No, pustil jsem se tedy do hledání nějakého universálu, který bude vysoký natolik, abych se na něj pohodlně poskládal, bude dostatečně obratný do města kvůli hustým kolonám a nabídne i trochu pohodlí pro spolujezdce.
Vyšla mi z toho KTM 990 SMT - kombinace supermota a cesťáku a Husqvarna NUDA 900R - kombinace supermota a naháče.
U KTMka se bojím, že je až moc robustní, že se s ním nepropletu provozem v centru Prahy a u NUDY zas že bude na delší cesty ve dvou nesnesitelně nepohodlná (300-500 km)
Byl bych moc rád, kdyby mi tenhle rébus pomohl rozlousknou někdo kdo má s těmahle motorkama zkušenost.
Předem díky.
Naposledy editováno 13.05.2015 15:42:02
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R
z hlediska obratnosti a pohodlnosti - stýská se mi po ní. je pohodlná a podvozek jak břitva (jezdil jsem v nastavení sport dle manuálu...nastavení z továrny bylo bláto a nejměkčí bylo snad pro důchodce a předpisové rychlosti) - nedostal jsem ho do úzkých (poserproužky nebyly, ale přes hranu gumy jsem ji nemetl...jezdil jsem na tom normálně, motardově neumím). ideální cestovně sportovní motorka...jen do města ucukaná (nebo si pomáháš spojkou).
mariano píše: smt není do města ideální, na nízký otáčky cuká (model 2010, orig výfuky i mapa) - do cca 3 tisíc v nízkých a do 5 tisíc ve vyšších kvaltech. prý pomáhají laďáky a přehrát mapu - pak to o tisícovku spadne (mám podobný motor v advě trochu jinak naladěný s laďáky a jinou mapou...pod 3 tisíce taky cuká, na vyšší kvalty pod 4). a motor svým projevem také není po městě nejklidnější.
z hlediska obratnosti a pohodlnosti - stýská se mi po ní. je pohodlná a podvozek jak břitva (jezdil jsem v nastavení sport dle manuálu...nastavení z továrny bylo bláto a nejměkčí bylo snad pro důchodce a předpisové rychlosti) - nedostal jsem ho do úzkých (poserproužky nebyly, ale přes hranu gumy jsem ji nemetl...jezdil jsem na tom normálně, motardově neumím). ideální cestovně sportovní motorka...jen do města ucukaná (nebo si pomáháš spojkou).
Já mám jinou mapu, laďáky a pomohly až ucpávky (aspoň mi to tak pocitově přijde), do tý doby jsem byl pořád před motorkou, jak to cukalo . SMTéčko se uklidnilo. Po městě s tím jezdím, "plynulou jízdou" a pokud neposkakuju v kolonách, nedělá mi ten dvouvál problém
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R
to cukání je spíš v problematičtějším dávkování plynu, než v motoru samotném, ale v nízkých otáčkách se to necítí, pod dva na dvojku občas i chcípne.
pod 4 tisíce je zbytečné na tom jezdit, hezké to je 6-9.
pak je "fajn", že motorka furt táhne a najednou omezovač jak břitva - na dvojku/trojku v zatáčce celkem švanda
Naposledy editováno 14.05.2015 12:26:37
A na spolujezdce asi zapomeň, psal jsem Ti to už do pm, ale vzadu je to dle zkušeností fakt nahouby.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT vs Husqvarna NUDA 900R
motor má síly dost a nesere se.. obratný až až a spousta lidí na tom cestuje..