Téma: XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těchto motocykl...
17.9.2012 v 17:16
Vlákno pro všechny, co se setkáváme na jarních a podzimních společných vyjížďkách, místo pro pokec, odkazy a rady pro všechny pohodové vlastníky motocyklů Yamaha XV Virago bez rozdílu obsahů motorů, peněženek, vzdělání a dosaženého společenského postavení!

Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň

Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50

Blokovaní uživatelé: Dawes

1.5.2015 v 11:30 | Nahoru | #43411

Yura píše: tak jestli klapne všechno, co sem naplánoval, tak letos na Frýdlantsko taky dorazím. Chceme ject s mladou na sever, v atc Hajnice plánujeme nocovat, a ráno vpadnout do Polska. Ale odpoledne ještě chceme do Frýdlantu na zámek.

1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

1.5.2015 v 11:33 | Nahoru | #43412

1.5.2015 v 13:21 | Nahoru | #43413
Co dělám špatně, když sem chci dát fotku, vyberu soubor odešlu, pak jde housenka a napíše mě to, že není vybrán žádný soubor?

1.5.2015 v 13:21 | Nahoru | #43414
musíš dát nahrát fotku

1.5.2015 v 13:29 | Nahoru | #43415

3 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

1.5.2015 v 13:33 | Nahoru | #43416
Zkusím prímý odkaz na galerii, takže 1x držák, stejnej je na druhý straně a 2x zadní šaltpáka.

Ta přední šaltpáka je ta od badyho, kdo má bystré voko, tak na 750ce je originál rovnej a tady ta je 2x prohýbaná, což mě vyhovuje víc. Ale musel jsem ji celou předělat, pač ramínko ke kloubky je u 535 kratší, musel jsem dovařit cca 2cm, a pak i úhel mezi ramenem páky a ramenem kloubku je u 750ky 90stupňů, kdežto u 535 od badyho byl víc, tak kolem 105cca, neměřil jsem to.
Ta zadní je dělaná z pásoviny 5x30mm a 6mm kulatiny, vše lešteno před svařováním, ještě by to chtělo doleštit tu barvu od zteplání, ale to až se mi bude chtít.

Naposledy editováno 01.05.2015 13:39:25

1.5.2015 v 13:35 | Nahoru | #43417
takže špičkou dolů kvalty a patou nahoru jo

1.5.2015 v 13:41 | Nahoru | #43418
Jj, měl jsem to na VLku a jak to jednou zkusíš, tak už ti to pak chybí.

Chci pak někdy udělat i tu přední z nerezu, ale to až někdy jindy, musím nejdřív dát vysoustružit ten fí12mm čep, na kterém se otáčí, ten co tam je je už kapku sedřenej a samozřejmě taktéž nerez trubku, fí vnitřní 14mm do které jdou osadit kluzná ložisečka a pak to celý předělám, teď musim dodělat ještě tu elektriku na světla a synchrony.

Naposledy editováno 01.05.2015 13:46:53

1.5.2015 v 13:49 | Nahoru | #43419

Plazivec píše: Jj, měl jsem to na VLku a jak to jednou zkusíš, tak už ti to pak chybí.

já už mám vše tak dodělám kontrolky a budík dráty a snad to už chytne

1.5.2015 v 13:55 | Nahoru | #43420
Plazivec> Na něčem s houpačkou jsem jezdil, ale nemohl jsem se s tím spřátelit, při řazení patou jsem stejně strkal špičku pod řadičku, přeřazoval, pořád neutrál. Už ani nevím, co to bylo za moto

1.5.2015 v 14:10 | Nahoru | #43421
Já měl tu řadičku otřesnou, utopenou směrem k motoru, a ještě se heblala na stranu dobrej cenťák a půl, kdž jsem řadil nahoru, tak mě utíkala, kloub u palce levý nohy dostával na hubu. Nahoru mě to jde jaksi dost ztěžka, a po delší projížďce docela bolest. Tak jsem se nasral a udělal ten zadek, ještě jsem to neprojel, ale snad to bude dobře výškově sedět na nohu. Taky jsem vyměnil řidítka a štoky/snad je to na tý foto i vidět/, teď je to přesně ergonomicky na mě a jízda bude o pohodlí. Já se totiž vždycky kochám, proto se plazím vzádu za kolonou nalevo kukuřice, napravo mávající holky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...

1.5.2015 v 14:22 | Nahoru | #43422

badyXV píše: jestli chceš být nasraný tak jeď do Hejnic je to tu zase rozkopaný jako když byl sraz v Bílým Potoce

Ten kousek snad přežijeme. Hlavně je to na trase a u hranic a taky akorát na denní normě km bez stresu. Přes léto se furt někde hrabou, tomu se nevyhneme. V okruhu 5 km od baráku máme tady u nás tři dlouhodobý uzavírky. Beztak si myslím, že v Polsku to bude horší - nevím neznám to tam.

Dawes píše: Nebo jeď někudy, kde cyklovši prováděj hromadně to jejich onanování na šlapadle. Minulej víkend to bylo u nás, nedalo se NIC. Ani na mašině, ani autem, ani pěšky ani vlakem. Všude samej cyklošmejd a chovali se jak kdyby jim patřil svět. Zavíraj celý silnice, vloni půl strakonický mezi Cukrákem a Lahovicema, veškerá doprava na prágl jelal vesničkama. Kolona jak práva, aby se pár dementů mohlo vyšlapat. Aby jin ty sedadla zarostly do pr...lí

Je to stejný, jako doject kolonu 60 virglů na vyjížďce Ject za nima 40 kilometrů např. v práci při rozvozu, tak mě mrdne, to říkám na rovinu. Tak mám tak trochu vypěstovaný respektování všeho, co na tu cestu vleze - a blázni na kolech jsou to taky. I oni mají jen jedno léto, a v tom létě jednu dovolenou, (a každej druhej jezdí taky na motorce). Katastrofa je, když na tom kole dojedeš kreténa - jenže to platí na všechno. Já žádný kolo nemám, teda mám, ale to je troska nepojízdná. Naposled sem jel někdy před 10 lety.
My tu máme třeboňsko, a zaject do sítě menších silnic, to je neustálý prodírání houfama cyklistů. Já rozvážím chleba okolo Chlumu u Tř., a to občas teda koušu volant, abych nevylít a nezačal je tlouct. Ale pak si vzpomenu na sebe, jak by mi bylo, kdyby mě na jediných pár dnech volna za rok někde na druhé straně republiky někdo vynadal a celej dojem mi zkazil - tak je nechám, ať si to užijou

1.5.2015 v 14:35 | Nahoru | #43423
Tak letošní sezona může v klidu vypuknout ! Dopoledne po desáté hodině nám ve Frýdlantu nad Ostravici místní pan farář požehnal naším strojům a i nám takže doufejme že letošní sezona dopadne na jedničku! Sjelo se i přes ne pěkné počasí hafo kolegů se svými miláčky. Nás Viragistu tam bylo taky několik: Hobo,Blu Drive,Sony Lee,Tatík Pe,Kolja,moje maličkost a doufám že jsem na nikoho nezapomněl! Trochu deště nám neuškodilo takže myslím že všichni byli spokojeni. A teď už je před náma náš sraz ve Zvole.Doufám že se na něm sjedeme ve velkém množství.Zdravím všechny a vzhůru do Zvole!

1.5.2015 v 14:37 | Nahoru | #43424
Yura> No ano, ale když si vyjedou virážky, tak se neuzavíraj silnice, posledně se manželka ani nedostala domů, ti šmejdi uzavřeli tah přes město a nikdo se nedostal z jedný půlky města do druhé 2 hodiny! Dcerka kvůli tomu musela zrušit jízdu v autoškole, prostě se nedostala ven z baráku. Kamiony stály z obou stran města, prostě sodoma gomora. Než se to pak všechno přešoupalo přes město, další hodina, co bylo město zoufale zacpané, všude dýmu z téch popojíždějících kamionů, no děs!

1.5.2015 v 14:56 | Nahoru | #43425

Plazivec píše: no dyť to dávám, vyberu fortku, dám nahrát, pak jedou ty housenky, jakože se to nahrává a nakonec hláška, že prej nebyl vybrán soubor.

1.5.2015 v 15:00 | Nahoru | #43426
Tadeáška>
Máš povinnou účast ve Zvoli.A když bude opravdu pěkně,tak budeš jezdit jako maskot v čele.Naše staré kosti už toho deště moc nevydrží.Jsi naše poslední naděje.

1.5.2015 v 15:04 | Nahoru | #43427

Hobo-Virago píše: Už jsem chtěl napsat,že tu fotku sežerou ty housenky.Ale vidím,že se podařilo.Tak jsem se asi mýlil.

Nepodařilo, dal jsem fotky do galerie a do vlákna odkaz na ně.

1.5.2015 v 15:04 | Nahoru | #43428
Yura + Plazivec: přesně, Motorkáři projedou (ne zcela pomalu) a zmizej. Koloňi i když jedou jen dva tak totálně zas...ou celou silnici. A kdo to u nás trochu zná (dolní Berounka) tak ví, že jinak, než do kopce serpentýnama to od nás nejde, a tam takový vemena nepředjedeš taky 5 km. Navrch dělaj naschvály, běžně jedou u strany, ale jakmile ucejtěj, že bys je chtěl objet, rozcapěj se přes celej pruh a zpomalej. Patřej do rygólů nebo do rezervace.

