Od motorky chci aby byla schopná držet cestovní rychlost 120, rád bych jednoduchej servis s tím, že nejraději dělám doma sám (baví mě to). Spolehlivost a aby to bylo trošku zábavný.
Využití je téměř celoroční prostě cmrndačka po okrese předpokládám do 5000 km za ten rok. Plus minimálně jeden delší výlet (chorvatsko v plánu).
Co se týká endurovitosti, tak rozhodně u mě nehrozí nějaké brody a drápání po nějakých skálách. Ale když si to na nezpevněné cestě odložím aby z toho neodlítaly všechny plasty.
Případně uvítám nápad jaké jiné moto bych si mohl pořídit.
Tu KTM prodává známý, je po opravě motoru kde bylo zadřené vahadlo.
Díky všem za rady.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
XTeZeto píše: jak píšeš,je to hlavně o tom mezikuse mezi sedlem a řídítky.
tak to každopádně. A o gumách. Jak se říká, když to umíš, zajedeš dobře i na vratech od stodoly.Jenže aroš to neumí. Jak sám přiznává, v terénu nikdy nejezdil. A alespoň mě se zdá zbytečné mu do naprostých začátků doporučovat nějakou zcela ultimátní enduro motorku typu KTM 690 Enduro, která má 63 koní. Pro začátečníka je lepší motorka co se lépe ovládá enduro šlapačkových stylem, právě typu Freeride. Nebo něco co ho prostě po dvou výjezdech nezmačká a nezahodí.
A dále, já osobně si vůbec nedovedu představit, že bych jel na takové KTM někam do Chorvatska po ose. Protože tlačit KTM z Chorvatska domů, to jednoho docela vyčerpá
To je bohužel jedno ze slabých míst tohoto motoru. Rolny vahadel ventilů.
Preventivně by se měly měnit v 20000 až 25000 km.
Oprava to není složitá ani finančně náročná a po opravě je dalších 20 tisíc km pokoj.
Pokud se tedy hlídá olej!
Já je nechal vyměnit hned po koupi motorky. Byly sice ještě v pořádku ale jistota je kulomet!
A tlačit z chorvatska bych to teda vážně nechtěl.
Naposledy editováno 23.11.2014 22:51:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Ároš píše: ten freeride, to je kolobrnda. To je už moc maličky na mě.
Freeride ti také nenutím. To je vyloženě jednoúčelová motorka. A pokud na ní jezdím něco k čemu není určená, tak trápím ji nebo sebe. Mě naštěstí sedla
Já bych to rozhodování shrnul asi takto:
Podíván se kolik mám peněz!
Potom se poptám u kamarádů z okolí, jestli někdo neprodává enduro. A ze zde jmenovaných je asi lhostejné jaká značka to bude.
Potom objet okolní motobazary a projet inzeráty v okolí.
Aroš zatím nemá ujasněno co bude jezdit a která motorka mu bude vyhovovat.
A proto znát trochu historie motorky a podrobně prozkoumat její současný stav bude asi důležitější než jestli to bude XT nebo TT nebo LC4.
A motorka se dá zase prodat pokud nebude vyhovovat.
Já ze synem za posledních pár let koupil 10 a prodal 8 motorek
Stejně nakonec skončí u EXT450, WR450, nebo nějakého Husabrka!
Naposledy editováno 23.11.2014 22:57:35
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Jinak co jste tu psali, tak břichoplaza(pořád z toho nemůžu) asi nebrat.
Jinak nejspíš nakonec stejně skončím na LC8, nebo BMW f800 gs, jenže na to zatím fakt nemám zlaťáky
A co je to ten šlapačkovej styl ?
Naposledy editováno 23.11.2014 23:06:05
Ároš píše: storeman> no mě to prodávání a nakupování celkem unavuje. Protože když něco koupím tradičně to celý rozeberu a složím a většinou do toho hodím ranec prachů.
Jinak co jste tu psali, tak břichoplaza(pořád z toho nemůžu) asi nebrat.
Jinak nejspíš nakonec stejně skončím na LC8, nebo BMW f800 gs, jenže na to zatím fakt nemám zlaťáky
A co je to ten šlapačkovej styl ?
Enduro ježdění je především o partě stejně postižených kamarádů!
Samotného jezdit tě dlouho nebude bavit.
Proto, poohlédni se po kamarádech v okolí na čem jezdí a co jezdí a podle toho vybírej motorku!
Nicméně již souhlasím, že KTM pro mě nebude asi dobrá volba. A když se dívám na anketu, tak břichoplazec vítězí na celé čáře. Ono servisní intervaly dělají svoje a myslím, že to má i celkem slušnej výkon.
Každopádně bych se ubíral dál spíše tímto směrem. Samozřejmě začínám slevovat ze svých nároků, ale dlouhou výdrž a nízké provozní náklady asi upřednostním před výkonem.
A má vůbec XT nějakou přímou konkurenci ? FMX 650 se dělá snad jenom v motardu.
1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
3 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
zdali musim nejak preladit karburace ci provadet jine upravy
mam XTZ 750 diky za radu
1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Servis na tom náročný není, zvládneš to sám doma. Ventilový vůle se nastavujou stavěcím šroubem na vahadle takže pohoda.
Co je u toho na pikaču je vstřikování, při otáčkách blízko volnoběhu to začně skákat a při nějakym těžkym stoupání ti to pěkně chcípne a skoro vyhodí ze sedla. :D :D Musí se tomu držet trochu vyšší otáčky.
Párkrát jsem na tom cestoval do Prahy a zpět, dá se na tom v pohodě 120-130 jet. Vibrace jsou nízký nebo skoro žádný.
Myslím že to má docela kvalitní ráfky, už jsem jim nadělil tolik kopanců na polňačkách a zatim to na nich nejde poznat. Já tam mám nějaký Italský San Remo. Jinak kvalitu zbytku nemůžu hodnotit, mám málo najeto, ale zatím to drží pohromadě výborně.
Naposledy editováno 12.12.2014 21:08:01
2 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
a jestli mam kapalinu redit nebo se dava cista?koupil sem Castrol
Dekuju velice nikde sem to nenasel.....
1 reakcí na tento příspěvek XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
i když ceny ojetin se mi zdají docela vysoké
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
těch SE je ale dost málo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 660 R nebo LC4 adventure, nebo co
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |