vybírám pryže na GSX-R 1000 K7. Jezdím cca 5x ročně na volný jízdy do brna (1-2 hodinky) a pak takový to svoje
okreskový TT (hodně zatáčky,...). Teď mám obutý Dunlop Qualifier II. Směsově dobrý, vysírá mě baňatý profil, který dělá z motorky lenocha v rychlých překlapěčkách a lehnout do zatáčky se jí taky extra nechce. Ale když už to tam
člověk zlomí, jede dobře.
Šel bych do Pirelli SuperCorsa SP, ale tam se trochu bojím extrémně krátkýho nájezdu. Co se mi na ní líbí je vejčitý
profil.
Jinak řečeno hledám gumu se směsí QII (apod) a profilem SuperCorsa SP
Gůglím už 3 dny, ale nikde se nic kloudnýho o profilech vyráběných gum nemůžu dočíst, jenom samý reklamní kecy o turbo tread compound bla bla.
Jo poslední důležitá pozmánka, chci se držet rozměru zadní pneu 190/50.
Dejte pls tip pokud víte a máte odzkoušeno nebo jste viděli stránky, kde se tímhle trochu zabývají.
1 reakcí na tento příspěvek Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
Předek by zůstal 120/70 ?
Volba pneu by pak mohla zůstat u obyč sportovní pneu nebo by i tak měla jít blíž k okruhovým ?
jinak pro vsechny moto a typy pneu ma kalousek typove listy online zdarma
http://pneukalousek....D=mc&searchmode=
(není to reklama, jen rikam kde to je)
1 reakcí na tento příspěvek Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
2 reakcí na tento příspěvek Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
1 reakcí na tento příspěvek Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
Ale me se na tom jezdilo spatne, jak mam jeste kratky rozvor a obratnejsi motorku, tak mi zase chybela stabilita. A nekdy to bylo az neprijemny, kdyz se to v zatacce propadlo. Jinak do kraje zadek kvuli stupackam ani nesel dostat a prtiom u jinych 190/50 (i Sportsmart 1) to není problém...
Ted mam Bridge S20 a ty jsou proti tomu tupy. Ale zase s nima mam pocit klidu, bezpečí a sociálních jistot
Naposledy editováno 27.04.2015 23:30:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
1 reakcí na tento příspěvek Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
2 reakcí na tento příspěvek Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
han-profil pěkně špíčatý /krásně kulatá guma která i na Nudě 900 zlepšila ovladatelnost.....
SLEEPER- facky tu nerozdávej! Nevím proč tak reaguješ? V jiném téma píšeš 15.4.2014 že jí neznáš Michelin Pilot Power 3....A už jsi jí soudíl a posílal do věčných lovísť...Ty jsi jí vyzkoušel???Soudíš podle jaké situace?Tě vyhodila první řada/typ Pilot Power po přehřátí? Tak to nesrovnávej stěma PP3!!!
Já jí mám na Nudě 900 a Vysoký Mýto / Sosnová a Most uplně v pohodě...Ve Výsokém Mýtě jiné pneu přehřívali a dělali se cucky , stouto uplně v poho.
Přečti si testy v zahraničí a výroky zde...test PilotPower3
cituji- Power 3 umí také pošilhávat po okruhu. Její použití je percentuálně rozděleno takto: 85% silnice, 15% okruh. To v praxi znamená silniční homologovanou pneumatiku s výrazným sportovním charakterem.Power 3 drží jak přibitá, ochotně mění směr a i bez kontroly trakce přenáší mocný výkon, aniž by potřebovala asistenci. I zde si zaslouží borci z Michelinu pochvalu, protože nakládat na mokru jako by byla vozovka suchá, je moc příjemná záležitost.
Je jasný pokud bude 36*C a člověk bude se SS a 180ps mrchou lítat co to dá- je to žvejkajda....!!!Od toho jsou na trhu jiné druhy pneu- s jinou směsí!
dareckov-a gumy foukají 1x před sezonou a po 1x sezoně
1 reakcí na tento příspěvek Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
han píše: Na okruhu jsem pořád jeden z nejpomalejších, ale zlepšuju se Důležitý je neustálý tréning a ten by letos snad konečně měl být nadstandartní
No otázka je, čeho chceš dosáhnout. Jestli jen tak občas se tam projet, tak třeba jo. Ale jeslti chceš zajet nějakej čas, tak se na 190/50 vykašli. A nazuj okruhovky s vyším profilem a k tomu nahříváky.
190/50 je na okruhu, společně se snahou zrychlovat pomerně spolehlívá cesta k pádu..Stupačky hned obrousíš a pak jdeš k zemi, prorože ta guma tam nemá moc rezervu.
Naposledy editováno 28.04.2015 17:40:09
Tyhle gumy nejsou na okruh a to, ze ty ji neprehrejes, nic nedokazuje.
A na reklamni kydy kaslu. I tady na m.cz se chvalily Bridge S20, kde je "testovali" zavodnici na dromu. A vysledek? Super guma i na okruh. Zajimavy, ze me (okruhovymu lemplovi) se prehraly uz ve 4-5 kole a musel jsem ubrat...
Pokud chce clovek litat a jen se vozit, tak jina volba nez racovy gumy neni. Zadna silnicni radoby sportovni pneu na okruhu nefunguje, jedine snad rosso corsa, trochu...
E: a profil 190/50 je fakt nebezpecnej, ale jak se rika: " Chces na drzku, dej si..."
Naposledy editováno 29.04.2015 10:09:57
kulik píše: hele 190/55 bys tam mel protlacit, fugo ti posle tohle pdf ... http://freigaben.mo...L_Dunlop.pdf [/quote]
Tak dnešní info z úřadu - Jindřichův Hradec. Chtěl jsem zapsat jako alternativní pneu 120/70 místo 120/65. Typové listy výrobce pneu musí být předloženy spolu se souhlasem výrobce/importéra se změnou rozměru pneu. Jinak nelze zapsat jiný rozměr pneu do TP.
Naposledy editováno 29.04.2015 18:50:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber sportovní pneu podle profilu ( tvaru průřezu )
dareckov píše: Řešíte gumy a podvozky máte nastavené po bývalém 120 kilovém majiteli.