Naposledy editováno 04.04.2015 22:04:05
3 reakcí na tento příspěvek výměna gripů na Honda CB600F
dave-lister píše: A k čemu je dobrý aby se plyn vracel? Skoro na každý motorce se plyn vrací pomalu, proto tam jsou dvě lanka a za jízdy samovolný vracení vůbec nepoužiješ.
No to je pěkná volovina.
Jinak , může to mít několik příčin. Pominu li špatně sestavený ovladač, tak třeba to že to někdo namaže mezi řidítko a plastový nosič gripu. Časem se tam pěkně nachytá prach a plyn se nevrací a jde ztuha. Jednoduché řešení, rozebrat, vyčistit,odmastit a nechat na sucho.
Dále třeba roztřepené nebo jinak poškozené jedno z lanek. Pak špatné seřízení vůlí lanek, musí to být seřízené tak, že když se plyn pustí, musí se vrátit rychle sám na doraz a to v jakékoli poloze řidítek( od dorazu k dorazu) a současně tam musí být co nejmenší vůle pootočení plynu, nejlépe žádná.
No a pak třeba použitím jiných řidítek je možné že jsou lanka moc našponovaná nebo jinak přiskříplá, moc ohnutá atd.
Lanka je dobré jednou za čas promazat, ale pouze lanka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna gripů na Honda CB600F
dave-lister píše: A k čemu je dobrý aby se plyn vracel? Skoro na každý motorce se plyn vrací pomalu, proto tam jsou dvě lanka a za jízdy samovolný vracení vůbec nepoužiješ.
to druhý lanko je tam proto,abys mohl ubrat,když se lanko roztřepí a sekne. .a normálně jde lehce a samo se vraci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna gripů na Honda CB600F
Otázka je, když se ptáš i na takové"prkotiny", jestli se máš do toho pouštět sám.