jezdí na Hondách atp. protože žerou polovinu a jsou modernější.
Naposledy editováno 03.06.2015 19:11:05
1 reakcí na tento příspěvek Co si myslíte o takových Jawách ?
JA-NE píše: treba vydrzat. o chvilu bude TEN NOVY LITER..
Myslíš akože litrový motor bude vložený do obstaróžneho rámu z 350 + zvyšok dielov sa použije ešte z dôb komunizmu ktorých majú plné skladyAlebo myslíš ten "liter" o ktorom tu bol pár mesiacov späť aj článok (tuším) ten čo vyzeral ešte 3x horšie ako motocykle súčasnej produkcie ?
Naposledy editováno 05.06.2015 14:53:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poradí někdo Jawa 125/810 Travel | 10Travel | 30 | 30.4.2024 v 20:27 MichalHamsek |
Šnek tachometru Jawa 125/810 Travel | 10Travel | 1 | 19.4.2024 v 18:29 rmly |
poradte-netradiční český veterán? [1, 2] Jawa 125/810 Chopper, Jawa 125/810 Travel, Jawa 250 ... | manaposledni | 46 | 17.8.2022 v 14:55 Dolin |
Jawa Travel 125 typ 810 Má poloau... Jawa 125/810 Travel | pavouk0311 | 2 | 24.3.2022 v 11:28 pavouk0311 |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |