Na Renaulty v DCi neslyším nikde chválu a Citroen je věc v kusu(musel bych to překousnout).
O Opelu sbírám informace kde se dá,ale moc se toho nedočetl.V testu píšou že naftové motory jsou cca kolem 250tis km docela naodpis,ale to se může psát i o jiných autech.Takže někdo zkušenost?Díky že jste dočetli až sem.Případně se můžem rozepsat Díky
jinak o problému s čerpadlem nad 200tis km vím,dá se to opravit.Nějaké info mám přímo od mechanika Opelu
Naposledy editováno 06.04.2015 15:54:17
honza511 píše: assassin> jj Smax je snad dle mého názoru Nej auto od Fordu ale dosti mimo limit.Jestli to bereš motoricky,tak je to na uváženou.Věřím že i ty Fordy nemusí být špatný,ale natrefit ten správný kus
Jj smaxe jsem si oblibil - nejlepsi je na tom aute podvozek, prestoze mam ted auto na stejne platforme (v70) tak v smaxu byl mnohem lepe odladeny.
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Pitbullterier píše: Třetí řada jsou pidi sedačky a řešit mrtvou váhu je u nich trošku mimo.Když je zafira velká jak je.Zafira rozhodně moc nesedí v zatáčkách.Zkus se svést v Turanu vw.To je jiný svět.Táta měl chiplou 74kw na 1??kw a jelo to nádherně.Akcelerace super a díky turbu.Atmosféra nikdy nebude mít takový to kopnutí.
V zafire jsem nejel, ale jestli je touran jinej svet tak to musi bejt extra bida :) protoze zas proti touranu je jinej svet smax :)
Jasp: problematicky egr budou spis u dieselu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
jasp píše: Diky dobrymu podvozku me docela casto chytnou saze a to pak nesetrim motor a jedu do omezovace, asi diky tomu s egr ventilem nemam zadny problem a mam porad puvodni bez cisteni.
Od kdy má zafira dobrý podvozek???1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
jasp píše: Pitbullterier> prijed do Brna s Touranem, dame par zatacek a uvidis.
Nepotřebuju dětinské závody a dohadování se.V obou mám najeto x tisíc km a opravdu Zafira není nic moc na zatáčky.Ale nikdo to od ní nečeká.Na takové blbnutí je lepší 330i1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
2 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Citroen Evasion / C8 2,0HDI 80kw
joo promin...evasion jsou starší modely..tak to ok...
Naposledy editováno 06.04.2015 21:10:05
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
2 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Jinak v cajku, nevzpomínám si, že by s ní byly nějaký problémy, krom běžné údržby. Já bych do ní šel hned, pokud by byl k mání kus o kterej se majitel staral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Pitbullterier píše: Nebo ještě Nissan dělal něco jako Zafiru a je to i stejný rok.Ale model ti neřeknu.
Nemyslíš Almeru Tino? Tak ten teda z mé strany už nikdy víc
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Myna píše: Já jenom přidám zkušenost se Zafirou 1.8 benzín 1. generace. Pěkně vyřešenej prostor pro posádku (jsem malej a příbuzní taky, takže šířku interiéru jsem nikdy neřešil), třetí řada sedadel sklopných do podlahy je skvělá věc, kufr velkej... Líbily se mi brzdy, flekovalo to víc než slušně, nesouhlasím s tím, že Zafira nemá dobrej podvozek, na svou velikost jezdí srovnatelně jako nižší střední (až na boční vítr). Vadila mi spotřeba cca 8,5 l/100 km a žrala olej, 2 litry na 10k km nebyl problém.