1 reakcí na tento příspěvek trakce...
S TC jsem měl čest cca na třech motorkách jedna Ducati a dvakrát BMW.
Pokud Ti do toho TC v náklonu šáhne do plynu tak přetížíš přední kolo,
pokud to přeženeš ještě víc koleduješ si s TC o highsider.
Na štěrku to podle mě je ještě horší než lepší.
Další věc že TC rozhodně nebude fungovat pokud budou starý nebo nevhodný gumy...
Celkově je to asi přínos, ale ne záchrana.
Ono je to jako s ABS.
Pokud budeš mít ABS na motorce nebo autě tak se brzdit nenaučíš protože Tě nenechá nic naučit.
V9king píše: můj názor:) na cestování OK, ale sportovní použití rozhodně ne.
S TC jsem měl čest cca na třech motorkách jedna Ducati a dvakrát BMW.
Pokud Ti do toho TC v náklonu šáhne do plynu tak přetížíš přední kolo,
pokud to přeženeš ještě víc koleduješ si s TC o highsider.
Na štěrku to podle mě je ještě horší než lepší.
Další věc že TC rozhodně nebude fungovat pokud budou starý nebo nevhodný gumy...
Celkově je to asi přínos, ale ne záchrana.
Ono je to jako s ABS.
Pokud budeš mít ABS na motorce nebo autě tak se brzdit nenaučíš protože Tě nenechá nic naučit.
koukni do pernova okruharskeho vlakna - tam ma treba biker_xx pridelanou trakci na r6r a mel ji i na 1198 ... prave kvuli tomu aby zabranil highsiderum a jeji funkci si velice pochvaluje (ciste okruhove pouziti)
to s pretizenim predniho kola, s vetsi nachylnosti k highsderu a to ze to na horsim povrchu bude jeste horsi se mi moc nezda, to ze by TC fungovalo jen s OK Pneu take ne....
1 reakcí na tento příspěvek trakce...
Ono obecně nemam moc rád když se motorka chová ne tak jak předpokládám.
Podle mě je ježdění hlavně o tom že tu motorku pod sebou cítím co dělá a třeba ten Diavel mi do toho hrabal furt,takže ty informace od tý motorky byly zmatený.
Ale to co nevyhovuje mě může vyhovovat někomu jinému...
Dokonce si myslím že pokud se to někdo naučí využívat ve svůj prospěch tak to bude přínosný, ale pro mě je to nevyzpytatelný systém:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) trakce...
V9king píše: jak jsem psal je to můj názor:)
Ono obecně nemam moc rád když se motorka chová ne tak jak předpokládám.
Podle mě je ježdění hlavně o tom že tu motorku pod sebou cítím co dělá a třeba ten Diavel mi do toho hrabal furt,takže ty informace od tý motorky byly zmatený.
Ale to co nevyhovuje mě může vyhovovat někomu jinému...
Dokonce si myslím že pokud se to někdo naučí využívat ve svůj prospěch tak to bude přínosný, ale pro mě je to nevyzpytatelný systém:)
jasny, beru to tak, to ja jen aby to nevypadalo jako ze ty systemy nedelaj co maj ... podle me na tech novejch 200+ps strojich bez toho ani nejde jezdit... pokud clovek neni mistr republiky :)
to jsem teda nechtěl, aby to vypadalo že si hraju na mistra(to fakt nejsem:)), naopak já o 200koní ani nějak moc nestojim protože v zatáčkách budu pomalejší než se 140 koníkama a kontrola trakce mi moc nepomůže protože si to neužiju.
K tomu abych trošku zvládnul nejen v zatáčkách překonovanýho supersporta tak bych musel jezdit obden a to nedam:(
jinak já chápu jak to myslíš
ono na dvouválcový 1200ce je to opravdu přínosný, na cestování OK
jinak já jsem zrovna s TC highsidera dostal, po 30 km na dálnici jsem si tak přehřál gumu že na sjezdu mně to nakoplo...
Ale pravda je že netuším jak by to dopadlo bez TC nicméně stalo se to že motorka sice podklouzla ale jak do toho kontrola trakce šáhla tak se zase chytla a koplo mně to na druhou stranu nakonec jsem to teda ustál ale....