jedu si takhle pročistit hlavu od učení, ani to nějak nehrotím, dojedu do zatáčky v Libři, jedu stopou uprostřed svého pruhu, najednou se mi motorka bez jakéhokoli varování podsekne a já se kloužu po zádech na obrubník, ten mě vyhodil do vzduchu, udělal jsem kotoul a dopadl do trávy.
Pak sanitka, převoz do nemocnice, podezření na zranění páteře, ale nakonec nic zlomeného nemam.
Jak se to jenom stalo? Najednou se utrhla obě dvě kola.
Jel jsem zezhora, padesátkou a k pádu došlo v místě označeném šiškou. Je pravda, že zatáčka je to poměrně utažená, ale žádný štěrk ani prach tam nebyl. Stupačkou jsem si neštrejchnul a ani brzdu jsem nezmáčk. Pneumatiky mam nový.
Díky
Naposledy editováno 19.05.2015 21:31:16
1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?
Ozzy> Neprijde ti, ze mu nejdriv uleti zadek? Mne to tak z videa pripada, takze mozna zaklapnul/pridal plyn??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
http://www.motocykl-...6785-zadove-chranice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
Asi se tam někdy pod pláštíkem noci vypravím a nastríkám před zatácku nápis "BACHA KLOUŽE 30KMH!"
Motoru neni nic. Jen je trochu ohlá řadička, ale řadit jde normálně, je sice lehce škráblá pravá strana karteru, ale hlavně že neni prasklej.
Řidítka jsou uplně v háji, ale zrcátka kupodivu přežila bez úhony. Řidítka mam nový doma.
Mam pocit, že je trochu odřenej levej svod u motoru a stupačka.
Pravej zadní blink se urazil a díky tomu, že byl z kovu, tak ohnul celou zadní konzoli světel a značky a zarazil ji do blatníku, ale to by mělo jít vyklepat do původního rozměru.
Ná nádrži vzal všechno nápis Suzuki, který se počkrábal, ale zachránil tak nádrž.
Největší škoda je uražený zadní tlumič, kterému prasknul horní čep a tlumič se ohnul do tvaru banánu.
Jinak geometrie neutrpěla, podle oka je všechno rovně, ale víc poznám, až se na tom projedu.
Co se týče toho čepu tlumiče, snad půjde původní část vyndat a dá se tam nový šroub, pokud ne, zřejmě provrtám starý čep skrz naskrz a dám tam pevnostní šroub.
Tlumič samotný zachránit nepůjde, a originální stojí asi 5 000kč, takže to vidim na tlumič z Jawy 350/640 chopper, měl by rozměrově sedět.
1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?
Cep pujde navarit zpatky, ale na tlumic z Jawy se vyser, ono nejde jen o rozmer, ale kdyz ti leva strana bude pruzit jinak jak prava, tak ti bude zadek plavat. Nejlip sehnat origo, klidne z vrakace a nechat oba zrepasovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
J.M.K. píše: Redguy> Míval jsem textilmundůr Nazran, co měl v zádech nějakou placku z jakési "mechové gumy" a plastové "chrániče" v ramenou, loktech a kolenou. To by asi moc nepomohlo, ale stejně už je tento mundůr pryč, mám jen kožený PGI (kalhoty a třásnatý křivák) a ten v sobě nic nemá. Proto pohlížím po páteřáku a eventuelně nějakém chrániči na krk (pokud se něco takového pro motocyklisty vůbec vyrábí), páteř je nejhorší ohledně toho, jak dovede člověka "znefunkčnit", když dostane mordu.
http://www.flash-team.cz/krcni-pater/leatt
něco takovýho vozil myslím jeden čas Kamil Holán
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
Jinak když sednu na mašinu nemá tendenci se rolovat nahoru, čehoz sem se bál, takže paráda :)
Pocitově je to fakt o level někde jinde. Cítím se v tom opravdu dobře. Zpracování bez chyb, sedí jak má.
Za ty peníze si myslím, že to stojí.
Takže mohu jen doporučit
1 reakcí na tento příspěvek Jak jsem jen mohl spadnout?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
... a bohuzel, jako hajzl, musim rict, ze sem rad,,, pac jinak bych si zrx11 ani xl1v /v ty dobe/ nekoupil,, pac bych na ne nemel...
..asi koupim paterak, ale stejne,, jak je leto 30+, vemu snuraky a tilko a jedu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
J.M.K. píše: JimMrJim> Velice děkuji za informace a recenzi. Mám na beton vybráno.
Ahoj tak trochu všem. Jak jistě víte, tak nepadá se jen na páteř, ale první kontakt bývá rukama a pak celym tělem. Proto doporučuji ochránit celé paže, neboli Lokty a pak Ramena pak teprve páteř. Proto doporučuji celotělové brnění jako například Acerbis Koerta zde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jsem jen mohl spadnout?
Mlsoun13 píše: Ahoj tak trochu všem. Jak jistě víte, tak nepadá se jen na páteř, ale první kontakt bývá rukama a pak celym tělem. Proto doporučuji ochránit celé paže, neboli Lokty a pak Ramena pak teprve páteř. Proto doporučuji celotělové brnění jako například Acerbis Koerta zde
Lokty a ramena jsou snad v kazdy motobunde a rukavice jsou samozrejmosti. To bych za chvili taky mohl jezdit takhle :D