paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Líbí se mi Virago, ale...
4.5.2015 v 09:57
Líbí se mi Virago a rád bych si posílil svou "stáj". Rád bych, kdyby jste mi poradili, zda Virago 750 nebo 1100? Nejsem nejmladší a má dvaapůla je už taky trošku udýchaná..... Díky kamarádi.....

Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 10:27 | Nahoru | #1
Objem ničím nenahradíš

2 reakcí na tento příspěvek Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 10:32 | Nahoru | #2
Kazde kilo dolu je urcite k dobru, obzvlaste cim vice let clovek ma. Navic je to spise na pohodovou jizdu a to i ta 750 v pohode udela, pro mne i ta 400 a to nemam tolik a i ta umi pekne zabrat kdyz na to prijde. A lepe jezdit i kdyby jen na 250 nebo 125 nez se na to koukat no ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 11:02 | Nahoru | #3
Budulinek: Ber tu, kterou seženeš v lepším stavu.

Ty motorky jsou jedna jak druhá, váhový rozdíl mezi 750 a 1100 jsou dvě kila (čerpadlo a malá nádrž rezervy pod sedlem). Podvozek je shodný, motor z větší části taky. 750 má motor o něco točivější - přece jen dá víc času ty větší písty jedenácty rozpohybovat. Pokud nejsou plně naložené nebo se nejede do kopců, jedou ty motorky vyrovnaně. Při zátěží a ve stoupání má jedenáctka díky objemu přece jen trochu navrch.

Jedenáctka o něco rychleji odrovnává volnoběžku startéru, protože tam při startech vznikají větší rázy. Ale není to tak drastický rozdíl.

1 reakcí na tento příspěvek Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 12:00 | Nahoru | #4
No já teda na Viragu 750 jel a nevím nevím...Vím že to není žádnej závodák ale přece jenom kdž potřebuješ předjet Asi bych volil spíš tu 1100

Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 13:38 | Nahoru | #5
U choppera vždy tu objemnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 13:40 | Nahoru | #6
rybíz5: 750 musíš víc vytáčet, ale fakt jedou srovnatelně. 750 má na čtvrt míle změřeno 13.8 sekundy a rychlost 149.6 km/h, 1100 má 13.2 sekundy a 156.3 km/h. To je podle mě srovnatelné. 750 to má samozřejmě nahnané o něco kratšími převody a tím pádem nižší maximálkou, ale jak často jezdí člověk na takovém herberku na maximálku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 14:22 | Nahoru | #7
1100Virago> Aha,tak to já myslel že v tom bude větší rozdíl

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 16:39 | Nahoru | #8
rybíz5> Samozrejme, ze je v tom vetsi rozdil. Zalezi podle rocniku a vybavy, ale v zakladu v pohotovostni hmotnosti to muze byt i 34kg a vice.

2 reakcí na tento příspěvek Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 18:08 | Nahoru | #9
Rozdíl mezi 750 a 1100 jsou 4 Kw.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 19:49 | Nahoru | #10
Vítězslav_Máří> A 1,5 litru ve spotřebě, rozdíl je v tom, že když ženeš 750, tak má pořád normální spotřebu, kdežto když ženeš 1100, tak žere i trávu u silnice, viz zdenda666 a radar 535...

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 22:12 | Nahoru | #11

1100Virago píše: Budulinek: Ber tu, kterou seženeš v lepším stavu.

Ty motorky jsou jedna jak druhá, váhový rozdíl mezi 750 a 1100 jsou dvě kila (čerpadlo a malá nádrž rezervy pod sedlem). Podvozek je shodný, motor z větší části taky. 750 má motor o něco točivější - přece jen dá víc času ty větší písty jedenácty rozpohybovat. Pokud nejsou plně naložené nebo se nejede do kopců, jedou ty motorky vyrovnaně. Při zátěží a ve stoupání má jedenáctka díky objemu přece jen trochu navrch.

Jedenáctka o něco rychleji odrovnává volnoběžku startéru, protože tam při startech vznikají větší rázy. Ale není to tak drastický rozdíl.


Poslední věta je jediná a nepříjemná stránka u jedenáctistovek. Virága jsou hezký motorky, dobře ovladatelný a i ta 535 jezdí parádně. Tý 750 se neboj a jdi do ní.

Naposledy editováno 04.05.2015 22:14:22

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

4.5.2015 v 22:25 | Nahoru | #12
rancher: Proboha, ta tabulka je plná chyb

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

5.5.2015 v 07:46 | Nahoru | #13
rancher> Rozdíl ve spotřebě ano, ale opačně, trávu u silnice žere 750. Vlastní zkušenosti, ne jen ty z doslechu. Cesta cca 4000 km, 750 i 1100 naložené zhruba stejně, obě si stačili, jen 750 byla na konci svých sil a 1100 měla ještě rezervu, 750 o půl litru vyšší spotřebu, jezdili jsme na pumpu zároveň.

