1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tifone píše: Survivor> a jak jsi ji zatim poznal? Je to fakt takovej rozdíl ?
Tifáču, mrdaj na to. Nech si tu krásku co máš a nezmýšlaj. Kromě toho vnitřního pocitu nic jinýho neřešíš. Beztak... Fakt, věř mi. Za ty peníze (rozdíl co dostaneš za tu svoju a co ti nabídne ta nová, až připlatíš) to prostě nestojí. Navíc, ta stará je hezčí!
A né všecho, co je nové, je zákonitě i lepší. Koukni se na mě.
Případ první. Jízda na staré Multistradě 1000DS s vyklechtanó spojkó a totální euforie. Následná koupě fungl nové MTS1100 a zklamání. Byť krabicovka, ten finanční rozdíl a absence sucháča....o ničom. Za ohrkávku bych tehdá dal 130tis a ta nová mňa stála 260tácků! Upřímně? Na staré bych si to užil daleko víc.
Případ druhý. STREETFIGHTER1098S a Monster 1200S. Jízda na SF daleko, daleko lepší. Ve všem. Posez, ergonomie, zase ta prokletá spojka, emoce, prostě všecko! Monster "lepší brzdy" více elektroniky a bezpečí? Prdlajs...
Případ třetí. Panigale 1199S a 1098S s obráceným řazením a antihoppem. Panigale pecka, malinká, vzteklá, ale do 6tisíc otáček mrtvá! 1098S? Stará dobrá dukna se vším všudy. Poskakuje, řve, křápe a táhne jako bejk. Úplně dole rozhodně víc. Panigálku musíš ždímat jako šestikilo. No vážně! I Hypermotard má do 4-5tis ot./min. více síly než ona! Kruci...
No kdybch si musel jednu z nich postavit do garáže, byla by to právě ta "stará" 1098S. Opravdu...
V loni jízda na Hyperstradě a dnes na HYM1100. Nesrovnatelné! Strada o ničom, podvozek, brzdy, všecko takové vyměklé, projev uhlazený. Hyproš 1100 je ostrý, poslušný a hravý. Brzdí stokrát víc a na tom eskovým podovzku je to lahoda! Byť starší a papírově slabší, neměnil bych ani za nic...
A to už prosím nejsem panic!
Jak jsem psal. Stará DUCATI-škola prostě má něco do sebe a z těch novinek mě žádná neoslovila tak, jako starší kusy. Prisambačku...
Ale Tifáču, rob jak chceš TY! Kašli na kecy a udělej si to podle sebe. Páč nad ten pocit uvnitř, ta spokojenost, naše spokojenost, pro kterou to všechno stejně děláme a jenom pro ni! Nad ten pocit prostě není! Teď už to vím!
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Většině se to líbí jen proto, že to jde otevřít a dělá to hroznej zvuk..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: Hele a u ty spojky poznate ze nejak jinak = lip funguje, nebo vas tak desne rajcuje ten silenej kraval?
rajcuje mě ten zvuk, u ničeho jinýho neonanuju!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
assassin píše: Hele a u ty spojky poznate ze nejak jinak = lip funguje, nebo vas tak desne rajcuje ten silenej kraval?
Tak suchárna je v první řadě nostalgie z dob kdy nic jinýho nebylo ...Nortony a Triumphy, Terroty...všichni měli suchárny ... až později zjistili jak mazat, resp chladit a dokázat aby to vydrželo. V druhý řadě servisně jednodušší(tím myslím rychlou rozebiratelnost bez nutnosti vypuštění oleje) ač s menším kilometrovým nájezdem.
No a randál, to je ta třešinka na dortu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Nevyměnil jsem si brzdovku na zadku a pokaždým brždění z rovinky do retardéru jsem měl až k matadoru zadní brzdu k nepoužití, což pro mě, kdo jí používá prostě rozepne obvod v hlavě a nejde to... já jí prostě potřebuju a když jí prošlápnu až na asfalt a nic tam není, mozek mi prostě nedovolí jet uvolněně. Takže 18.5 znovu s SSkem...a už je vyměněno.
Jen těch 77Hp je fakt na okruh málo a trápí se to tam...jakkoli brzdy a podvozek je bomba... ještě teď příští týden, ale pak už SSko na okruhu trápit nebudu
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Letos musíme ještě několikrát. Pravda cca 10-20 koní by to ještě sneslo. Ale pocit z ježdění supr. Časem musím dokoupit 899 :)
Naposledy editováno 15.05.2015 08:45:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
edit.: jo a za MV Brutale 675 by se prý taky nezlobila
Naposledy editováno 15.05.2015 09:31:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Doktor ARO - hustokrutý motard!
Jaj! Já to vidím stejně. Každopádně, až se vyhrabu ze sraček a Hyproš pochopitelně doma zůstane, na padesátku bych si chtěl přikůpit SF1299S. (Nebo bude nejdřív 1199?)
A dneska jdu zase jezdit! Hned po práci! Těším se jak malej Jarda !!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tifone píše: ........ale na příští rok asi budu muset koupit ještě jeden bike neb moja chce jezdit samostatně a jelikož máme podobný vkus tak si vybrala(dala mi na výběr ) buď Monstra 696,796 radši prý 821 .
edit.: jo a za MV Brutale 675 by se prý taky nezlobila
Ufff...ještě že teta lítá tak akorát na koštěti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
s Hyperstradou na těhle pneumatikách jsem dal 2:46, ale to jsem byl na okruhu úplně poprvé, ale jelo se mi mnohem líp.
ten nový Hypermotard je prostě lepší, ovladatelnější atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |