1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 k3. na dvojku cuka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 k3. na dvojku cuka
MotomaniakMT píše: Bubrak-ZX10R> Tohle mě dělalo auto taky, mezi 2-3 tisíci otáček při trochu plynu bylo slyšet lehký cvakání, a během pár měsíců byly šály na kaši, bohužel se jedna protočila a odnesla to i ojnice. Mě se to stalo až rok po koupi auta a když jsem to rozebral tak jsem zjistil že je vařená olejová vana, takže příčina jasná
tak to asi souvisi no, ja s tim jezdil 3/4 roku a v pohode, asi to bude nejaka mensi vule nebo nevim. kazdopadne neni to fatalni zavada v dobe prodeje a kdyby se treba saly daly novy (ne tak velka investice), tak se destrukci predejde. jenze kdo to mohl tusit cim to je.
ale konecne, po roce, slysim o podobnym pripadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 1000 k3. na dvojku cuka
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 k3. na dvojku cuka
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 1000 k3. na dvojku cuka
a víte že to jsou vlastně stejný motory...
Galant
Volvo V40, V50
Renault
Ford
Peugeot
Citroën
a celej problém je v tom, že si usmysleli, že po 1.9 a 2.0 VW co udělali výměny olejů po 30tkm to daj taky...a motory začaly kapat jak mouchy...
Kdo mění olej hezky po desíti, nebo max 15tkm...nemá problém...
První tři roky garance s výměnama po 30tkm ten motor ale dost načnou