Edit: a rodinky s dětma jsou kapitola sama pro sebe. Harani šněrujou vepředu a rodičové dělaj "zeď". A můžou se pos..t z faktu, že i o víkendu jsou silnice II a III používány autama, nedej bože k rychlému přesunu z místa A do B, nikoliv ke kochání rychlostí chůze.

Naposledy editováno 01.05.2015 15:05:46

1.5.2015 v 15:06 | Nahoru | #43429
Plazivec> to už je extrém. Pokud obec dovolí takovouhle opičárnu bez zajištění dopravní obslužnosti nezúčastněným obyvatelům, je to na defenestraci a bylo by mi fuk, jestli je to kvůli cyklistům, závodu formule jedna nebo koloně hovnocuců.
Já měl spíš na mysli když narazím na náhodnou tlupu cyklistů někde na cestě uprostřed léta. To je jako jezedáci o žních - každý tři kilometry se courá traktor a posejpá Bez toho to zkrátka nejde.

1.5.2015 v 15:09 | Nahoru | #43430
Dawes> Ještě, že na kole jezdím, jenom po lesích a na březích Berounky. Teda tak jednou do roka.

1.5.2015 v 15:12 | Nahoru | #43431
jádromi> já sem na kolo hrozně tlustej a línej. Mě zase baví courat se pěšky. A často po silnicích.

1.5.2015 v 15:15 | Nahoru | #43432
Yura> To mě taky nevadí, na motorce už vůbec, ať si každej jede na čem chce, ale já bych na tom kole na frekv. silnici nejel ani za nic.
Taková perlička, jednou jsem jel autem po ulici, co se jede do naši čtvrti, mimochodem, dost rozbitá, a vidím, na kole starou bábu, říkám si, hele, jak se mrdne vlevo do tý uličky, noha na brzdu, bába samo bez vystrčení levý hnáty prásk do uličky, taktak jsem zabrzdil. Nemít nohu na brzdě, tak ji sejmu a najednou koukám, dyť to je moje máma! Pak jsem se jí později na to zeptal, proč nemává hnátama, když odbočuje, řekla že no a co, dyť mě ten řidič musí vidět, ne?

1.5.2015 v 15:17 | Nahoru | #43433

Hobo-Virago píše: Tadeáška>

Až uděláte sraz tady v naší Zvoli :P

1.5.2015 v 15:20 | Nahoru | #43434
Hele, náhodou já taky jezdím na kole a daleko a ráda Já myslím, že bezmozci se vyskytujou mezi všema účastníkama a je celkem jedno, jestli je jednostopej, motorizovanej nebo pěší

1.5.2015 v 15:23 | Nahoru | #43435
Plazivec>

to je typický uvažování všech stařečků na kole. A nebo když začne těsně před nákladákem zastavovat a slejzat. Manévr prostorově a časově stejně náročnej, jako přistání boeingu.
Totéž malý smradi. Mám za sebou srážku s klukem na kole, sejmul sem ho na jawě v solidní rychlosti, protože lítal po silnici jako zajíc a vůbec ho nezajímalo, že ho zrovna objíždím. Naštěstí to dobře dopadlo, jen odřeniny a boule u nás obou. Přistál sem plachtivým letem přes řídítka motorky 30 metrů v poli A přesto nemám averzi.
Prostě holt musíme předpokládat i za ně.

1.5.2015 v 15:24 | Nahoru | #43436
Plazivec> Asi od tebe okopíruji ty pásky na zpevnění plexi, já jsem zase dneska dodělal nerezový držák na vlajku uvidím jak se osvědčí za jízdy

1.5.2015 v 15:26 | Nahoru | #43437
Yura> U nás jsou udělaný cyklostezky kolem Berounky, ty jsou po rovině, Akorát když se vracím domů, tak musím do kopce.

1.5.2015 v 15:28 | Nahoru | #43438
Lubos_H> dej sem foto držák vlajky, vždy to vážu elektro pásky a pak když něco dělám musím to uřezat, nebo zaplachtovat a vlajka musí dolů

1.5.2015 v 15:31 | Nahoru | #43439
Plazivec> vidím, že pásky-držáky na plexy uspěli

1.5.2015 v 15:32 | Nahoru | #43440
jádromi> já můžu na kole jedině z kopce, kde se nemusí šlapat.