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

5.5.2015 v 11:18 | Nahoru | #14

Vítězslav_Máří píše: Rozdíl mezi 750 a 1100 jsou 4 Kw.

Tak tam jde spíš o kroutící moment jak kW....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

5.5.2015 v 11:50 | Nahoru | #15

want píše: rancher> Rozdíl ve spotřebě ano, ale opačně, trávu u silnice žere 750. Vlastní zkušenosti, ne jen ty z doslechu. Cesta cca 4000 km, 750 i 1100 naložené zhruba stejně, obě si stačili, jen 750 byla na konci svých sil a 1100 měla ještě rezervu, 750 o půl litru vyšší spotřebu, jezdili jsme na pumpu zároveň.



Mohu potvrdit moje 1100 naložená plně, přítelkyně 750 taky naložena a spotřebu měla za cca 4000km 750 o půl litrů vyšší při společném ježdění.

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

5.5.2015 v 13:03 | Nahoru | #16
U té spotřeby hodně záleží na stavu a seřízení motorky (stačí starý vzduchový filtr a letí to nahoru) a na stylu jízdy. Pokud se jede pomalá kochačka, jedenáctka dokáže být úspornější díky nižším otáčkám. Ale při dálniční jízdě okolo 150 km/h už chlastá jako protržená, zatímco u 750 se spotřeba zvýší méně.

A samozřejmě to ovlivní naložení a hlavně laďáky. Spousta lidí je namontuje bez doladění a pak se nestačí divit, jak to spotřebu ovlivní.

1 reakcí na tento příspěvek Líbí se mi Virago, ale...

6.5.2015 v 15:13 | Nahoru | #17
Tak mám 750 a spotřeba byla při jízdě ve dvou 4,5L - 5,2L kochací jízda kolem 90km/h, při sólo jízdě po dálnici do 140km/h si papne kolem 6L

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

6.5.2015 v 17:27 | Nahoru | #18
bill56> No vždyť to říkám, se Zdeňkem tankujeme nastejno a máme to štěstí, že to vždycky máme nejdál...
edit.: stejný styl jízdy, stejný počet km, spotřeba rozdílná v řádu desetinek litru...

Naposledy editováno 06.05.2015 17:39:35

1 reakcí na tento příspěvek Líbí se mi Virago, ale...

6.5.2015 v 20:36 | Nahoru | #19
Chlapi, díky všem. V mém věku a zdravotní kondici mi stačí i babeta. Ale Virago je nádherné. Necestuji ve dvou, tak asi možná více přihlédnu k 750. I když..... Koupš u mne připadá asi za dva měsíce, až budou prašulky. Určitě se o tom zmíním. A o prvních poznatcích taky. Ať vám to všem super jezdí a vžy se vraťte domů....

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

6.5.2015 v 20:37 | Nahoru | #20
puffybodie> Moje řeč....

(reakce na) Líbí se mi Virago, ale...

6.5.2015 v 20:47 | Nahoru | #21
Budulinek> To bych počkal ještě další dva měsíce a koupil jí za posezónní cenu!

Líbí se mi Virago, ale...

6.5.2015 v 21:57 | Nahoru | #22
Udělej si výlet do Kutné Hory do KH moto,pokochej se tím co tam mají a uvidíš,která tě chytne tak,že tě nepustí.

Líbí se mi Virago, ale...

7.5.2015 v 09:13 | Nahoru | #23
P

Naposledy editováno 11.05.2015 14:00:08

Líbí se mi Virago, ale...

7.5.2015 v 20:53 | Nahoru | #24
Jinak po Zvůli bude na prodej jedna pěkná 750 v origo stavu...

Líbí se mi Virago, ale...

8.5.2015 v 20:57 | Nahoru | #25
Já měl 1100 a nedám na ní dopustit. I volnoběžka vydržela a prodával jsem ji po 80.t km. Spotřeba 4,5 - 5. (Dálnici nepočítám! ) Ber tu, která bude v lepším stavu a mladší. Popřípadě důvěry hodnější!! Rozdíl není tak markantní. Držím palce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago Carlos-NK 6 31.3.2024 v 14:06 badyXV
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago Mojzisak 3 14.3.2024 v 10:48 Pexeso
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago Lardyn 12 10.2.2024 v 21:17 Ivos
yamaha virago xv 750 US verze Yamaha XV 750 Virago pajaskoda 6 3.1.2024 v 21:13 Vítězslav_Máří


TOPlist